Arama Sonuçları

  1. K

    Yumurtlama akintisindan kac saat sonra yumurta catlar?

    Evet insan strese giriyo, gelişi güzeli en iyisi. Ovulsyn testi o yüzden kullanmyrm ben, strese sokuyo insanı. Adet bitiminden 3 4 gün snra 2 günde 1 iliski oluyo bizde. Gecen ay tutmadı bu ay insallah tutar bakalm😌😌
  2. K

    Yumurtlama akintisindan kac saat sonra yumurta catlar?

    Valla doktora gittim 2 günde 1 iliski önerdi. Gun aşırı iliskiyi doktorum önermedi. Zaten spremler 2 3 gün yasıyo dedi. Yumurtlama günlerini dogurgan haftasını degerlendirin dedi. Bakalım kısmet allahın izniyle olur insallah 🤤🤤
  3. K

    Yumurtlama akintisindan kac saat sonra yumurta catlar?

    Neyse 3 4 günü degerlendirelim 😂😂
  4. K

    Yumurtlama akintisindan kac saat sonra yumurta catlar?

    Gecen ay 3 gün olmustu. Yapıskan seffaf akıntım. Ilk gün yogun gelmisti sonraki 2 gün az az gelmisti kasık agrısi yapıyo karinda şişlik falan hissediyrm zaten. Akıntı geldigi zaman catlamışmı oluyo acaba ? Onu anlayamadm
  5. K

    Yumurtlama akintisindan kac saat sonra yumurta catlar?

    Bende bunu merak ediyorum bugün cok az seffaf seklinde akıntım geldi, devamı gelicek akıntimın bikiyorum 2 3 gün sürüyo. Iliskiye giriyoruz tabi, ama akıntı geldiginde catlamışmı oluyo acaba yumurta. Ovulasyn testide kullanmak istemyrm stres yapıyo bende 😂