Gamzelim

atessizprenses

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şubat 2011
Mesajlar
3.718
Emoji Skoru
15
Puanlar
66
Yer
İstanbul
Kadınlar Kulübü Evlilik Hazırlığı, Güzellik Bakım Kozmetikler, Mimari ve İç Dekorasyon Bölümü Editörü. Nedendir bilmiyorum ama editör arkadaşlar arasında en sakin ve sessizi gibi geliyor bana. Ve yine nedensiz bir tahmin Gözleri renkli ve de çok parlak diye düşündüm hep. Allah'ım bir insan bu kadar mı gizemli olur
 
Hem sevimli, hem çalışkan, hem de alıngan nedense adını okuyunca bende çok güzel biri izlenimini veren edimiz..
 
Serdar Ortacin gamzelim bestesine konu olmus, raks yapan hatun :86:
 
Bu sitede özel olarak konuştuğum tek insan diyebilirim.İçten,samimi ve tatlı. =) Yakında evlenecek,sonra benim yakınlarıma gelecek. =) Çok çok mutlu olmasını diliyorum.
 
benden 1 hafta sonra evlenicek olan,güzell çeyizleri olan,içten ve kendime çok yakın hissettiğim üyelerden :)
 
Gamzeli,gülünce yüzünde güller açtığını tahmin ettiğim sevimli edi :)
 
son günlerde en çok merak ettiğim üye
sessiz,sakin, kendi halinde ve işini bilen birisi...
nedense bende de çok güzel olduğu izlenimi bırakıyo
 
`