• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Boşanma süreci

sarmankedimveben

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağustos 2024
Mesajlar
54
Emoji Skoru
-10
Puanlar
6
Yaş
20
Tekrardan merhabalar ablalarım ve kardeşlerim. Son açtığım konudan dolayı yeri geldi linç edildim yeri geldi destek veren insanlar oldu her ikisi için de teşekkür ederim. Hiçbirine alınmadım tam tersi hepinizi birer abla olarak gördüğüm için öğüt ve nasihat olarak algıladım. 2 ay oldu yaklaşık bu sürece gireli okuluma devam ediyorum sınavlara çalışıyorum eski eşim olacak şahsın hayatımdan uzaklaştırdığı arkadaşlarıma ulaştım sağolsunlar bana tekrar kucak açtılar destek oldular. Hayat her şeye rağmen devam ediyor çok şükür. İsyan etmedim şükür ettim ibadetler dualar ettim Allaha olan inancım ve yakınlığım arttı bu süreci ve yaşadıklarımı bir sınav olarak kabul ettim. Hayatta her insanın kötü şeyler yaşayabileceğine kendimi inandırdım ve hazmettim. Daha hiç mahkeme olmadı hala süreçteyiz belli değil hiçbir şey. Karşı taraf bana ulaştı tek derdi dilekçede yazılan şeylerin iftira olduğunu mesajlarda ağzımdan almak ve mahkemeye sunmak oldu bir süre baya stalkladı mahkemeye bir şeyler sunabilmek için. Ulaştığı ilk andan beri amacını anlayıp hiç uzatmadım tabi velhasıl kelam bitti gitti. Sizden yine yardım istiyorum ama unutamıyorum seviyorum gibisinden değil. Annem çok üzülüyor yeri gelince gizleyerek yeri gelince artık dayanamayıp bizim yanımızda da belli ediyor ve ağlıyor çok ağlıyor sürekli değil ama kendimi çok kötü hissediyorum o an ölmem gerekiyormuş gibi ezilip bükülüyorum onu o halde görünce paramparça oluyorum. Bunun için ne önerirsiniz. Kendime de gelince artık ağlamıyorum ağlayamıyorum bu sefer de kendimle savaşım başladı “kendime yapılan bunca şeye nasıl izin verdim”,”ailem neden benim yüzümden bunları yaşadı?” Diyerek. Sevgililik sürecinde çok kıymetliyken ben Naptım da bu kadar değersiz ve kıymetsiz oldum diye düşünmeden edemiyorum. Mutluyken bir anda içime bir öküz oturuyor nedense. Özellikle bi zaman sürekli rüyalar görür oldum ama içerik hep aynı eski eşim. Şu aralar da değişik bir ruh hali içerisindeyim ben de tam olarak anlamlandıramıyorum. Yorumlarınızı bekliyorum sizleri seviyorum ❤️
 
Tamam kurtuluyormuşsunuz işte sevinsin bundan sonra olan olmuş diğer konunuza denk gelmedim ben olayları bilmiyorum da önünüze bakın artık ağlayıp üzülmeyin.
 
Evet her şey çok kötüydü ama evladımın yuvası dağıldı ben seni ne zorluklara büyüttüm sana böyle şeyler yaşatsınlar diye mi diyor yani tamamen benim için
Okudum olayları çok zor şeyler yaşamışsın ama kabul et sen izin vermişsin bunlara.. kendi düşen ağlamaz.. Bundan sonra güçlü olup bu aileden paçanı sıyırmaya bak allah tez vakitte kurtarsın inşallah.. sen de psikolojik tedavi al bence sağlıklı düşünemiyorsun gibi geldi allah şifa versin annene de sana da çok geçmiş olsun
 
Okudum olayları çok zor şeyler yaşamışsın ama kabul et sen izin vermişsin bunlara.. kendi düşen ağlamaz.. Bundan sonra güçlü olup bu aileden paçanı sıyırmaya bak allah tez vakitte kurtarsın inşallah.. sen de psikolojik tedavi al bence sağlıklı düşünemiyorsun gibi geldi allah şifa versin annene de sana da çok geçmiş olsun
Evet öyle oldu maalesef.. teşekkür ediyorum 🌸
 
Annenize söyleyin 'Vaziyetten dolayı kendimi hırpalıyorum. Olacağı varmış ama biteceği için memnunum. Bu kez kendim için doğru olanı yaptım. Benim için üzülmeni anlıyorum ancak bu sefer kendi üzüntümü bırakıp sana üzülüyorum bu benim sıkıntımı artırıyor. Senin dirayetli olmana, güçlü desteğine ihtiyacım var.' Üzüntüsünün durumunuzun önüne geçtiğini söyleyin. Bu minvalde bir konuşma yapın kendisiyle. Sizi onu teselli edecek hale getirmesine izin vermeyin.
 
