- Katılım
- 7 Ocak 2026
- Mesajlar
- 22
- Emoji Skoru
- 4
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 29
Kızlar merhaba sizden birşey soracağım bu durumu yaşayanlar varsa yazabilir mi lütfen… 13 haftalıkken aniden kanamam başladı iki gün hastanede yattım progestana ve seruma başladılar kanamam durdu taburcu edildim doktor progestanı bir hafta daha kullanmamı söyledi tam bırakacağım gün yine sulu şekilde kanamam başladı yine hastaneye yattım amnisure testi alındı test pozitif çıktı ordaki pratisyen hekim ve hemşire doktor ekibi suyun bitmiş dedi bu arada devlet hastanesinde oldu bunlar apar topar 14 buçuk haftalıkken bebekte bir sıkıntı olmamasına rağmen hemen ilaçla düşük ve kürtaja almak istediler red verip kendi hekimimimi aradım hemen onun yanına geldim doktorum profosor haftasonu olduğu için devlete yatmıştım doktor ultrasona baktı sinirlendi suyun normal bebek iyi sana nasıl kürtaj derler diye hatta kanamam olmasa senin ultrasonunda hiçbir bulgu yok dedi yatış yaptılar progestan iğne ve antibiyotik tedavisine başladılar kanama yine durdu leke şeklinde sulu geliyor bu durumu yaşayan varmı ağlamaktan perişan oldum
((