Arama Sonuçları

  1. forevermorrenk

    Endişelerim Yersiz Mi Yoksa Haklı Mı? (ev alanlar, ev kredisi ödeyenler bi bakın)

    Öteki türlü doğru düzgün kimseye çıkmaz kredi. Asgari ücretli çalışan insanlar bile çekebiliyordu ev kredisi (şuan hayal tabi ) Şimdi ise hane halkı gelir düzeyi, başvuran kişinin kredi notu gibi şeyler var.
  2. forevermorrenk

    Endişelerim Yersiz Mi Yoksa Haklı Mı? (ev alanlar, ev kredisi ödeyenler bi bakın)

    Sadece senin maaşına bakmıyorlar. Hane halkı gelir seviyesine de bakılıyor. Kredi çıkar sen merak etme :))
  3. forevermorrenk

    Endişelerim Yersiz Mi Yoksa Haklı Mı? (ev alanlar, ev kredisi ödeyenler bi bakın)

    Köşeliktin cidden :D Şimdi ev almaya kalksan alamıyoruz :KK25:
  4. forevermorrenk

    Endişelerim Yersiz Mi Yoksa Haklı Mı? (ev alanlar, ev kredisi ödeyenler bi bakın)

    Akraba çıkacağız skdlsşd :D O Çamlıkule var ya önceden boş arsa araziydi yemin ederim. 1 tane ev yoktu. Şimdi uçuyor orası da :D
  5. forevermorrenk

    Endişelerim Yersiz Mi Yoksa Haklı Mı? (ev alanlar, ev kredisi ödeyenler bi bakın)

    Bakmalıyız. Bizim de yazın ev alma durumumuz var ilk hedefim MK olacak :D Bir de bu yenigün tarafları var. Oralarda gelişmeye çok açık. Hayırlısı olsun bakarız komşu oluruz :)) :D Eğer yaza kadar almamış olursan ben gidince sana yazarım MK nasıl diye. Hem evleri hem de yol durumlarını falan.
  6. forevermorrenk

    Endişelerim Yersiz Mi Yoksa Haklı Mı? (ev alanlar, ev kredisi ödeyenler bi bakın)

    Buca çok geniş biliyorsun gittikçe de büyüyor. Bu Mustafa Kemal, Gediz, Yıldız Mahallesi dedikleri yerler önceden vasattı ama şuan öyle bir gelişiyor ki. Havuzlu siteli evler yapılıyor. Şimdi aldık aldık daha sonra hiç alamayız :KK70: Yerinde bakmak lazım ama oralarda İzban falan var ulaşımı çok...
  7. forevermorrenk

    Endişelerim Yersiz Mi Yoksa Haklı Mı? (ev alanlar, ev kredisi ödeyenler bi bakın)

    Sende İzmirliydin değil mi :D Buca da oturuyorsun hatta. Mustafa Kemal'e falan bak oralarda yeni yapılaşmalar var. Konutlar iyi, fiyatları bir tık daha güzel. Beni de haberdar et. Belki komşu oluruz :D
  8. forevermorrenk

    Endişelerim Yersiz Mi Yoksa Haklı Mı? (ev alanlar, ev kredisi ödeyenler bi bakın)

    İzmir'de uçuyor ev konusunda :( Zaten en güzel zamanlarımızı çalışarak heba ediyoruz. Önceden daha kolaydı her şey şimdi çok pahalı :(
  9. forevermorrenk

    Endişelerim Yersiz Mi Yoksa Haklı Mı? (ev alanlar, ev kredisi ödeyenler bi bakın)

    Biz bir evi alırsak sonrasında çocuğa gelecek hazırlamayı düşünüyorum bende. Ev olmasa bile her ay yapabilirsem ona altın yapacağım. Büyüyünce kendi ne istiyorsa onu yapsın :)) Devir her şeyi düşünme devri çalışıyoruz ama ödemeler, faturalar çıkınca kalan para günlük ekmek parası oluyor. 2 kişi...
  10. forevermorrenk

    Endişelerim Yersiz Mi Yoksa Haklı Mı? (ev alanlar, ev kredisi ödeyenler bi bakın)

    Yok estağfurullah anlarım saygıyla karşılıyorum zaten :) Dediğin gibi aslında her şey gençlikte yapılıyor sonradan insanın gözü yemiyor. Zamanında benim babamın durumu çok iyiydi ona defalarca dedik bak ev al, arsa al hiç bir yeri beğenmedi. Annem de orası öyle burası böyle istemedi. Sonra zor...
  11. forevermorrenk

    Endişelerim Yersiz Mi Yoksa Haklı Mı? (ev alanlar, ev kredisi ödeyenler bi bakın)

    Olur tabi neden olmasın. Şimdi daha düşük fiyatta ev alırsın içine bir kiracı koyarsın o kendi kendine öder evi. 2-3 sene sonra kiracı çıkar evi satarsın ya da sen girersin hem kredi yükünde hafiflemiş olur. Sonunu düşünen kahraman olamaz Wurstria bazen de çok hesaplama :))
  12. forevermorrenk

    Endişelerim Yersiz Mi Yoksa Haklı Mı? (ev alanlar, ev kredisi ödeyenler bi bakın)

    Benim fikrim kısa vadeden yana tabi buna ödemeler falan mümkünse ama uzun vade de olunca inan bana son senede ödediğin taksitler koymuyor bile. İşte hiç bir şeyden kısmadan da bir şey sahibi olunmuyor. Kirada biliyorsun ay çok çabuk geliyor her ay öde dur, bıktırıyor insanı. Ev kredisinde evi...
  13. forevermorrenk

    Endişelerim Yersiz Mi Yoksa Haklı Mı? (ev alanlar, ev kredisi ödeyenler bi bakın)

    Parası normal olan bir ev alırsanız 2+1 şeklinde elinizdeki peşinat size yeter. Üstüne çekeceğiniz krediyi de 120 ay değil de daha kısa vadede öderseniz yük olmaktan çıkar kredi. Alınmış alınmıştır diyorum ben Wustria çünkü her geçen gün piyasa yükseliyor. Bugün belki öderken zorlanırsın ama 2-3...