Kızlar son adet tarihim 5 mart başlangıç normalde 5 gün sürüyor adetim Ocak ayında bir kürtaj işlemi gerçekleştirmiştik sonrasında döngü hesabı yapmadım hiç ama bugün 4 Nisan oldu hala adet olmadım 4 gün önce test yaptım ama negatif çıkmıştı bugün tekrar yaptım tam 5. Dakikada hafif pembe çizgi belirdi yani aslında 3. Dakikada emin olamadigim bır siliklik vardı ama emin olamadım neyse şimdi yoğun kasık ağrısı var ama bı kaç gün daha beklemelimiyim yoksa test mi yapim gene bizim cocugumuz olmadı 3 yıldır bir süredir de tedavi görüyoruz en son tüp Bebek denememiz 9 haftalıkken kalp atışları durduğu için kürtajla sonuçlandı kürtajdan sonra ilk adetim 45. Günde oldu kafam karıştı aynı durumu yaşayan varmı destek lutfen