• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ankara Tüp Bebek Serüvenim

silvermoonn

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Aralık 2025
Mesajlar
3
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Yaş
30
Merhaba bir tüp bebek sürecini tamamlamış bulunuyoruz olumlu olmasını çok isterdim ama hayırlısı buymuş 1 blastokist 5. Gün embriyom vardı 1 aralıkta transfer oldum falan kimyasal gebelikle son buldu. İlk denememizdi serüvenimiz amh değerimin 0.70 olduğunu öğrenmemle başladı 1 yıl denedikten sonra tüp bebek yolculuğuna başladık. İğne fobisi olan bir insandım o yüzden aile hekimliğine gidip geliyordum iğneler için haftasonu da yakında ki bir devlet hastanesine gidip enjeksiyonları oldum, kalem iğneler ve e2 seviyesini arttırmak için bir iğne kullandım 5 yumurtam büyüdü ve çatlatma iğnesi oldum 36 saat sonrasına da opu işlemi planlandı. Opu kolay bir operasyondu hafif bir anestezi altında siz hiç bir şey hissetmeden olup bitiyor. Zor olan kısmı 5 günlük süreçte aramaları beklemekti gerçekten tüp bebekte en yorucu kısım psikolojik kısım. 1. Gün kaç embriyo döllendiğini söylediler 5 yumurtadan 2 döllenme olmuş 3. Gün 2 embriyo da devam ediyordu Aa kalitedelerdi doktorum 5. Güne gitme kararı aldı 4. Gün sonunda biri gelişimini durdurdu diğeri de 5. Günün çok başında kalmıştı 6. Günü beklemek istedi doktorum ve 6. Günde 5. Güne uyumlandı. Embriyom donduruldu. Yumurta toplamaya bu arada ara dönemde başladık çünkü adet döneminde 3 yumurtam oluşuyorsa ara dönemde 5,6 tane gördü ara dönemde başladık tedaviye. 1 adet geçirdim sonraki adette kontrole gittim onda da çatlamamış bir yumurtam olduğu için 1 ay daha sarktı ve 2 ay sonra transfer hazırlığına başladık. Adet döneminin 5. Gününde gonalf 50 doz ile başladık 5 gün sonra kontrole gittim istediğimiz şekilde büyümemişti 75 e çıkardı doktorum dozu bu doz yeterli geldi 7 gün falan az dozda 18 e ulaşmasını bekledik ve sonra çatlatma iğnesi yaptım 36 saat sonra çatladı ve o günden sonra 5. Gün embriyosu olduğu için 5 gün sonraya transfer planlandı bu arada da progesteron iğne bağışıklık için bir hap ve östrojen desteği aldım. Transfer de çok rahattı içerisi hissedilen bir yer değil tüp bebeğin hiç bir işlemi zor değil gerçekten zor olan kısmı psikolojik ve duygusal. 10 gün boyunca dikkat ettim ağır kaldırmamaya ağır şeyler yapmamaya progesteron iğnemi olmaya gittim geldim geceleri fitilim vardı ve östrojen hapına sabah akşam devam ediyordum. Dün tahlil günümdü betam 12 çıktı doktorum düşük buldu ama geç döllenme de olabileceğini söyledi sonraki gün tekrar test vermem söyledi bugün verdim 8.39 çıktı yani değer düşüyor. Bir tutunma olmuş fakat embriyonun kalitesi düşük olunca vücut kabul etmezmiş yani kimyasal gebelik ile sonuçlandı şimdi adet olmayı bekliyorum Allah nasip ederse bir kaç aya tekrar başlayacağız inşallah. Süreçte buradan çok bilgi edindim o yüzden bende belki birinin yanında hissettirebilirim diye sürecimi paylaşmak istedim. Enjeksiyonlardan artık göbeğim çok sertleşti ve acıyordu larocheposayin b5 hücre yenileyici kremi çok iyi geldi sertleşen enjeksiyon yerlerine ve morluklara . Sağlıklı, hayırlı olan bizimle olsun.
 
Merhaba tesekkurler paylasim icin🌷 umarim kendiliginden oluverir. yasiniz kaçtı acaba? Bir de hangi doktora gittiniz?
 
Yas konusunda avantajlisiniz en azindan bu cok guzel :) Bahceciden ve Berfu hocadan memnun musunuz? Benim arkadasimda zor yumurta bulunuyordu orda bebisine kavustu ancak cok kalabalik, cok ticarethane kafası diyordu. Artik her yer oyle tabi orasi ayri da…
 
Yas konusunda avantajlisiniz en azindan bu cok guzel :) Bahceciden ve Berfu hocadan memnun musunuz? Benim arkadasimda zor yumurta bulunuyordu orda bebisine kavustu ancak cok kalabalik, cok ticarethane kafası diyordu. Artik her yer oyle tabi orasi ayri da…
Berfu hoca bana çok iyi geliyor bilgisine,tecrübesine çok güveniyorum. Sağlıkçıyım kendimde çok fazla titizleniyorum bir şeylere farklı şeyler de görüp,duyduğum için Berfu hoca her soruma gerçekten tatmin ederek cevap veriyor. Evet kesinlikle her adım para bu konuda çok haklılar, kalabalık çok fazla bazen hocanın modunu da etkiliyor ve çok koşturuyor işlemler ve muayeneler arasında tüm gün,başka merkezleri bilemiyorum ama içimin ferahlığı ve doktora güvenimden dolayı göz ardı ediyorum diyelim.
 
Merhaba bende ilk defa tüp bebek denedim, dün negatif sonuçlandı. Ve geri de donmuş embriyom da kalmadı tekrar başlayacağım memorial düşünüyorum oraya gittiniz mi hiç?
 
Merhaba bende ilk defa tüp bebek denedim, dün negatif sonuçlandı. Ve geri de donmuş embriyom da kalmadı tekrar başlayacağım memorial düşünüyorum oraya gittiniz mi hiç?
Merhabalar geçmiş olsun, Rabbim bizlere de nasip etsin. Bende tüp bebekte bahçeci düşünüyorum. Toplam maliyet sizde ne kadar tuttu acaba. Yaklaşık olarak ona göre kendimizi ayarlayalim.
 
Merhaba bende ilk defa tüp bebek denedim, dün negatif sonuçlandı. Ve geri de donmuş embriyom da kalmadı tekrar başlayacağım memorial düşünüyorum oraya gittiniz mi hiç?
Ben Memorial aygül hocayla başladım. Transfer yapıldı. Bekliyoruz. Çok profesyonel biz çok memnunuz hastaya göre işlem yapıyor gerekir şeyler yapmıyor. Ve sürekli takip halinde olması bizi daha güvenli ilerliyor gibi hissettiriyor
 
Hayırlı olsun inş pozitif olur. Bize de yazın sonucu ne zaman belli olcak yani? Kaçıncı gün embriyosuydu? İlk deneme mi?
 
Back
X