vardr ya bişeyler herkes mi kullanıyor bunları kullanmayanlar yok mu :)
pat diye bende kapattım bakalm :) olur inş. istemiyorum işte .. bana da sacma geliyor öyle seyler paylaşmak :) ben sadece takipteydmFacebook kullanmıyorum 3 seneyi geçti
Şimdi düşünüyorum da saçma saçma paylaşımlar, kim ne dedi nereye gitti her dakika paylaşılan fotoğraflar falan
Resmen insanların hayatını takip gibi
Ben bir anda pat diye kapattım yokluğu koydu mu desen hayır koymadı çokta iyi oldu.
Bi daha açmayı düşünmüyorum.