- Katılım
- 5 Ocak 2016
- Mesajlar
- 2.260
- Emoji Skoru
- 4.804
- Puanlar
- 133
- Konu Sahibi nazlihilton
-
- #1
Hangi bölümden mezun ve mesleği
Turizm isletmeciligi mezunu askeri subay polis vs degil
Kısmet olursa benim de sözlüm şubatta gidecek oda bilgisayar programcılığı mezunu sana şöyle anlatayım.
Doktor öğretmen mühendis bunlar genel de 12 ay yapıyorlar doğudaysa 3500den aşağı maaş almıyorlar.
Bizimkilere gelirsek de tamamen şans işi askeriyede mantık aranmaz.
4 yıllık fakülte mezunlarına uzun-kısa dönem askerlik mezun olunan bölüme ve/veya başvurulan döneme göre uzun/kısa dönem ihtimali değişiyor olsa gerek.
örneğin, iktisat mezunu bir arkadaşım nisan celbinde gitti ve uzun dönem komando olarak askerliğini yapıyor. 5-6 kadar iktisat mezunu arkadaşım ise aralık celbinde gitti ve hepsine kısa dönem çıktı.
Yani gittiği dönem çok önemli. Uzun dönemde eksiklik olursa uzun dönem giderler gerçi düşük ihtimal. Ama hayırlısını dile Rabbim sağ salim gelmelerini nasip etsin..
Kizlar merhaba biliyorum burası bir derdim var ama hemen cevap almam gerekiyo kusura bakmayin nolur.
4 yillik mezun bir insana uzun donem askerlikte çıkabilir mi ? Yoksa kayıtsız şartsız 6 ay mi yapiyorlar ?