• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Adet gecikmesi göğüs ucu hassasiyeti

glsbyrm

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Nisan 2026
Mesajlar
26
Emoji Skoru
6
Puanlar
1
Yaş
29
hanımlar merhaba En son 17 mart yani eamazanın bitmesine 3 gün kala regli oldum yaklaşık 8 gün sürdü sonra adet olmadım şuan tahminimce 2 haftaya yakın gecikme var 2-3 hafta oldu bir gün boyunca şiddetli ağrım oldu kasık ve karın içinde ondan sonra kesildi ağrı ama sürekli akıntım oldu beyaz kremsi gibi Sprail ile korunuyrm eşimde korunuyor geçen hafta bir kez bana ketçap kokusu geldi böyle yoğun bir şekilde ama hemen geçti ve 2-3 gğndür sadece göğüs ucu hassasiyetim var normalde regl öncesi göğüsüm dolgınlaşırdı sertleşirdi hiç olmadı sadece göğüs ucu hassasiyetim var cumartesi evde test yaptım tek çizgi çıktı ama tok yaptım öğlen 3 çocuğum var ☺🥹🥹 üçüncüye sprail ile korunduğm halde gebe kalmıştım şimdide korkuyorum açıkçası normalde adet düzensizliğim vardı ama bu sene hep bi düzende gitmişti hiç bozulmadı veya aksama olmamıştı bu ay hariç sizce gebelik ihtimali varmıdır
 
olabılır spiral kayıyor bazen kontrol ettırın kendınızı 15 gun baya gecikmiş
 
bu kadar gecikemeye testte kesin çıkardı. negatifse hamile değilsinizdir. tabi spiral de %100 değil kayabiliyor
 
3. Çocugumda spraille kalmıştım gebe dopuma kadarda kaldı alamadı doktor
 
ayy bilmiyorum 🫣☺️ en küçük çocugum birşncş sınıfa başlicak bu sene
 
canım nasip ama spiral senı korumuyor anladığım kadarıyla kayıyor 😁 bak ben 1 tane için kırk takla atıyorum herşeyde bir hayır var
2 doğumdan fazla yapmış kadınlarda tam tutmuyor diye okumuştum ondan olabilir. olsun her şeyde bir hayır vardır insallh sizin de olur 🌸
 
2 doğumdan fazla yapmış kadınlarda tam tutmuyor diye okumuştum ondan olabilir. olsun her şeyde bir hayır vardır insallh sizin de olur 🌸
inşalalh canım benim 🌸 olursa da nasibiyle gelir boşver ama sen arkasına muhakkak düş dış gebelik vs olmasın Allah korusun
 
canım nasip ama spiral senı korumuyor anladığım kadarıyla kayıyor 😁 bak ben 1 tane için kırk takla atıyorum herşeyde bir hayır var
Rabbim gönlünden kalbinden geçeni nasip etsin cnm ♥️♥️
 
inşalalh canım benim 🌸 olursa da nasibiyle gelir boşver ama sen arkasına muhakkak düş dış gebelik vs olmasın Allah korusun
Zaten rabbim nasip ettiyse maddi manevi sıkıntı yok çevremde işte boş konuşanlar olucak biliyorum
 
Kızlar eczanede satılan restler aç tok fark edermi ben tok yaptım
 
Amin canım 🥰🙏 inşallah kim nerde isteyen herkese nasip etsin inşallah senide evlatlarından güldürsün
Cumartesi günü yaptım tek çizgiydi ya ne dicem şimdi benım son adet başlangıcım 17 marttı ramazanın bitmesine 3 gün kala oldum yani 3 gün orucumu yemiş oldum toplamda 8 gün sürdü bitti daha regl olmadım bnm hesabıma 2 hafta geçmiş reglm dimi
 
Cumartesi günü yaptım tek çizgiydi ya ne dicem şimdi benım son adet başlangıcım 17 marttı ramazanın bitmesine 3 gün kala oldum yani 3 gün orucumu yemiş oldum toplamda 8 gün sürdü bitti daha regl olmadım bnm hesabıma 2 hafta geçmiş reglm dimi
Döngün kaç gün ?
 
Back
X