- Katılım
- 11 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 4
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 25
- Konu Sahibi esmerhatun2603
- #1
Kızlar merhaba 24 Nisan da eşimle ilişkiye girdik, içime boşaldı. Sonra pişman olduk yaklaşık 2 saat sonra ertesi gün hapı kullandım (etkilerini bilmiyordum ilk defa kullandım) mayısın 4 ünden itibaren çok küçük lekelenmeyle başlayıp yaklaşık 7 gün süren ve hala devam eden ara kanamam var. Ertesi gün hapından sonra ara kanama normalmiş ama 7 günü geçiyor oluşu beni çok endişelendirdi. Doktor randevusu aldım ama size de danışmak istedim. İlacı kullandıktan sonra benim gibi uzun ara kanama yaşayan oldu mu?