• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

6 hafta gebelikte beta hcg

metisimm

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Nisan 2026
Mesajlar
7
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
29
Öncelikle Herkese merhaba 22 Nisan Beta HCG değerim 1360 çıkmıştı Bugün gece duramadım yine merak ediyordum ne kadar oldu diye bir kan verdim acile gidip 5.000 değerim aradım 10 gün geçmesine rağmen çok fazla bir artış olmamış bu biraz kafama takıldı fakat bundan bir hafta önce 5 + 2 günlükken ultrasonda karından ultrasonla keseyi gördük ama Doktor sana adet tarihime göre gebeliğin biraz daha geriden geldiğini Geç döllenme olabileceğini söyledi ve boyutu 2 milimetre çıktı sizce bir anormallik var mı Bir hafta önce kese göründü Fakat bugün detaylı CG değdi Beni tatmin etmedi dış gebelik vesaire olmuş olsaydı kese görünmezdi diye düşünüyorum
 
Öncelikle Herkese merhaba 22 Nisan Beta HCG değerim 1360 çıkmıştı Bugün gece duramadım yine merak ediyordum ne kadar oldu diye bir kan verdim acile gidip 5.000 değerim aradım 10 gün geçmesine rağmen çok fazla bir artış olmamış bu biraz kafama takıldı fakat bundan bir hafta önce 5 + 2 günlükken ultrasonda karından ultrasonla keseyi gördük ama Doktor sana adet tarihime göre gebeliğin biraz daha geriden geldiğini Geç döllenme olabileceğini söyledi ve boyutu 2 milimetre çıktı sizce bir anormallik var mı Bir hafta önce kese göründü Fakat bugün detaylı CG değdi Beni tatmin etmedi dış gebelik vesaire olmuş olsaydı kese görünmezdi diye düşünüyorum
Kese gördükten sonra betanın onemi yok.
Zaten dış gebelik olsaydı keseyi uterusta değil tüplerde görürdü. Boşa beta verip endişelenmişsiniz.
 
Benım sat 11 mart 17 nisanda doktor a gittim ve hamile olmadığımı söyledi alttan muayene ile sürekli ovulasyon testi yapıyordum evde 15 gün sürekli çift çizgi çıktı genelde böyle durumlar gebelikte olurmuş. Bende gebelik testi yaptım sonuç negatif çıktı. Sonra 7 mayıs a doktora randevu aldım ve rahim duvarının kalınlaştığını söyledi. Gebelik olabilir kan alalım bi dedi. Beta 248 çıktı 12 mayıs da tekrar gittim kese gördü tekrar kan aldı ve beta 2297 çıktı. Ben şehir merkezinde değilim doktor a da bugunki sonucu gösteremedim. Bu beta ile dış gebelik olur mu yada kese içinde bebek olmamak gibi. Bu arada adetim düzensizdi hep. Kasımdan beri 3 kez adet oldum. Sat a göre 2 aylık betaya göre 4 5 haftalık anlamadım gitti.
 
Benım sat 11 mart 17 nisanda doktor a gittim ve hamile olmadığımı söyledi alttan muayene ile sürekli ovulasyon testi yapıyordum evde 15 gün sürekli çift çizgi çıktı genelde böyle durumlar gebelikte olurmuş. Bende gebelik testi yaptım sonuç negatif çıktı. Sonra 7 mayıs a doktora randevu aldım ve rahim duvarının kalınlaştığını söyledi. Gebelik olabilir kan alalım bi dedi. Beta 248 çıktı 12 mayıs da tekrar gittim kese gördü tekrar kan aldı ve beta 2297 çıktı. Ben şehir merkezinde değilim doktor a da bugunki sonucu gösteremedim. Bu beta ile dış gebelik olur mu yada kese içinde bebek olmamak gibi. Bu arada adetim düzensizdi hep. Kasımdan beri 3 kez adet oldum. Sat a göre 2 aylık betaya göre 4 5 haftalık anlamadım gitti.
Betahcg belirleyici olmuyor aslında. Doktorunuzun keseyi gördüğünü söylemişsiniz dış gebelik olsa kese uterusta görünmezdi. Kimyasal olsa zaten kese olmazdi. Bu aşamadan sonra betahcg vermenize gerek yoK
 
Betahcg belirleyici olmuyor aslında. Doktorunuzun keseyi gördüğünü söylemişsiniz dış gebelik olsa kese uterusta görünmezdi. Kimyasal olsa zaten kese olmazdi. Bu aşamadan sonra betahcg vermenize gerek yoK
Çok teşekkür ederim cevabın için 🤗
 
Öncelikle Herkese merhaba 22 Nisan Beta HCG değerim 1360 çıkmıştı Bugün gece duramadım yine merak ediyordum ne kadar oldu diye bir kan verdim acile gidip 5.000 değerim aradım 10 gün geçmesine rağmen çok fazla bir artış olmamış bu biraz kafama takıldı fakat bundan bir hafta önce 5 + 2 günlükken ultrasonda karından ultrasonla keseyi gördük ama Doktor sana adet tarihime göre gebeliğin biraz daha geriden geldiğini Geç döllenme olabileceğini söyledi ve boyutu 2 milimetre çıktı sizce bir anormallik var mı Bir hafta önce kese göründü Fakat bugün detaylı CG değdi Beni tatmin etmedi dış gebelik vesaire olmuş olsaydı kese görünmezdi diye düşünüyorum
Selam şuan bende de aynı durum mevcut nasıl ilerledi gebeliğiniz inşallah iyidir benim de beta 85 208 665 1459 dünya 8 gün sonra bugün verdim 2700 çıktı çünkü dün kanamam oldu kese dışı kanamaymıs kese küçük içinde henüz birşey görünmedi bir hafta sonra gel dendi 2 gün sonra beta vermeli miyim tekrardan
 
Back
X