- Katılım
- 22 Nisan 2026
- Mesajlar
- 30
- Emoji Skoru
- 7
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 35
Herkese merhaba, 21 nisan günü transferim yapıldı. 34 yaşındayım 5AA PGT/NGS taramalı 5.gün embriyosu. Transfer+8de lekelenmem oldu implantasyon kanaması dedi hemşirem. 11.gün yani 2 mayıs günü kan testinizi yaptırın dedi ve elab’da yapılan testte sonucun 58,9 çıktı. Doktorum 2 gün sonra tekrar bakalım dedi bugün sabah farklı bir hastanede test yaptırdım 51,9 çıktı. Böyle olup da yükselen görülmemiştir heralde yani yapay zeka mümkün diyor ama düşük ihtimal tabii. Kabullendim zaten kimyasal gebeliği. Yine de sormak istedim