Adet mi gebelik mi????

nevbaharnur

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Nisan 2026
Mesajlar
5
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
22
Arkadaşlar merhaba
sizlere danışmak istediğim ve benimle aynı durumda olan bayanlar var mı merak ediyorum
5 aylık evliyim ve eşimle hiç korunmadık evlat sahibi olmayı istedik geçen ayın 31 inde açık sıvı bir kahverengi akıntım oldu adet zamanımda bu çok normaldir ardından hemen adet olurum fakat bu ay öyle olmadı o lekelenmeden sonra durdu ve aşırı derecede rahim kasık ağrısı yaşadım ve aynı şekilde inanılmaz bşr sırt ağrısı göğüs hassasiyetim oldu bu belirtiler 1-4 arası devam etti lekelenmeden sonra beyaz akıntı oldu şaşırtıcı derecede
bende test yaptım negatif çıktı 7 sinde adet olmam gerekiyordu olmadım şuan 2 günlük bir geçikmem mevcut göğsümde kararma ucunda şişkinlik te mevcut ve öğlen saatlerinde delicesine gelen uyku perilerim bu sabah test yaptım yine negatif çıktı benimle aynı durumda olan ya da bu durumu yaşanlar beni aydınlatabilir mi
 
kan verirseniz dana net sonuç alırsınız. Pcos belirtisi de olabilir
 
Aynı belirtileri yaşıyorum bende 6 aylık evliyim bir kaç sene önce adet düzensizliğim için kadın doğuma gittiğimde herşey sağlıklı demişti evlendikten sonra yine gecikmelerim için gittiğimde pcosum olduğunu söyledi o ay ilaçla regl oldum bu ay yine aynı sorun anlattığınız belirtileri bende yaşıyorum yine gidicem ve bu nasıl bir semptomsa o kadar korunmasız ilişkiye rağmen hala gebelik yok
 

Hastaneye gidebildiniz mi veya test yapabildiniz mi halen olmadım ben picos tan kaynaklı mıdır
 
Halen adet görmedim 8 inde olmam lazımdı epey bir geçti şimdi randevu aldım kadın hastalıkları ve doğuma görüneceğim ara ara göğüs hassasiyeti dışında ve bel ağrısı dışında bir belirti yaşamıyorum âdettim mi düzensizleşti yoksa gebelik mi halen meçhul hastaneye gittikten sonra tekrardan bilgi vereceğim buraya
 
Benimde öyle şuan gecikmenin 5. Günü
3. Günü test yaptım negatifti halen olmadım regli acaba bugün yapsam mı tekrar test
Benim hiç bir belirtim yok
 
Hastaneye gidebildiniz mi veya test yapabildiniz mi halen olmadım ben picos tan kaynaklı mıdır
Gecikmemin 10. Gününde erken gebelik testi negatifti bir kaç hafta sonra eczaneden standart test aldım çok hayali çizgi gördüm o çizgi bir kaç saat içinde çok net bir çizgiyr dönüştü ben ihtimal vermedim ama yinede ertesi günü kan testi verdim beta 60 larda cıktı daha 1-2 haftalık hamileymişim inşallah sizde hamilesinizdir isteyen herkese nasip olsun
 
Kızlar merhaba reglime 4 gün kaldı 3 gün önce biraz pembe lekelenme ve 1 gün arayla tekrar lekelenme oldu 2 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı Bu gün de çok az pembe şekilde kanamam geldi peçetede fark ettim ama diğerlerinden bir tık daha fazla ve karnım Regl olacak gibi ağrıyor sizce bu neden olur yerleşme kanaması mı başka bir şey mi acaba çünkü arada bir kaşıntı da oluyor genel akıntım devam da ediyor gün içinde
 
`