• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebelik

admin55

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ocak 2026
Mesajlar
2
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Yaş
30
Kızlar son adet tarihim 5 mart başlangıç normalde 5 gün sürüyor adetim Ocak ayında bir kürtaj işlemi gerçekleştirmiştik sonrasında döngü hesabı yapmadım hiç ama bugün 4 Nisan oldu hala adet olmadım 4 gün önce test yaptım ama negatif çıkmıştı bugün tekrar yaptım tam 5. Dakikada hafif pembe çizgi belirdi yani aslında 3. Dakikada emin olamadigim bır siliklik vardı ama emin olamadım neyse şimdi yoğun kasık ağrısı var ama bı kaç gün daha beklemelimiyim yoksa test mi yapim gene bizim cocugumuz olmadı 3 yıldır bir süredir de tedavi görüyoruz en son tüp Bebek denememiz 9 haftalıkken kalp atışları durduğu için kürtajla sonuçlandı kürtajdan sonra ilk adetim 45. Günde oldu kafam karıştı aynı durumu yaşayan varmı destek lutfen
 
Kızlar son adet tarihim 5 mart başlangıç normalde 5 gün sürüyor adetim Ocak ayında bir kürtaj işlemi gerçekleştirmiştik sonrasında döngü hesabı yapmadım hiç ama bugün 4 Nisan oldu hala adet olmadım 4 gün önce test yaptım ama negatif çıkmıştı bugün tekrar yaptım tam 5. Dakikada hafif pembe çizgi belirdi yani aslında 3. Dakikada emin olamadigim bır siliklik vardı ama emin olamadım neyse şimdi yoğun kasık ağrısı var ama bı kaç gün daha beklemelimiyim yoksa test mi yapim gene bizim cocugumuz olmadı 3 yıldır bir süredir de tedavi görüyoruz en son tüp Bebek denememiz 9 haftalıkken kalp atışları durduğu için kürtajla sonuçlandı kürtajdan sonra ilk adetim 45. Günde oldu kafam karıştı aynı durumu yaşayan varmı destek lutfen
Genelde tüp bebek tedavi sürecinden sonra yada kürtaj olsun bunlardan sonra kendiliğinden gebe olan çok var bu platformda bende tüp bebek yaptım doğum yaptım çoçuğum 16 aylıkkken olmaz diye iki ay deneme yaptık ve oldu şükür. Üstelik pcosum var
 
Malesef kimyasal bir gebelik yaşadım bu tür sorunlar tam olarak neden oluşuyor cuma günü doktor randevum var detayli olarak kendisiyle goruscem konuyu ama daha önce yaşayan var mı bu duurumu ve kimyasal gebelikle beraber aşırı yoğun bir soğuk algınlığı geçiriyorum
 
Malesef kimyasal bir gebelik yaşadım bu tür sorunlar tam olarak neden oluşuyor cuma günü doktor randevum var detayli olarak kendisiyle goruscem konuyu ama daha önce yaşayan var mı bu duurumu ve kimyasal gebelikle beraber aşırı yoğun bir soğuk algınlığı geçiriyorum
Ben de 3 ay önce kimyasal gebelik geçirdim doktor normal dedi hatta kimyasal gebelik geçiriyorsan büyük bir sorun yok demişti. Bugün de hormon testleri yaptırdım şükürler olsun ki bir şey çıkmadı. Letu kullanmamı önerdi sadece
 
Kimyasal gebelik yaşamanız doğal yoldan gebe kalabildiğiniz anlamına geliyor. Kötü bir şey değil üzülmeyin. Vücut sağlıklı olmayacak gebeliği fark edip kendiliğinden atıyor.
 
Back
X