- Katılım
- 17 Haziran 2024
- Mesajlar
- 4.067
- Emoji Skoru
- 18.132
- Puanlar
- 138
- Konu Sahibi patiliannesi
- #21
Pişmanlık çocuktan kaynaklı değil de daha çok eş desteğinin olmaması, annenin her şeyi kendisi yapması, yorulması kendine ait zamanının olmaması çok zor oluyor. Eskisi gibi komşu akraba beraber bakılmıyor çocuğa tüm yük anne babada çünkü. Çocuk büyütmek Zor evet, ama sana muhtaç bir canlıya layıkıyla bakmaya çalışmak, büyüdüğünü görmek, karşılıklı sevgiyi hissetmek güzel bir şey.Allah bağışlasın… hiç pişman olmadım demeniz ne güzel bilmediğim bir duygu gerçekten yani kendimi bi yandan yargılıyorum şunları sorguladığım için… ama bugün acaba demeyip direkt karar verirsem hata yapmaktan korkuyordum kendim için değil bana gelecek o evlat için tam anlamıyla verimli olamazsam bunu yapmamın ne anlamı kalır ki.. o kadar fazla ki etrafımda gerçekten pişman oldum diyen kendi arkadaşlarımdan bile var o çocuklara o kadar üzülüyorum ki isteyerek yaptılar onlar da sonuçta çocuklarını