• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebelik belirtisi mi?

Papatyagibiiyiz

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Nisan 2026
Mesajlar
245
Emoji Skoru
63
Puanlar
13
Yaş
26
Merhaba , 26 günlük döngüm var. Gebelik istiyoruz geçen ay folık asite başladım. 9 gün önce regl bitimi korunmasız ilişki oldu. O gündet itibaren sol kasıkta bazen sağ da da oluyor batma acısı yaşıyorum. Özellikle ayağa kalkınca anlık oluyor. Göğüs uçlarımda kaşınma ve sızı da oldu. Dün koltuktan kalkarken sol kasıgımda cok şıddetlı acı hıssettım. Sanki Bı şeyler yırtıldı parçalandı orada. O andan ıtıbaren gece uyuyana kadar sureklı sızı ve bellı aralıklarla aşırı kasılma agrınsaplanma yaşadım. Bugün sabah hala var ama dünkü kadar degıl. Belıme de vuruyordu. Kanama vs. olmadı o yüzden hastaneye gitmek ıstemedım. Sizce kötü bir durum mu var ya da yerleşme durumu mu oluyor? Tabi ki hastane gıbı teşhis koyun demıyorum ama en azından yaşayanlar vardır dıye sormak ıstedım. Teşekkür ederım☺️
 
Bu kadar ağrı bana normal gelmedi. Bir gebelik testi yapın isterseniz. Pozitif çıkarsa kadın doğum uzmanının görmesinde fayda var.
 
Bu kadar ağrı bana normal gelmedi. Bir gebelik testi yapın isterseniz. Pozitif çıkarsa kadın doğum uzmanının görmesinde fayda var.
Yaptım ama negatif çıktı. Daha bır aydır korunmuyoruz aslında. Göbeğimden aşagı gıtgıde belıren cızgı de farkettim. Bilmiyorum ne yapacağımı şaşırdım
 
Yaptım ama negatif çıktı. Daha bır aydır korunmuyoruz aslında. Göbeğimden aşagı gıtgıde belıren cızgı de farkettim. Bilmiyorum ne yapacağımı şaşırdım
Göbek altında çizgi hemen belirmez. 2. Ya da 3. Ayda falan başlıyor. Zihniniz sizi hamile olduğunuza ikna etmeye çalışıyor gibi. Henüz çok erken, umarım gönlünüzce olur. 🌻
 
Yaptım ama negatif çıktı. Daha bır aydır korunmuyoruz aslında. Göbeğimden aşagı gıtgıde belıren cızgı de farkettim. Bilmiyorum ne yapacağımı şaşırdım
Bu çizgiyi ben de hamilelik belirtisi sandım ilk zamanlar ama meğer her regl öncesi oluyormuş benim 😢son adet tarihiniz nedir?
 
12 nisanda Reglim bitti
Daha çok erken değil mi belirti için ? Benim son adet tarihi 1 Nisan test için bekliyorum canım acele etme😁 ilk korunmayı bıraktığım ay regle 3-5 gün kala dedim ben kesin hamileyim. Kalktım gittim aile hekimine kadın bir güzel dalga geçti dedi git reglin gecikirse gel. Totoma baka baka geri döndüm 😂 sonra da regl oldum zaten.
Şaka bir yana hiç belli olmuyor bu işler. Dilerim sürecin çok uzamaz. Bir an önce kavuşursun bebegine. Madem karar vermişsin bilmiyorum gittin mi bir dahiliye uzmanına görün eksik vitamin mineral birşey varsa onu tespit eder. Beslenmenize dikkat edin. Çiğ kuruyemiş vs çok faydası oluyormuş bu işlere.
 
Daha çok erken değil mi belirti için ? Benim son adet tarihi 1 Nisan test için bekliyorum canım acele etme😁 ilk korunmayı bıraktığım ay regle 3-5 gün kala dedim ben kesin hamileyim. Kalktım gittim aile hekimine kadın bir güzel dalga geçti dedi git reglin gecikirse gel. Totoma baka baka geri döndüm 😂 sonra da regl oldum zaten.
Şaka bir yana hiç belli olmuyor bu işler. Dilerim sürecin çok uzamaz. Bir an önce kavuşursun bebegine. Madem karar vermişsin bilmiyorum gittin mi bir dahiliye uzmanına görün eksik vitamin mineral birşey varsa onu tespit eder. Beslenmenize dikkat edin. Çiğ kuruyemiş vs çok faydası oluyormuş bu işlere.
Kadın doguma gittim gebelık ıstedıgımı soyledım vajınal muayene vs. yaptı sonuç da teniz çıktı folık asıt verdı. Doğru dıyorsunuz çok erken daha. Ama dunki ağrı Çokk şiddetlıydı ömrümde ılk kez kasığımda böyle ağrı yaşadım bıraz korkuttu benı
 
Daha çok erken değil mi belirti için ? Benim son adet tarihi 1 Nisan test için bekliyorum canım acele etme😁 ilk korunmayı bıraktığım ay regle 3-5 gün kala dedim ben kesin hamileyim. Kalktım gittim aile hekimine kadın bir güzel dalga geçti dedi git reglin gecikirse gel. Totoma baka baka geri döndüm 😂 sonra da regl oldum zaten.
Şaka bir yana hiç belli olmuyor bu işler. Dilerim sürecin çok uzamaz. Bir an önce kavuşursun bebegine. Madem karar vermişsin bilmiyorum gittin mi bir dahiliye uzmanına görün eksik vitamin mineral birşey varsa onu tespit eder. Beslenmenize dikkat edin. Çiğ kuruyemiş vs çok faydası oluyormuş bu işlere.
Bir de benı adet arası çok kısa sürüyor. Yanı 6 gün kaldı adetıme öyle soyleyeyım
 
Bir de benı adet arası çok kısa sürüyor. Yanı 6 gün kaldı adetıme öyle soyleyeyım
Kızlar aşılamanın 13. günündeyim hafif kahverengi lekelenme var yarın kan vereceğim dünden beride kasıklarımda ağrı ve iğne batması gibi bir acı var ara ara …belimde ağrıyor sizce tutmuş mudur 🙏🙏
 
Bir de benı adet arası çok kısa sürüyor. Yanı 6 gün kaldı adetıme öyle soyleyeyım
Az kalmış aslında. 21 günden kısa sürmüyorsa problem görmüyor doktorlar genelde.
Kızlar aşılamanın 13. günündeyim hafif kahverengi lekelenme var yarın kan vereceğim dünden beride kasıklarımda ağrı ve iğne batması gibi bir acı var ara ara …belimde ağrıyor sizce tutmuş mudur 🙏🙏
Aşılama konusunda hiç tecrübem yok inşallah tutmuştur
 
Az kalmış aslında. 21 günden kısa sürmüyorsa problem görmüyor doktorlar genelde.

Aşılama konusunda hiç tecrübem yok inşallah tutmuştur
Evet doktor normal olduğunu soyledım döngü uzunluğumun. Bakalım nolacak. Rabbim hepimizin gönlündekini kolaylıkla versın🤲🏻
 
Back
X