- Katılım
- 21 Nisan 2026
- Mesajlar
- 245
- Emoji Skoru
- 63
- Puanlar
- 13
- Yaş
- 26
- Konu Sahibi Papatyagibiiyiz
- #1
Merhaba , 26 günlük döngüm var. Gebelik istiyoruz geçen ay folık asite başladım. 9 gün önce regl bitimi korunmasız ilişki oldu. O gündet itibaren sol kasıkta bazen sağ da da oluyor batma acısı yaşıyorum. Özellikle ayağa kalkınca anlık oluyor. Göğüs uçlarımda kaşınma ve sızı da oldu. Dün koltuktan kalkarken sol kasıgımda cok şıddetlı acı hıssettım. Sanki Bı şeyler yırtıldı parçalandı orada. O andan ıtıbaren gece uyuyana kadar sureklı sızı ve bellı aralıklarla aşırı kasılma agrınsaplanma yaşadım. Bugün sabah hala var ama dünkü kadar degıl. Belıme de vuruyordu. Kanama vs. olmadı o yüzden hastaneye gitmek ıstemedım. Sizce kötü bir durum mu var ya da yerleşme durumu mu oluyor? Tabi ki hastane gıbı teşhis koyun demıyorum ama en azından yaşayanlar vardır dıye sormak ıstedım. Teşekkür ederım