Beta HCG 1’7

oyku1

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Aralık 2022
Mesajlar
173
Emoji Skoru
37
Puanlar
48
Yaş
26
kızlar merhaba perşembe sağlık ocağında kan verdim ve sonuç 1’7 çıktı
Adetime 3 gün geçtik
2 gündür kahvrengi akıntı geldi ve kesildi napıcam bilmiyorum
 
Neyi nasıl yapacaksın canım anlamadım sorduğun tam olarak ne
 
Neyi nasıl yapacaksın canım anlamadım sorduğun tam olarak ne
Yani tekrar mi kan vereyim benim gibi böyle olan var mı ? Yada gebelik var mi hiç adet belirtisi yok çünkü sadece belim ağrıyor 2 gün dur kahrengi akıntı geldi kesildi
 
1’7 ne 1.7 mi yani gebelik yok demek ki
 
`