Kizlar merhaba son adet tarihim 23 mart bu ay düzenli iliskiye girdim pik günümü de degerlendirdim 1 haftadir mide bulantisi yasiyorum sadece sabahlari gögüslerim asiri derece de sisti ama agrim yok akintim beyaz seffaf gibi sulu kokusuz regl 3. gün ama olmadim. Yurt disinda yasiyorum test aldim ama dijital burda sadece dijital test varmis eczanelerde rossman gibi yerlerde kaset varmis dijital daha iyidir dedim aldim ama hcg bilmem kaca gelirse net hamilesin diyomus o da bende adetten önce yaptim hamile degilsin dedi. Dün doktora gittim burda doktora gitmekte biraz sorunlu neyse yardimci oldu sadece akintimi regl günümün gecip gecmedigini sordu gec döllenmeden süphelendigini anladim yarin gel kan alalim dedi bugünden icin gittim kan verdim ama araya hafta sonu girdigi icin pazartesi sonuc belli olacakmis bakabilecegim e nabiz gibi sosyal mecrada yok mail gönderir misiniz dedim sonuc icin esimi arayacaklarmis. Buraya yazma sebebim de gec döllenme yasayip hamile kalan arkadaslar belirtilerini neyi nasil yasadilar ne zaman kanda idrarda gördüler yazarsaniz biraz dertlesirsek cok iyi olur cok ihtiyacim var. Akintim da bildiginiz su gibi ilk defa böyle oldum. Bugünde cok hafif kahverengi denilemeyecek kadar acik renkte bir iki damla akintimla karisik bisey geldi ama regl belirtileri sifir tek hissettigim sol kasik batmasi mide bulantisi.