Arama Sonuçları

  1. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Çok şükür cnm inş daha güzel haberlerle gelirsin 🙏Allah büyüktür herşey yoluna girer inş 🙏
  2. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Cnm yeni gördüm mesajını Allahım yar ve yardımcınız olsun Çok üzüldüm inş inş akla gelen başa gelmez bebişin değil 1 hafta mucize bebek olup sonuna kadar dayanır 🙏Allahım sana da bebişine de dayanma gücü versin inş 🙏🙏🙏
  3. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Bende yediklerime içtiklerime dikkat ediyorum. İnş saglıkla kucagımıza alırız 🌸 Yalnız olmadığıma sevindim cnm 🌸 Cnm bilimsel Bi bildiğimden değil sadece sanki bu şeker yüklemesi i yaparsam uyuyan genlerimi uyandıracak gibi hissediyorum 😂ve ben şunu diyorum bu kadar gerekli bişeyse buna...
  4. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    zaten senin şekerin çıkması düşündürdü beni saglık sistemi ii güzelde keske hep kafamız karışık olmasa tetanoz kimi vurun diyo kimi vurmayın şeker yüklemesi yine öyle herkesten ayrı düşünceler
  5. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Özeldeki Dr da devlette kide tercihe bırakıyor büyük ihtimalle yarın devlete gideceğim idari izin için istemediğime dair kagıt imzalanitır bana bende saglık ocağında gider kan veririm. öffff sıkıntılı şeyler bunlar yaa Madem çok ciddi bişey herkesin yapmasını istiyorsun o zaman tercihe...
  6. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Bende dönüyorum ki çogu kezde sırt üstü uyanıyorum mesela dün gece 2,3 defa sırt üstü uyumuşum. üstelik hamilelik yastığına ragmen birde hep sagda uyanıyorum. Sagda daha rahat yatıyorum. sürekli korku ve vesvese hali bende de var Her kadar dikkat edersek bile istemsizce uzanoyoruz tuhaf...
  7. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Evet cnm bizim için değişen bişey yok fakat 24 haftalık tan küçük olanlar için yerinde Bi karar bence Doktorunun öyle demesi sevindirdi beni çünkü tanıdık saglıkçılar İn çoguda önermiyor. İnş herkes saglıkla kucagına alır 🙏
  8. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Bende öyle yaptırmayı düşünüyorum. Yarın saglık ocagına gidip verecem çıkan sonuca göre davranırım artık otobüse bu salgında binmemeye çalış cnm zaten rde virüs endişesi sarmasın seni zaten korkarak bir yerlere gidiyoruz
  9. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Birde yaptırmayı düşünmeyen var mı aramızda?
  10. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Kızlar bu gebelik şekeri yüklemesinde çok kararsızım daha önceki 2 hamileliğin de de yaptırmamıstım bunda da yaptırmayı düşünmüyordum. Sadece açlık şekeri değerine baktırmıştım saglık ocagın da oda normal çıkmıştı yarın gidip hem idrar hemde kanda şeker için kan vereceğim çıkan sonuca göre de...
  11. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Geçmiş olsun cnm korkma bebiş iyidir inş güzel haberlerle gel cnm 🙏dualarımız seninle ve @Sarisinmelekk le cnm
  12. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Günaydın Kızlar Genelge resmi gazete de yayınlanmış. Ben yarın zaten 24 haftalık olduğum için izin alacaktım ama daha 24 hafta olmayanlar da idarı izinli sayılacak çok güzel yerinde Bi karar bence
  13. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Büyük geçmiş olsun cnm iyi ki Dr gittin kendini hiç yorma cnm herşeyi pozitif düşün pozitif olsun
  14. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Günaydın kızlar nasılsınız 🌺🌸
  15. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    :nazar:maşallah güle güle giyinsin inş cnm 😍🙏
  16. Nefesimmmsin

    Popüler Konu 2021 Ağustos Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

    Görüpte almayanı görmedim daha😊 Saglıkla giysin oğluşun 🙏😍