Ev yapm okokrem

Gloxinia

"SADEM"
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
1.918
Emoji Skoru
4
Puanlar
116
Yer
İstanbul
kızlar ev yapımı çokokrem yapmak istiyorum.yıllar önce biyerde yemiştim ve sulu kıvamda olması çok hoşuma gitmişti.burdada bi tarif görmüştüm ama bulamadım.bildiğiniz bi tarif varsa ve paylaşırsanız sevinirimyerimseniben
 
canim bende vardi malzeme listesi ama yapisilisi yok...yani pisiriliyormu pisirilmiyormu bilmiyorum...
 
`