• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Betahcg önce 58 sonra 52 yaşayan var mı?

musmusss

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Nisan 2026
Mesajlar
30
Emoji Skoru
7
Puanlar
1
Yaş
35
Herkese merhaba, 21 nisan günü transferim yapıldı. 34 yaşındayım 5AA PGT/NGS taramalı 5.gün embriyosu. Transfer+8de lekelenmem oldu implantasyon kanaması dedi hemşirem. 11.gün yani 2 mayıs günü kan testinizi yaptırın dedi ve elab’da yapılan testte sonucun 58,9 çıktı. Doktorum 2 gün sonra tekrar bakalım dedi bugün sabah farklı bir hastanede test yaptırdım 51,9 çıktı. Böyle olup da yükselen görülmemiştir heralde yani yapay zeka mümkün diyor ama düşük ihtimal tabii. Kabullendim zaten kimyasal gebeliği. Yine de sormak istedim😔
 
Herkese merhaba, 21 nisan günü transferim yapıldı. 34 yaşındayım 5AA PGT/NGS taramalı 5.gün embriyosu. Transfer+8de lekelenmem oldu implantasyon kanaması dedi hemşirem. 11.gün yani 2 mayıs günü kan testinizi yaptırın dedi ve elab’da yapılan testte sonucun 58,9 çıktı. Doktorum 2 gün sonra tekrar bakalım dedi bugün sabah farklı bir hastanede test yaptırdım 51,9 çıktı. Böyle olup da yükselen görülmemiştir heralde yani yapay zeka mümkün diyor ama düşük ihtimal tabii. Kabullendim zaten kimyasal gebeliği. Yine de sormak istedim😔
Konuya hakim değilim ama beta için aynı yerde verilmesi gerektiğini söylüyorlar 🤷🏼‍♀️
 
Konuya hakim değilim ama beta için aynı yerde verilmesi gerektiğini söylüyorlar 🤷🏼‍♀️
Aynı yerde veremedim, ilk betayı tüp bebek merkezinde verdim ama tekrar oraya gitmemek için eve yakın bir özel hastanede vereyim dedim. Zaten aradaki sapma max yüzde 20-30 civarıymış.
 
Son verdiğiniz yerde yeni verdiyseniz 2 gün sonra tekrar verin o zaman artışa bakın , inşallah sağlıkla gelir 🌸
 
Herkese merhaba, 21 nisan günü transferim yapıldı. 34 yaşındayım 5AA PGT/NGS taramalı 5.gün embriyosu. Transfer+8de lekelenmem oldu implantasyon kanaması dedi hemşirem. 11.gün yani 2 mayıs günü kan testinizi yaptırın dedi ve elab’da yapılan testte sonucun 58,9 çıktı. Doktorum 2 gün sonra tekrar bakalım dedi bugün sabah farklı bir hastanede test yaptırdım 51,9 çıktı. Böyle olup da yükselen görülmemiştir heralde yani yapay zeka mümkün diyor ama düşük ihtimal tabii. Kabullendim zaten kimyasal gebeliği. Yine de sormak istedim😔
Üzülme pgt Li tüp bebek olunca insan kabullenemiyor kimyasalı ama benim ilk pgtli transferimde değerim 1800 kere çıktı ama kese gözükmedi. Kese gelişmedi sonra ki transferim tuttu onuda bebekte olan bir hastalık nedeniyle kucağıma alamadan kaybettim ama tuttu ve ilerledi bu tutma ile alakalı bir durum değil. Sonraki transferlerine sanş ver eğer olmazsa 🙏🏻
 
Benim de pgt den sağlıklı gelen embriyom kimyasal olmuştu ,malesef pgt de garanti değil ,insan öle düşünüyor ama …
 
Bence aynı yerde verin tekrar en doğru sonucu o belli eder. İnşallah bebişiniz sizinledid 🙏🏼
 
Back
X