• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Aquafilling temizletme

Whatsapp grubunuz varsa dünyada yapan bir doktoru buraya getirin (gerçekten yapabilen) eğer çok kişiyseniz gelir. görüyorum ki hem maliyetler çok uçuk hem çaresi yok. En azından o maliyet değecek biri olsun
Biraz saçma bir yorum yapmışsınız.. Evet uygun fiyatlara çıkarabilen doktorlar var hemde dünyanın öbür ucunda değil, türkiyede.. E tabi nebil yeşiloğlu gibileri insanlara okadar çok umutsuzluk yüklemişki işlem yaptığı insanlarında bir beklentiye girmemeleri gayet normal.. Zaten onun istediği de bu, insanlara ümitsiz vaka olduklarına inandırıp yıllarca sırtlarından para kazanmak
 
Biraz saçma bir yorum yapmışsınız.. Evet uygun fiyatlara çıkarabilen doktorlar var hemde dünyanın öbür ucunda değil, türkiyede.. E tabi nebil yeşiloğlu gibileri insanlara okadar çok umutsuzluk yüklemişki işlem yaptığı insanlarında bir beklentiye girmemeleri gayet normal.. Zaten onun istediği de bu, insanlara ümitsiz vaka olduklarına inandırıp yıllarca sırtlarından para kazanmak
Uygun ve çıkaran doktor olduğunu bilmiyordum genelde doktorlar hayal satıyor gibi geldi yorumlardan tam kurtuldum derken devam etmesi gibi. hem para hem fiziksel acı çeken yorumlar görmüştüm üzüldüm o yüzden demiştim varsa eğer zaten çözümü de olmasına sevindim.
 
Uygun ve çıkaran doktor olduğunu bilmiyordum genelde doktorlar hayal satıyor gibi geldi yorumlardan tam kurtuldum derken devam etmesi gibi. hem para hem fiziksel acı çeken yorumlar görmüştüm üzüldüm o yüzden demiştim varsa eğer zaten çözümü de olmasına sevindim.
Biz de bilmiyorduk ama sonunda bulduk.. Gerçekten bu konuda vicdanlı bir doktor olmadığı taktirde bu durumumuzu sömürü aracı haline getiriyorlar
 
Bu dolgunun tamamen temizlenmesi mümkün değil. Çünkü dokuya yapışıyor. Tüm dokuyu almak da facia olur. Bir kısmı alınır. Tamamen temizlenir diyen doktorlar doğru demiyor. Şimdi instagram da bir kadın dr türedi. Dermatolog kocası plastik cerrah. Mr la tespit edip alındığını diyor. 40 bin lira mr 300.000 lira temizleme ücreti istiyor. Asla inanmadım. Çünkü bu dolguların tamamen çıkarılması mümkün değil. En alta kadar dokuya yayılmış yapışmış maddeyi nasıl çıkaracak ??? Serum fizyolojik gibi bir sıvı veriyor sıkıyor. Bir kısmı çıkıyor. Cerrahi ile de hepsi temizlenmez.
Bahsettiginiz kadin benim tahmin ettigimmi acaba ama oysa dermatolog degil radyolog kocasi estetik cerrah.Mr la degil ultrasonla bakiyor.Göz altı ışık dolgularım için 20 bin demişlerdi.Siz neresi icin konusmustunuz
 
Bahsettiginiz kadin benim tahmin ettigimmi acaba ama oysa dermatolog degil radyolog kocasi estetik cerrah.Mr la degil ultrasonla bakiyor.Göz altı ışık dolgularım için 20 bin demişlerdi.Siz neresi icin konusmustunuz
Bence aynı kişi. Dermatolog değil. Radyolog. Ben Nazolabial için sordum. 40 bin tl ultrason parası ve 300 bin dolgu çıkartma dediler. Bir defa ultrason zaten ücretsiz olmalı. Hem ultrasonla tespit edeceksin hemde ayrıca ultrason ücreti isteyeceksin. Sayfasında da yazdım direkt yorumumu silmiş. Kendi değil sanırım kocası yapıyor. Sadece ultrasonu o çekiyor. Bu dolguları sıvı enjekte edip çekiyorlar. Ama tamamen temizlenmesi ne ameliyatla ne de enjektörle çekerek mümkün değil. Oldukça bilgi sahibiyim. İnsanların çaresizliğinden istifade edip basit bir işleme fahiş fiyatlar istiyorlar. Yorum yapınca siliyorlar. Ağam paşam diyenler yorumlarda sabit. Dışarda ultrason çekimi 2500 tl. 40 bin tl soygunculuk. Utanmada yok. 300 bin ayrı komik. Gerçekten yazarken bile sinirlendim !! Bu arada doğru yazmışsınız. Mr değil evet ultrason.
 
Bence aynı kişi. Dermatolog değil. Radyolog. Ben Nazolabial için sordum. 40 bin tl ultrason parası ve 300 bin dolgu çıkartma dediler. Bir defa ultrason zaten ücretsiz olmalı. Hem ultrasonla tespit edeceksin hemde ayrıca ultrason ücreti isteyeceksin. Sayfasında da yazdım direkt yorumumu silmiş. Kendi değil sanırım kocası yapıyor. Sadece ultrasonu o çekiyor. Bu dolguları sıvı enjekte edip çekiyorlar. Ama tamamen temizlenmesi ne ameliyatla ne de enjektörle çekerek mümkün değil. Oldukça bilgi sahibiyim. İnsanların çaresizliğinden istifade edip basit bir işleme fahiş fiyatlar istiyorlar. Yorum yapınca siliyorlar. Ağam paşam diyenler yorumlarda sabit. Dışarda ultrason çekimi 2500 tl. 40 bin tl soygunculuk. Utanmada yok. 300 bin ayrı komik. Gerçekten yazarken bile sinirlendim !! Bu arada doğru yazmışsınız. Mr değil evet ultrason.
Ben gözaltı ışık dolgularım için sormustum 3-4 ay önce 20bin demislerdi.Ultrason parayla gibi bir laf etmediler.Yarin unutmazsam arayip bir daha sorayim.Sizin bahsettiginiz rakama insan yüz germe yaptırır ayıp eger oyle bir para istiyorlarsa.Kalicimi dolgunuz.Dr un adı sibel şahin bulam
 
Ben gözaltı ışık dolgularım için sormustum 3-4 ay önce 20bin demislerdi.Ultrason parayla gibi bir laf etmediler.Yarin unutmazsam arayip bir daha sorayim.Sizin bahsettiginiz rakama insan yüz germe yaptırır ayıp eger oyle bir para istiyorlarsa.Kalicimi dolgunuz.Dr un adı sibel şahin bulam
Bir sene önce bende baktırmıştım dudak bölgesi için 8 bin vermiştim. Yapabildikleri bir şey de yok. Dudağımdakinin hangi madde olduğunu da anlayamadılar.
 
Back
X