• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Düşük riski amniyon sıvısı

higuys96

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Ocak 2026
Mesajlar
22
Emoji Skoru
4
Puanlar
1
Yaş
29
Kızlar merhaba sizden birşey soracağım bu durumu yaşayanlar varsa yazabilir mi lütfen… 13 haftalıkken aniden kanamam başladı iki gün hastanede yattım progestana ve seruma başladılar kanamam durdu taburcu edildim doktor progestanı bir hafta daha kullanmamı söyledi tam bırakacağım gün yine sulu şekilde kanamam başladı yine hastaneye yattım amnisure testi alındı test pozitif çıktı ordaki pratisyen hekim ve hemşire doktor ekibi suyun bitmiş dedi bu arada devlet hastanesinde oldu bunlar apar topar 14 buçuk haftalıkken bebekte bir sıkıntı olmamasına rağmen hemen ilaçla düşük ve kürtaja almak istediler red verip kendi hekimimimi aradım hemen onun yanına geldim doktorum profosor haftasonu olduğu için devlete yatmıştım doktor ultrasona baktı sinirlendi suyun normal bebek iyi sana nasıl kürtaj derler diye hatta kanamam olmasa senin ultrasonunda hiçbir bulgu yok dedi yatış yaptılar progestan iğne ve antibiyotik tedavisine başladılar kanama yine durdu leke şeklinde sulu geliyor bu durumu yaşayan varmı ağlamaktan perişan oldum :(((
 
Kızlar merhaba sizden birşey soracağım bu durumu yaşayanlar varsa yazabilir mi lütfen… 13 haftalıkken aniden kanamam başladı iki gün hastanede yattım progestana ve seruma başladılar kanamam durdu taburcu edildim doktor progestanı bir hafta daha kullanmamı söyledi tam bırakacağım gün yine sulu şekilde kanamam başladı yine hastaneye yattım amnisure testi alındı test pozitif çıktı ordaki pratisyen hekim ve hemşire doktor ekibi suyun bitmiş dedi bu arada devlet hastanesinde oldu bunlar apar topar 14 buçuk haftalıkken bebekte bir sıkıntı olmamasına rağmen hemen ilaçla düşük ve kürtaja almak istediler red verip kendi hekimimimi aradım hemen onun yanına geldim doktorum profosor haftasonu olduğu için devlete yatmıştım doktor ultrasona baktı sinirlendi suyun normal bebek iyi sana nasıl kürtaj derler diye hatta kanamam olmasa senin ultrasonunda hiçbir bulgu yok dedi yatış yaptılar progestan iğne ve antibiyotik tedavisine başladılar kanama yine durdu leke şeklinde sulu geliyor bu durumu yaşayan varmı ağlamaktan perişan oldum :(((
Merhaba aynı sorunu aynı şekilde bende yaşadım. İki doktorun farklı görmesi çok ilginç geldi bende öyle olmadı. Kanamam olunca acile gittim suyun azalmış dedi perinatolojiye sevk edildim senin gbi antibiyotik serum falan aldım test de pozitif çıkmıştı. 3 perinotolog görmüştü hepsi aynı fikirdeydi sonlandır dediler. Ben biraz daha beklemek istedim biraz su vardı gün geçtikçede arttı 3 hafta o şekilde idare ettik ama ben yerimden pek kalkmadım açılmam falan da yoktu enfeksiyon da yoktu. Kontrole gittiğim gün tamamen bittiği görüldü. Artık kendini riske atma dediler doçent perinotolog şehir hastanesinde. Bende onları dinledim 17. Hafta ilaçla düşük yaptım kalbi atıyordu ama suyu hiç kalmamıştı beni zehirleyeceğini rahmime yapışabileceğini dediler mecbur kaldım. Sizinki farklı ama başka doktor su görmüş. Ben şehir hastanesinde birçok doktora göründüm hepsi aynı fikirdeydi 3 ü perinotolog 4 tane de normal kadın doğumcu gördü beni
 
Back