Şampuan ve Saç Kremleri Elseve hangisi?

hangisi?

  • Arı sütü(sarı)

    OY: 3 25,0%
  • Nutri-gloss(pembe)

    OY: 7 58,3%
  • Color-Vive UV Filtreli(kırmızı)

    OY: 1 8,3%
  • Non-Stop Volume(mor)-Nutrilium(turuncu)-Citrus CR Enerji(beyaz)-Nutri Seramid(sarı)-komple onarıcı 5

    OY: 1 8,3%

  • Ankete Katılan
    12

hande58

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eylül 2010
Mesajlar
615
Emoji Skoru
17
Puanlar
118
Yer
İstanbul
arkadaşlar lütfen bunlardan hangisi yada başka tavsiyelerinizi lütfen belirtiniz.
 
arkadaşlar lütfen bunlardan hangisi yada başka tavsiyelerinizi lütfen belirtiniz.

Kopmle onarıcı 5 kullanıyorum diger şampuanlara göre daha ii yapıyor saçımı. Saçlarım kuru kalın telli ve çok kabarıyor Ama bittiğinde doğal ürün alıcam.
 
arı sütü berbat
pembesi ve sarısı güzel
 
pembe ve kırmızı ikiside süper pembenin kokusu bi ayrı güzel
 
nutri gloss kullandım daha önce. Şimdi komple onarıcı kullanıyorum.Bilemiyorum. Şampuan işte.pek bir özelliği yok gibi :)
 
pembesi çoook güzel kokuyor ewet, sarı renkli olanı dagüzel. arı sütlü olanını kullanıyorum şu an beğeniyorum. boyalı saçlar için olanı da kullanmıştım bir ara ama saçın özelliğine göre seçim yapman daha mantıklı bencee :81:
 
`