• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ektopik Sonrası Gebelik

Merhabalar bu hgs devlette çekiliyor mu ayrı bi ücreti oluyor mu acaba? 2- 3 aydır ovulasyona göre deniyoruz ama halen bi gebelik oluşmadı. Tedbiren ben de çektirsem mi diyorum hgs
Ocak ayında şişli ecomar’da 10 bin tl’ye çekildim. 2-3 ay çok kısa bir süre, her şeyin iyi gittiği ve sağlıklı olduğu durumda bile ihtimale yüzde 15-20 diyorlar, eğer geçmişte bir kaybınız varsa mantıklı olabilir ama yoksa biraz daha sabretmek iyi olabilir 🙏🏻🌸
 
Ocak ayında şişli ecomar’da 10 bin tl’ye çekildim. 2-3 ay çok kısa bir süre, her şeyin iyi gittiği ve sağlıklı olduğu durumda bile ihtimale yüzde 15-20 diyorlar, eğer geçmişte bir kaybınız varsa mantıklı olabilir ama yoksa biraz daha sabretmek iyi olabilir 🙏🏻🌸
Evet doğru diyorsunuz , lh testleriyle yumurtlamayı takip ediyorum piki de görüyorum ilişki de oluyo ama gebelik oluşmayınca henüz acaba tüpler açık mıdır da olmuyo endişesi oldu. Eşim de sperm testi verdi iyi çıktı, yaşımız da 33 . Eğer tüple ilgili birsey varsa önlemini alayım geç kalmadan diye düşündüm
 
Merhaba dün baktırdım kese göründü karından çok şükür, doktor progestan verdi şimdi onu kullanmaya başladım sizede verdi mi acaba hafif nokta şekilinde kahve leke geldi ama progestanı vajinadan kullandığım için mi acaba sizede verdi mi?
Merhaba siz de mi dış gebelik geçirdiniz? Ben Nisan ayında dış gebelik geçirdim ameliyat tüpüm alındı bu ay hsg çektirip gittiğimde korunmayı bırakabilirsin dedi doktor, açıkçası korkuyorum biraz
 
Merhaba siz de mi dış gebelik geçirdiniz? Ben Nisan ayında dış gebelik geçirdim ameliyat tüpüm alındı bu ay hsg çektirip gittiğimde korunmayı bırakabilirsin dedi doktor,

Merhaba siz de mi dış gebelik geçirdiniz? Ben Nisan ayında dış gebelik geçirdim ameliyat tüpüm alındı bu ay hsg çektirip gittiğimde korunmayı bırakabilirsin dedi doktor, açıkçası korkuyorum biraz
Merhaba evet bende geçirdim iğneyle sonlanmıştı. Sonrasında 4 ay korundum, hsg çektirdim o ay riske atmadım antibiyotik falan verdiler onu kullandım. Sonraki 2.denemede hamile kaldım tabi bende sizin gibi çok korktum acaba yine dış gebelik mi diye. Ama varsayalım aynısı oldu artık daha tecrübeliyim sonuçta sonunda bir şekilde çocuk istiyorsam bunu yaşamalıyım diye düşündüm. Çok şükür sağlıklı oldu. Şuan 3.aya girdik. Sağlıklı olma ihtimali çok daha yüksek, hsg sonrası 3 ayı iyi değerlendirin derim :)
 
Merhaba evet bende geçirdim iğneyle sonlanmıştı. Sonrasında 4 ay korundum, hsg çektirdim o ay riske atmadım antibiyotik falan verdiler onu kullandım. Sonraki 2.denemede hamile kaldım tabi bende sizin gibi çok korktum acaba yine dış gebelik mi diye. Ama varsayalım aynısı oldu artık daha tecrübeliyim sonuçta sonunda bir şekilde çocuk istiyorsam bunu yaşamalıyım diye düşündüm. Çok şükür sağlıklı oldu. Şuan 3.aya girdik. Sağlıklı olma ihtimali çok daha yüksek, hsg sonrası 3 ayı iyi değerlendirin derim :)
Çok sevindim adınıza inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸🤍 biz de bu ay bıraktık korunmayı inşallah aynı sevinci bende yaşarım.. doğru diyorsunuz artık tecrübe edince insan riske atmıyor olacağı varsa da oluyor sonuçta
 
Çok sevindim adınıza inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸🤍 biz de bu ay bıraktık korunmayı inşallah aynı sevinci bende yaşarım.. doğru diyorsunuz artık tecrübe edince insan riske atmıyor olacağı varsa da oluyor sonuçta
Evet amin inşallah sizinde hemencecik sağlıklı olur umarım 🤗
 
Back
X