Böcek belası 😭😭

Mrsduygusl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Temmuz 2017
1.348
1.874
markasını hatırlıyor musunuz? Ben bayerin jelini sipariş ettim gelecek inşallah işe yarar
Markasini tam olarak hatirlamiyorum 25 tl ye almistim dış ambalajı kırmızıydı insaallah faydasini gorursunuz onu da aratirmistim ama eczanede bu varmis
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 315 gün geçti.

minnos26

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
22 Eylül 2013
5.485
4.072
K-othrine öneririm ilaç olarak. İlaç bayisinden alabilirsiniz. Kalorifer böcekleriyle bizde çok uğraştık. Öyle markette satılan ilaçlarla uğraşmayın vakit kaybı oluyor.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 870 gün geçti.

Generosa

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Eylül 2013
145
129
K-othrine öneririm ilaç olarak. İlaç bayisinden alabilirsiniz. Kalorifer böcekleriyle bizde çok uğraştık. Öyle markette satılan ilaçlarla uğraşmayın vakit kaybı oluyor.
Evet onun spreyini kullanıyorum işte bayerin. Bende çok memnunum ondan. Bide jeli deneyeceğim bakalım
 

gul2016

Popüler Üye
Pro Üye
13 Kasım 2019
4.495
10.998
50
Merhaba hanımlar,
Sinirim çok bozuk. Ben böceklerden çok korkuyorum. Ama öyle böyle bir korku değil... 😭😭 Elimde değil yani.

Konuya dönersek... Birkaç hafta oluyor yeni eve taşındık. Önceki evimde ki böcek popülasyonuna tam alışmıştım kontrol altına almıştım en azından. Bu evde de karıncayla başlayan serüvenimiz bitti neyse. üç gün önce iyi daha böcek falan yok diye söyledim bide 🥺 Geçen gece kalkıp banyoya bi gittim halımın üzerinde cirit atıyorlar 😭 çok korktum. Korkarak görebildiklerimi alıp attım. Sabah banyonun her tarafını ilaçladım. Ertesi sabah 10 tane falan ölü buldum banyoda. Hepsi bir köşede ölmüş anlayacağınız. Akşam evde değildik. Gece bi geldik eşimde bi kaç tane gördü. Bunlar kalorifer böceği dedi. Gerçekten baktım internetten onlardan. Araştırdım çok ürüyorlarmış. Her yeri istila ediyorlarmış. Tüm sinir bozukluğuyla oturup ağlayaçaktım. Odanın önünden birşey geçti. Kalbime inecekti gerçekten kocaman birşey böceğe göre. Bir baktık kertenkele 😭😭😭😭 şimdi size birkaç sorum var

-kalorifer böcekleri için ne yapabilirim/ nasıl kurtulurum?
-Böcekler çok küçük. Bir dişi evimde yumurtlamış ve yeni çıkan böcekler olabilir mi bunlar?
-ev giriş katı kendimize ait bahçemiz var. Kertenkele bahçeden mi gelmiştir yoksa kanalizasyondan mı? Kanalizasyonda yaşama ihtimali var mıdır???

Hala elim ayağım titriyor. Nolur yardım edin
Geçmiş olsun; kertenkele bahçeden gelmiştir, kanalizasyonda yaşamaz. Böceklerden kurtulmak için evi ilaçlatmalısınız, aslında tam kurtulmak için tüm apartman ilaçlanmalı, bahçeyi de ilaçlatın.
 

budami

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2020
73
68
31
Sormadım birkaç gündür evde değilim. Birkaç gündür çıktılar zaten. Kalorifer yanlarında boşluklar falan var ilaçlamadan sonra her türlü boşluğu silikonla falan doldurup kapatsam yinede olur mu 🥺
Epey olmuş umarım sorun bitmiştir.eğer bitmesiyse 3 sene hamam böceği ile uğraştım komşumdan da geliyordu sürekli Bayer maxforce platinium jel (şiringa)ilaçtan her yere mercimek kadar koydum.dış kapımın kenarlarına,bulaşık çamaşır makine altlarına,mutfak dolabındaki menteşelerin içine aklınıza gelebilecek birçok yere sıktım 10 gün sürmeden tamamen bitti
 

1sadekahve

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2019
8.407
17.266
Acikcasi diğer evinizde de bocek olmasi beni dusundurttu. Sizden kaynakli olabilir mi? Acik yemekler, ekmekler , bakliyatlar sebepli
 

Sibelim84

Guru
Kayıtlı Üye
13 Haziran 2011
10.282
4.346
Tarım ilacı satan yerlerden yada internetten jel alın. Kalorifer böceği yemi diye geçiyor şırınga içerisinde..nerelere bırakmanız gerektiğini YouTube videolarından bakın. İki güne geçirdi bizde. Ama ben gene alacağım nolur nolmaz
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 08-11-2021

Hamileliğimin 39. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 12 gün kaldı.

Önümüzdeki bir kaç gün içinde bebeğinizin akciğerleri, hava keseciklerinin üretimini artıracak. Bebeğinizin tam olarak geliştiği bu günlerde, rahminiz oldukça kaslı ve ağırlığı yaklaşık 1,134 gr. Bebeğinizn derisi artık tamamen pembe ve daha yumuşak hatlı.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 3200 gr. - Yaklaşık boyu : 50.7 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın