- Katılım
- 9 Nisan 2026
- Mesajlar
- 5
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 22
- Konu Sahibi nevbaharnur
-
- #1
Peki ya bir kaç gün sonra yine test yapsam bir farklılık olur mukan verirseniz dana net sonuç alırsınız. Pcos belirtisi de olabilir
direkt kan verirseniz en net sonucu almış olursunuz.Peki ya bir kaç gün sonra yine test yapsam bir farklılık olur mu
4 gün oldu geçikmem idrarda belli olur mudirekt kan verirseniz en net sonucu almış olursunuz.
belli olur ancak yalancı pozitif veren markalar çok. kan daha sağlıklı ve net sonuç olur4 gün oldu geçikmem idrarda belli olur mu
Aynı belirtileri yaşıyorum bende 6 aylık evliyim bir kaç sene önce adet düzensizliğim için kadın doğuma gittiğimde herşey sağlıklı demişti evlendikten sonra yine gecikmelerim için gittiğimde pcosum olduğunu söyledi o ay ilaçla regl oldum bu ay yine aynı sorun anlattığınız belirtileri bende yaşıyorum yine gidicem ve bu nasıl bir semptomsa o kadar korunmasız ilişkiye rağmen hala gebelik yokArkadaşlar merhaba
sizlere danışmak istediğim ve benimle aynı durumda olan bayanlar var mı merak ediyorum
5 aylık evliyim ve eşimle hiç korunmadık evlat sahibi olmayı istedik geçen ayın 31 inde açık sıvı bir kahverengi akıntım oldu adet zamanımda bu çok normaldir ardından hemen adet olurum fakat bu ay öyle olmadı o lekelenmeden sonra durdu ve aşırı derecede rahim kasık ağrısı yaşadım ve aynı şekilde inanılmaz bşr sırt ağrısı göğüs hassasiyetim oldu bu belirtiler 1-4 arası devam etti lekelenmeden sonra beyaz akıntı oldu şaşırtıcı derecede
bende test yaptım negatif çıktı 7 sinde adet olmam gerekiyordu olmadım şuan 2 günlük bir geçikmem mevcut göğsümde kararma ucunda şişkinlik te mevcut ve öğlen saatlerinde delicesine gelen uyku perilerim bu sabah test yaptım yine negatif çıktı benimle aynı durumda olan ya da bu durumu yaşanlar beni aydınlatabilir mi
Aynı belirtileri yaşıyorum bende 6 aylık evliyim bir kaç sene önce adet düzensizliğim için kadın doğuma gittiğimde herşey sağlıklı demişti evlendikten sonra yine gecikmelerim için gittiğimde pcosum olduğunu söyledi o ay ilaçla regl oldum bu ay yine aynı sorun anlattığınız belirtileri bende yaşıyorum yine gidicem ve bu nasıl bir semptomsa o kadar korunmasız ilişkiye rağmen hala gebelik
Hastaneye gidebildiniz mi veya test yapabildiniz mi halen olmadım ben picos tan kaynaklı mıdırAynı belirtileri yaşıyorum bende 6 aylık evliyim bir kaç sene önce adet düzensizliğim için kadın doğuma gittiğimde herşey sağlıklı demişti evlendikten sonra yine gecikmelerim için gittiğimde pcosum olduğunu söyledi o ay ilaçla regl oldum bu ay yine aynı sorun anlattığınız belirtileri bende yaşıyorum yine gidicem ve bu nasıl bir semptomsa o kadar korunmasız ilişkiye rağmen hala gebelik yok
Halen adet görmedim 8 inde olmam lazımdı epey bir geçti şimdi randevu aldım kadın hastalıkları ve doğuma görüneceğim ara ara göğüs hassasiyeti dışında ve bel ağrısı dışında bir belirti yaşamıyorum âdettim mi düzensizleşti yoksa gebelik mi halen meçhul hastaneye gittikten sonra tekrardan bilgi vereceğim burayaDurumunuz nedir
Gecikmemin 10. Gününde erken gebelik testi negatifti bir kaç hafta sonra eczaneden standart test aldım çok hayali çizgi gördüm o çizgi bir kaç saat içinde çok net bir çizgiyr dönüştü ben ihtimal vermedim ama yinede ertesi günü kan testi verdim beta 60 larda cıktı daha 1-2 haftalık hamileymişim inşallah sizde hamilesinizdir isteyen herkese nasip olsunHastaneye gidebildiniz mi veya test yapabildiniz mi halen olmadım ben picos tan kaynaklı mıdır