Anneniz bu hayatta çok derin acılarla sınanmamiş ne mutlu .Yani evladın sağ evladın tek parça ..Ben zerre uzulmezdim kizimada bu konuda tek laf ettirmezdim .İyi yapmış prensesim feda olsun bin koca cidden bu kafadayim.Yanî beni hiç ilgilendirmez dünya bir yana evladım bir yana.Annenize söyleyin güçlü olsun canlarına okusun ben ağlamam evladimada zerre gözyaşı dökmesin diye aklınıza gelebilecek herşeyi yaparım.
 
Hiç eğilip bükülmeyin yeterince acı yasandiysa .Artık ders alıp iyi olmak lazım suçlama yada üzülmekle olanlar değişmez .Sizin canınızdan kıymetli değil bu dünyada hiç birşey sarın yaralarınizi .Niye nicini bırakın bir an önce. İyiki yaşıyorum bu hayat bana bir lütuf kafasına gelin bazı insanlar için ezaya hiç gerek yok bir an önce bu ölü toprağını atın üzerinizden ana kız.Ailenize bunları çok isteyerek yasatmadiniz biz anne babalar güçlüyüz tabiki evladimizla üzülürüz fakat bir yere kadar onların yüzü gülsün tekrar bize çiçek bahar .Kendinizi suçlamayı bırakın artık geçer .Evladımız olunca ne çıkarsa bahtima ölene dek onun için mutluluğu için yüzü gülsün diye bir sözleşme yapıyoruz zaten hayatla.Ben yaptım yani .O yüzden suçlamayın artık ders alındı bitti .
 
Hiç eğilip bükülmeyin yeterince acı yasandiysa .Artık ders alıp iyi olmak lazım suçlama yada üzülmekle olanlar değişmez .Sizin canınızdan kıymetli değil bu dünyada hiç birşey sarın yaralarınizi .Niye nicini bırakın bir an önce. İyiki yaşıyorum bu hayat bana bir lütuf kafasına gelin bazı insanlar için ezaya hiç gerek yok bir an önce bu ölü toprağını atın üzerinizden ana kız.Ailenize bunları çok isteyerek yasatmadiniz biz anne babalar güçlüyüz tabiki evladimizla üzülürüz fakat bir yere kadar onların yüzü gülsün tekrar bize çiçek bahar .Kendinizi suçlamayı bırakın artık geçer .Evladımız olunca ne çıkarsa bahtima ölene dek onun için mutluluğu için yüzü gülsün diye bir sözleşme yapıyoruz zaten hayatla.Ben yaptım yani .O yüzden suçlamayın artık ders alındı bitti .
O kadar derinden etkiledi ki beni bu yazdıklarınız gözlerim dolu dolu okudum inanın ki. İnşallah bir gün annem de ben de küllerimizden doğacağız. Güzel yazınız için çok teşekkür ederim. Yüreğime dokundu..
 
Evet her şey çok kötüydü ama evladımın yuvası dağıldı ben seni ne zorluklara büyüttüm sana böyle şeyler yaşatsınlar diye mi diyor yani tamamen benim için

Boşanmayı bir başarısızlık olarak görüyor
Sevinmesi lazım ki kızı büyük bir beladan kurtulmuş.
Sen şuan olaylar taze olduğu için kafana takıyorsun birkaç yıl sonra verdiğin kararın nasıl yerinde bir karar olduğunu iyice anlayınca, annenin göz yaşlarına üzülmek yerine kızacaksın hatta
 
O kadar derinden etkiledi ki beni bu yazdıklarınız gözlerim dolu dolu okudum inanın ki. İnşallah bir gün annem de ben de küllerimizden doğacağız. Güzel yazınız için çok teşekkür ederim. Yüreğime dokundu..
Allah büyüktür kederde de ölçülü olacağız siz yaptıklarınizin yada seçiminizin her neyse bedelini ödediniz .Kimseye borcunuz yok Ne yazdınız benimde hatam oldu bu tercihte gibi bir anlam vardı yazdiklarinizda Bunu kabul edene yol aydınlanır.Bu farkındalık.Bundan sonra güzel şeyler olsun güzel şeyler sizi bulsun.Şimdi yeniden umut ve sağlıkla yaşama dönme zamanı.Kederi bırakın artık gitsin ..
 
Öbür konunda sana çok kızmıştım, çünkü ben gencecik kızların 60, 70’lerde yaşayan çaresiz kadınlar gbi dayağını yiyip oturmasını hazmedemiyorum.

