- Katılım
- 27 Nisan 2026
- Mesajlar
- 26
- Emoji Skoru
- 6
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 29
hanımlar merhaba En son 17 mart yani eamazanın bitmesine 3 gün kala regli oldum yaklaşık 8 gün sürdü sonra adet olmadım şuan tahminimce 2 haftaya yakın gecikme var 2-3 hafta oldu bir gün boyunca şiddetli ağrım oldu kasık ve karın içinde ondan sonra kesildi ağrı ama sürekli akıntım oldu beyaz kremsi gibi Sprail ile korunuyrm eşimde korunuyor geçen hafta bir kez bana ketçap kokusu geldi böyle yoğun bir şekilde ama hemen geçti ve 2-3 gğndür sadece göğüs ucu hassasiyetim var normalde regl öncesi göğüsüm dolgınlaşırdı sertleşirdi hiç olmadı sadece göğüs ucu hassasiyetim var cumartesi evde test yaptım tek çizgi çıktı ama tok yaptım öğlen 3 çocuğum var ☺
üçüncüye sprail ile korunduğm halde gebe kalmıştım şimdide korkuyorum açıkçası normalde adet düzensizliğim vardı ama bu sene hep bi düzende gitmişti hiç bozulmadı veya aksama olmamıştı bu ay hariç sizce gebelik ihtimali varmıdır