8 aydır hamile kalamıyorum

Annebebekhayat

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ocak 2024
Mesajlar
145
Emoji Skoru
21
Puanlar
28
Yaş
31
Merhaba arkadaşlar ben 8 aydır gebe kalmaya çalışıyorum fakat her ay olmuyorum. Bu ay ovulasyon testine başladım adetime 1 gün var ama hamilelik testim negatif çıktı yani umudum çok fazla yok. Birde yumurtlamam 20. Gün oldu . Eşimde hormon testinde testesteron 209 yani düşük prolaktin iste 20 küsürlerde çıktı. Bu tür problemi olup hamile kalanlar varmı ?
 
diğer konunuza göre 1 inde yumurtlamanız olmuş yani reglini 14 ünde . 4 gün var . 4 gün kala da negatif çıkması normal
 
Önceki konunuzda 1 inde konu açmışsınız ve yumurtlamanız olmuş fotoğraf bile var . Yani 10 gün olmuş yumurtlamalı. Artte yumurtlamadan 14 gün donra olur yani regl tatihiniz 14 ü
Aaa baktım şimdi evet 1 inde görünüyor ama değil 3 ünde oldu yumurtlamam çok ilginç niye 1 i yazıyor anlamadım
 
Niye kimse yazmıyor
 
`