Hcg çok düşük çıkmış canımmerhaba arkadaşlar benim adet günüme 2 gun var ve baş donmesınden dolayı hastaneye gittim kan tahlılı aldılar suan cıkmadı ama olma olası yuksek 3 gun sonra tekrar gel dedıler ve ben o gun evde test yaptım fozıtıf cıktı 2 gun sonra tekrar gıttım betam hcg 005 cıkmıs bes gun sonra tekrar cagırdılar bu ne anlama gelıyor ve tekrardan test yaptım ama bu sefer negatif cıktı oncekı fozıtıf te 2 dk da ikinci cızgı cıkmıstı
merhaba arkadaşlar benim adet günüme 2 gun var ve baş donmesınden dolayı hastaneye gittim kan tahlılı aldılar suan cıkmadı ama olma olası yuksek 3 gun sonra tekrar gel dedıler ve ben o gun evde test yaptım fozıtıf cıktı 2 gun sonra tekrar gıttım betam hcg 005 cıkmıs bes gun sonra tekrar cagırdılar bu ne anlama gelıyor ve tekrardan test yaptım ama bu sefer negatif cıktı oncekı fozıtıf te 2 dk da ikinci cızgı cıkmıstı
o zaman cagırmalarının bir anlamı yok dıymı gebelik mevcut degil dıymıHcg çok düşük çıkmış canım
0.05 bayağı düşük bir değer. Belki rutin kontrol yapılacak olabilir. Bir sorun var mı yok mu diye bakarlar. Vitamin takviyesinde bulunurlar. Ancak bir ihtimal bile olsa tabiki yükselme ihtimali oluyor bir git kontrol ettiro zaman cagırmalarının bir anlamı yok dıymı gebelik mevcut degil dıymı
Kan testi sonucunuz gebelik olmadığını gösteriyor. Pozitif çıkan idrar testiniz yaptığınız ilk anda mı çıkmıştı yoksa bekledikten sonra mı bilmiyoruz.merhaba arkadaşlar benim adet günüme 2 gun var ve baş donmesınden dolayı hastaneye gittim kan tahlılı aldılar suan cıkmadı ama olma olası yuksek 3 gun sonra tekrar gel dedıler ve ben o gun evde test yaptım fozıtıf cıktı 2 gun sonra tekrar gıttım betam hcg 005 cıkmıs bes gun sonra tekrar cagırdılar bu ne anlama gelıyor ve tekrardan test yaptım ama bu sefer negatif cıktı oncekı fozıtıf te 2 dk da ikinci cızgı cıkmıstı
hastaneye gittikten sonra 3 gun sonra gel dedi doktor ve eve geldım test yaptım bir dk sonra ıkıncı cızgı cıktı ve 3 dk sonra tam belirginleşti aldıgım test erken gebelik testiydi ve dun tekrar gittim beta 005 cıktı bes gun sonra tekrar gel dediler belkı tutunmaya c alışıyordur dediler ama biliyorumKan testi sonucunuz gebelik olmadığını gösteriyor. Pozitif çıkan idrar testiniz yaptığınız ilk anda mı çıkmıştı yoksa bekledikten sonra mı bilmiyoruz.
Adetinize iki gün kalmış, hem kan hem idrar testiniz negatif çıkmışken sabırla beklemekten başka çareniz yok.
Testi atabilir misiniz buraya bakalım bir.hastaneye gittikten sonra 3 gun sonra gel dedi doktor ve eve geldım test yaptım bir dk sonra ıkıncı cızgı cıktı ve 3 dk sonra tam belirginleşti aldıgım test erken gebelik testiydi ve dun tekrar gittim beta 005 cıktı bes gun sonra tekrar gel dediler belkı tutunmaya c alışıyordur dediler ama biliyorum
Arada bir gün şaşar ama siz standartta kaç günde bir adet olduğunuza bakarak hesap yapacaksınız.soyle bir sorun da var normalde adetim ayın 3 de oluyorum ama gecen ay 8 inde oldum duzensizlik de var ama genel olarak 3 unde oluyordum gecıkıp gecık edını hangı tarıhın uzerinden yapıcagımıda bilmiyorum
Testi atabilir misiniz buraya bakalım bir.
telefon un kamerasından dolayı atamıyorumTesti atabilir misiniz buraya bakalım bir.