Beta

pele

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Eylül 2022
Mesajlar
5
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
33
Beta Hgc cuma günü verdim 30 çıktı pazartesi verdim 40 çıktı 2 günde 2 karına çıkması kazım değilmi acaba düşük veya başka bir şeymi yaşıyorum anlamadım
 
Beta Hgc cuma günü verdim 30 çıktı pazartesi verdim 40 çıktı 2 günde 2 karına çıkması kazım değilmi acaba düşük veya başka bir şeymi yaşıyorum anlamadım
Kimyasal olabilir doktorunuz ne dedi
 
Kimyasal gebelik gibi görünüyor
 
Beta Hgc cuma günü verdim 30 çıktı pazartesi verdim 40 çıktı 2 günde 2 karına çıkması kazım değilmi acaba düşük veya başka bir şeymi yaşıyorum anlamadım
Yavaş yükseliyordur bir sonraki tarihini bekle dr bilgi verecektir moralini yüksek tut
 
Yavaş yükseliyordur bir sonraki tarihini bekle dr bilgi verecektir moralini yüksek tut
Maşasef bugün adet kanaması yaşadım yarın doktora gidecem bakalım ne der hamilelik bitti ama 2 tane evladım var şükür
 
Maşasef bugün adet kanaması yaşadım yarın doktora gidecem bakalım ne der hamilelik bitti ama 2 tane evladım var şükür
Çok geçmiş olsun Allah bağışlasın evlatlarınız üzmeyin kendinizi
 
`