Öncelikle Herkese merhaba 22 Nisan Beta HCG değerim 1360 çıkmıştı Bugün gece duramadım yine merak ediyordum ne kadar oldu diye bir kan verdim acile gidip 5.000 değerim aradım 10 gün geçmesine rağmen çok fazla bir artış olmamış bu biraz kafama takıldı fakat bundan bir hafta önce 5 + 2 günlükken ultrasonda karından ultrasonla keseyi gördük ama Doktor sana adet tarihime göre gebeliğin biraz daha geriden geldiğini Geç döllenme olabileceğini söyledi ve boyutu 2 milimetre çıktı sizce bir anormallik var mı Bir hafta önce kese göründü Fakat bugün detaylı CG değdi Beni tatmin etmedi dış gebelik vesaire olmuş olsaydı kese görünmezdi diye düşünüyorum