- Katılım
- 27 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 54
- Emoji Skoru
- -10
- Puanlar
- 6
- Yaş
- 20
- Konu Sahibi sarmankedimveben
- #1
Tekrardan merhabalar ablalarım ve kardeşlerim. Son açtığım konudan dolayı yeri geldi linç edildim yeri geldi destek veren insanlar oldu her ikisi için de teşekkür ederim. Hiçbirine alınmadım tam tersi hepinizi birer abla olarak gördüğüm için öğüt ve nasihat olarak algıladım. 2 ay oldu yaklaşık bu sürece gireli okuluma devam ediyorum sınavlara çalışıyorum eski eşim olacak şahsın hayatımdan uzaklaştırdığı arkadaşlarıma ulaştım sağolsunlar bana tekrar kucak açtılar destek oldular. Hayat her şeye rağmen devam ediyor çok şükür. İsyan etmedim şükür ettim ibadetler dualar ettim Allaha olan inancım ve yakınlığım arttı bu süreci ve yaşadıklarımı bir sınav olarak kabul ettim. Hayatta her insanın kötü şeyler yaşayabileceğine kendimi inandırdım ve hazmettim. Daha hiç mahkeme olmadı hala süreçteyiz belli değil hiçbir şey. Karşı taraf bana ulaştı tek derdi dilekçede yazılan şeylerin iftira olduğunu mesajlarda ağzımdan almak ve mahkemeye sunmak oldu bir süre baya stalkladı mahkemeye bir şeyler sunabilmek için. Ulaştığı ilk andan beri amacını anlayıp hiç uzatmadım tabi velhasıl kelam bitti gitti. Sizden yine yardım istiyorum ama unutamıyorum seviyorum gibisinden değil. Annem çok üzülüyor yeri gelince gizleyerek yeri gelince artık dayanamayıp bizim yanımızda da belli ediyor ve ağlıyor çok ağlıyor sürekli değil ama kendimi çok kötü hissediyorum o an ölmem gerekiyormuş gibi ezilip bükülüyorum onu o halde görünce paramparça oluyorum. Bunun için ne önerirsiniz. Kendime de gelince artık ağlamıyorum ağlayamıyorum bu sefer de kendimle savaşım başladı “kendime yapılan bunca şeye nasıl izin verdim”,”ailem neden benim yüzümden bunları yaşadı?” Diyerek. Sevgililik sürecinde çok kıymetliyken ben Naptım da bu kadar değersiz ve kıymetsiz oldum diye düşünmeden edemiyorum. Mutluyken bir anda içime bir öküz oturuyor nedense. Özellikle bi zaman sürekli rüyalar görür oldum ama içerik hep aynı eski eşim. Şu aralar da değişik bir ruh hali içerisindeyim ben de tam olarak anlamlandıramıyorum. Yorumlarınızı bekliyorum sizleri seviyorum 