Annenizin üzüleceği tek şey o korkunç insanlardan kendisi dahil ailecek dayak yemeniz olsun, olmayan yuvanızın dağılması değil. Yani tabi kü kızının mutlu olmasını isterdi ama kızının ölmeden kurtulduğuna şükretmesi lazım. Parmak aralarına kadar moraracak dayaklardan sağ çıkman da mucize.

Çok çok gençsin, bu yüzden hatalı bir evliliği sürdürmeye çalışmışsın. Anneni falan da boşver, Allah’a yönelmişsin zaten, yat kalk o dağ hödüğü aileden kurtulduğuna şükret. Okulunu bitir, meslek sahibi ol. Kendi ayaklarının üzerinde dur. Güçlü bir kadın ol. Evlenmek istersen de evlenirsin istediğin zaman.
 
Tekrardan merhabalar ablalarım ve kardeşlerim. Son açtığım konudan dolayı yeri geldi linç edildim yeri geldi destek veren insanlar oldu her ikisi için de teşekkür ederim. Hiçbirine alınmadım tam tersi hepinizi birer abla olarak gördüğüm için öğüt ve nasihat olarak algıladım. 2 ay oldu yaklaşık bu sürece gireli okuluma devam ediyorum sınavlara çalışıyorum eski eşim olacak şahsın hayatımdan uzaklaştırdığı arkadaşlarıma ulaştım sağolsunlar bana tekrar kucak açtılar destek oldular. Hayat her şeye rağmen devam ediyor çok şükür. İsyan etmedim şükür ettim ibadetler dualar ettim Allaha olan inancım ve yakınlığım arttı bu süreci ve yaşadıklarımı bir sınav olarak kabul ettim. Hayatta her insanın kötü şeyler yaşayabileceğine kendimi inandırdım ve hazmettim. Daha hiç mahkeme olmadı hala süreçteyiz belli değil hiçbir şey. Karşı taraf bana ulaştı tek derdi dilekçede yazılan şeylerin iftira olduğunu mesajlarda ağzımdan almak ve mahkemeye sunmak oldu bir süre baya stalkladı mahkemeye bir şeyler sunabilmek için. Ulaştığı ilk andan beri amacını anlayıp hiç uzatmadım tabi velhasıl kelam bitti gitti. Sizden yine yardım istiyorum ama unutamıyorum seviyorum gibisinden değil. Annem çok üzülüyor yeri gelince gizleyerek yeri gelince artık dayanamayıp bizim yanımızda da belli ediyor ve ağlıyor çok ağlıyor sürekli değil ama kendimi çok kötü hissediyorum o an ölmem gerekiyormuş gibi ezilip bükülüyorum onu o halde görünce paramparça oluyorum. Bunun için ne önerirsiniz. Kendime de gelince artık ağlamıyorum ağlayamıyorum bu sefer de kendimle savaşım başladı “kendime yapılan bunca şeye nasıl izin verdim”,”ailem neden benim yüzümden bunları yaşadı?” Diyerek. Sevgililik sürecinde çok kıymetliyken ben Naptım da bu kadar değersiz ve kıymetsiz oldum diye düşünmeden edemiyorum. Mutluyken bir anda içime bir öküz oturuyor nedense. Özellikle bi zaman sürekli rüyalar görür oldum ama içerik hep aynı eski eşim. Şu aralar da değişik bir ruh hali içerisindeyim ben de tam olarak anlamlandıramıyorum. Yorumlarınızı bekliyorum sizleri seviyorum ❤️
Sizin yüzünüz gülerse annenizin de güler.Şunu bilin: Eski eşiniz, sizin tersinize, sizi belki günde birkaç dakika aklına getiriyor ve sonra yepyeni ufuklara yelken açıyor.
 
Sizin yüzünüz gülerse annenizin de güler.Şunu bilin: Eski eşiniz, sizin tersinize, sizi belki günde birkaç dakika aklına getiriyor ve sonra yepyeni ufuklara yelken açıyor.
Umurumda dahi değil :D ben hayrını görmedim şimdi gidip istediği denizde istediği ufukta yelkenini açabilir. Rabbim beni çok seviyordu da giden yıllarım değil sadece 5 ayım oldu 😌
 
Evet her şey çok kötüydü ama evladımın yuvası dağıldı ben seni ne zorluklara büyüttüm sana böyle şeyler yaşatsınlar diye mi diyor yani tamamen benim için
ortada yuva yokmuş ki dağılsın
annenize ne yaşadığınızı ve kurtulduğunuzu anlatın
 
Back
X