14 Şubat

jackanapes

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ekim 2011
Mesajlar
194
Emoji Skoru
0
Puanlar
116
Malum bir hafta sonra 14 Şubat sevgililer günü. Bu özel günde herkes sevdiği insana eşsiz özel hediyeler vermek istiyor. Maddi değerinden daha önemlisi olan manevi hediyeleri. 2 haftadır düşünüyorum fakat karar veremiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim :))
 
Bence hiçbir şey alma.
İlla alacaksan kitap al. Manevi hediye işte.
 
Tesbih alabilirsiniz .
Sevgili kazagi alabilirsiniz .
Pijama alabilirsiniz .
Butcen yeterse koleksiyon arabalarından alabilursin minyatür .
 
Tesbih alabilirsiniz .
Sevgili kazagi alabilirsiniz .
Pijama alabilirsiniz .
Butcen yeterse koleksiyon arabalarından alabilursin minyatür .


arkadaşlar eğer sevgililer günü için size eşşiz bir hediye önerim var. Oltu taşı tespihe kişiye özel isim işliyoruz. Kendi el emeklerimizle eşimle yaptığımız bu ürün sadece 50 tl. Kargo fiyatı dahil hediye kutusuyla gönderilir.ayrıca farklı tespih modellerimde vardır.

Eki Görüntüle 967811
 
Ben eşsiz bir hediye almak istemiyorum.

Eşsiz bir şey yapmak istiyorum.

Eşsiz şeyler yapmak istiyorum.

Bu eşsiz şeyleri de bir ömür boyu yapmak istiyorum.
 

Evde oyuncaklarınız var mı ?
Oyuncak ayı olur bebek olur vs hiç farketmez..

Her bir oyuncağa uygun kısa kısa notlar yazın..

Alın bir oyuncak ayıyı , evinizde hoş bir köşeye koyun.Oturan ayının eline güzel bir not yazın..
A4 kağıtlarına keçeli kalemle yazın , uzaktan okunabilecek tarzda yazmaya özen gösterin..
Mesela ne yazabilirsin , komik olmak mı istersiniz romantik olmak mı ?
Mesela ben olsam '' Romantik olmayı beceremediğim için, be bir ayının tekiyim (= yazardım.yazıp sonuna gülücük koyun notun üzerine..

Her oyuncak için ayrı bir not yazın , atıyorum ağlayan ördek tarzında bir oyuncağınız varsa onun kenarına da bir not koyun ona da şey yazabilirsiniz '' seni üzdüğüm zaman çirkin ördek yavrusundan beter oluyorum'' yazın..

Ama bunu bir sürü oyuncaklarla yapın , artık komşudan mı bulursunuz bilemiycem.
Bunların resimlerini teker teker çekin..

Güzel bir albüm yapın ve verin..
Hem güldürür, hem tatlı bulur, hemde eğlenir..

 
Son düzenleme:
Ben bu 14 şubatta 10 numara beş yıldızlık bir hediye vericem :)

Ne olduğunu söylemem sır :)
 
O zaman ne ise yariycak yaa
Bende kazak aldim tesbih le .
Çok yaraticiyim .:82:

Benim vereceğim hediyeyi sen veremezsin Kişi bazında değerlendirmek lazım

Size "hayatı tepsih yapmışımmmm sallıyormuşummmmmm" şarkısını armağan ediyorum
 
`