• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

3 kez kromozom anomalisi ..

Ah Irmak ne kadar empati yaptım seninle anlatamam. Kromozom sebebi ile ben de bebeğimi kaybettim. Nasılsın… bu hislerinle nasıl başa çıktın?
çok zor geçti benim için.. Hala psikolog ve pskiyatri beraber tedavi oluyorum ama çok daha iyiyim. Zaman gerçekten herşeyin ilacı. Allah kimseyi 1,5 yılda üç kürtajla üstüste sınamasın. Hatta hiç bir kadın kürtajı yaşamasa keşke..

İlişki de sarsılıyor daha yeni evliyim ölüm üstüne ölüm. İnsanın yüzü gülmüyor tabi. Erkekler de çok düz mantık. Asla bizim gibi hissedemiyor.

Şimdi tüp bebek deniyoruz ama nakil için hazır değilim. Sadece döllensin donduralım hazır bulunsun kafasındayım. 16 tane yumurta toplandı benden üç gün önce. 10 tanesi döllenmiş bakalım 5. Güne kadar kaç tanesi kalacak.

Tüp bebek tedavisini neden deniyorum derseniz tek amacım Genetik tabi. Embriyoya genetik testi yapılıp öyle nakil olma kısmı çok aklıma yattı.

İçimde eleneceğine dışarda elensin kötü embriyo, iyisini içime nakil etsinler çok daha mantıklı.

Sizinde başınız sağolsun… Umarım daha iyisinizdir 🙏
 
Benim oğlum 30 haftalıkken beyin kanaması geçirdi. 32 haftalıkken kaybettim. Doktorlar tüm testleri yaptırın nedenini bulalım dediler. Hpa,wes,karyotip,trombofili paneli, microarray birçok test yaptırdık. Testlerde yazanları doğru dürüst yorumlayamıyorlar bile. Çıkan şeylere bundan olmaz, bunun klinik önemi bilinmiyor vs birçok şey duyduk. Onca test ve para inanın boşa gitti. Biz başladığımız noktaya döndük. Tekrarlayıp tekrarlamayacağı 2. Gebelikte belli olur dendi. Kim cesaret edebilir böyle bir denek bebek yapmaya? Ben bunca test yaptırıp bir sonuç alamadım. Test yaptırmasaydım da bunu ikinci bebeği yapalım hadi o zaman anlarız diyebilirdim. Maalesef ellerinde yeterince bu testleri yorumlayabilecek bulgu yok bence. Yaptırırken genetik tanılı tüp bebek şansımız olduğunu söylemişlerdi. Tüp bebek doktorları da ayrıştıracak bir gen yok bu yüzden buna da gerek yok dediler. Zorlu bir sezaryen geçirdim. Ellerim bomboş çıktım hastaneden. Ağrılar, sızılar, 5 aydır durmayan süt akışı. Psikolojik olarak çöktüm. İkinci bebeğim de bunu yaşamamadı için ne yapabilirim hiçbir şey bilmiyorlar. gitmedik doktor bırakmadım. Kime en iyi diyorlarsa hepsine gidip yorumlattım. Artık ailem kızıyor takıntı yaptın diye. Ama çok çaresiz hissediyorum
Bu arada biz de karyotip testi yaptırdık bişi çıkmadı dediğiniz gibi… Boş.
 
çok zor geçti benim için.. Hala psikolog ve pskiyatri beraber tedavi oluyorum ama çok daha iyiyim. Zaman gerçekten herşeyin ilacı. Allah kimseyi 1,5 yılda üç kürtajla üstüste sınamasın. Hatta hiç bir kadın kürtajı yaşamasa keşke..

İlişki de sarsılıyor daha yeni evliyim ölüm üstüne ölüm. İnsanın yüzü gülmüyor tabi. Erkekler de çok düz mantık. Asla bizim gibi hissedemiyor.

Şimdi tüp bebek deniyoruz ama nakil için hazır değilim. Sadece döllensin donduralım hazır bulunsun kafasındayım. 16 tane yumurta toplandı benden üç gün önce. 10 tanesi döllenmiş bakalım 5. Güne kadar kaç tanesi kalacak.

Tüp bebek tedavisini neden deniyorum derseniz tek amacım Genetik tabi. Embriyoya genetik testi yapılıp öyle nakil olma kısmı çok aklıma yattı.

İçimde eleneceğine dışarda elensin kötü embriyo, iyisini içime nakil etsinler çok daha mantıklı.

Sizinde başınız sağolsun… Umarım daha iyisinizdir 🙏
Sadece korkuyorum çocuğum olmazsa diye :(
 
Back
X