• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Adet 6 gün gecikmesinde 0.2 idi

Nazan aksungur

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Mayıs 2020
Mesajlar
164
Emoji Skoru
14
Puanlar
48
Yaş
25
Merhaba anneler ve anne adayları sizlere birsey sormak danışmak istiyorum bir oglum var elhamdülillah 2 . bir gebelik planliyorum ve 6 aydir korunmuyorum bu ay bugun tam 10 güne gecikti adetin 4 güne once kan verdim 0.2 cikmisti gebelik yok denildi bugun tekrar kan verdim ve 2.30 gebelik yok denildi değer artıyor mu acaba yada artar mi hala adet de olmadim 4 gunde 0.2 iken 2.30 olmuş bu sekilde yasayan var mi
 
emin değilseniz adet olana kadar takip edin. Pcos veya benzeri bir sorununuz varsa geç döllenme olmuş olabilir
 
10 gün geciken adette mutlaka daha yüksek olurdu. sanırım yok malesef
 
emin değilseniz adet olana kadar takip edin. Pcos veya benzeri bir sorununuz varsa geç döllenme olmuş olabilir
Evet malesef adet düzensizliğim var ama en fazla 3 - 4 güne oynar bugun 11 güne oldu cevremde birkac kisi de adetine yakin hamile kalmis olabilirsin diyor bekliyorum
 
Belirgin bir artış değil. Bence hamilelik durumu yok
 
Back
X