kızlar merhaba perşembe sağlık ocağında kan verdim ve sonuç 1’7 çıktı
Adetime 3 gün geçtik
2 gündür kahvrengi akıntı geldi ve kesildi napıcam bilmiyorum
Yani tekrar mi kan vereyim benim gibi böyle olan var mı ? Yada gebelik var mi hiç adet belirtisi yok çünkü sadece belim ağrıyor 2 gün dur kahrengi akıntı geldi kesildi