• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Geç döllenme

ayca06

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Mart 2025
Mesajlar
9
Emoji Skoru
2
Puanlar
6
Yaş
25
Kizlar merhaba son adet tarihim 23 mart bu ay düzenli iliskiye girdim pik günümü de degerlendirdim 1 haftadir mide bulantisi yasiyorum sadece sabahlari gögüslerim asiri derece de sisti ama agrim yok akintim beyaz seffaf gibi sulu kokusuz regl 3. gün ama olmadim. Yurt disinda yasiyorum test aldim ama dijital burda sadece dijital test varmis eczanelerde rossman gibi yerlerde kaset varmis dijital daha iyidir dedim aldim ama hcg bilmem kaca gelirse net hamilesin diyomus o da bende adetten önce yaptim hamile degilsin dedi. Dün doktora gittim burda doktora gitmekte biraz sorunlu neyse yardimci oldu sadece akintimi regl günümün gecip gecmedigini sordu gec döllenmeden süphelendigini anladim yarin gel kan alalim dedi bugünden icin gittim kan verdim ama araya hafta sonu girdigi icin pazartesi sonuc belli olacakmis bakabilecegim e nabiz gibi sosyal mecrada yok mail gönderir misiniz dedim sonuc icin esimi arayacaklarmis. Buraya yazma sebebim de gec döllenme yasayip hamile kalan arkadaslar belirtilerini neyi nasil yasadilar ne zaman kanda idrarda gördüler yazarsaniz biraz dertlesirsek cok iyi olur cok ihtiyacim var. Akintim da bildiginiz su gibi ilk defa böyle oldum. Bugünde cok hafif kahverengi denilemeyecek kadar acik renkte bir iki damla akintimla karisik bisey geldi ama regl belirtileri sifir tek hissettigim sol kasik batmasi mide bulantisi.
 
Merhaba, geç döllenmeden şüphelendiyseniz geç yumurtluyosunuzdur. Ben kızımda öyle oldum çünkü.Yani hesaplara göre tutmuyo bizimki (geç yumurtlayanlarınki) hatta regl tarihine göre 6 hafta ama geç döllenme oldugu için aslında 5 haftalıktı ögrendigimde.Dr son reglimi 1 hafta ilerde girmişti ultrasona.
Belirtiye gelicek olursak benim zaten bel kasık agrım reglken de oluyodu ama bu kez daha şiddetliydi ve saglı sollu kasık agrısı vardı ve aşırı bi sırt agrısı tam orta kısmı, ve bacaklarım da agrımıştı tamamen regl dısında agrılardı ordan şüphelendim bi de insan hissediyo bi şekilde.Hiç tam çizgi görmedim bu arada.predictor early yapmıştım kıl gibi çok silik cıkmıştı ben agrılardan şüphelendiğim için baya erken farketmişim hatta dr da şaşırdı rahmine düştüğü gibi yapmışsın diye 😜 çok da kaptırmadan vücudunu dinle tanı farklı neler yasıyosun mesela ona bak.geç döllenmeyse bazen kanda da geç cıkıyo ben kan verdiğimde 93 cıkmıştı cok yeniydi
 
Merhaba, geç döllenmeden şüphelendiyseniz geç yumurtluyosunuzdur. Ben kızımda öyle oldum çünkü.Yani hesaplara göre tutmuyo bizimki (geç yumurtlayanlarınki) hatta regl tarihine göre 6 hafta ama geç döllenme oldugu için aslında 5 haftalıktı ögrendigimde.Dr son reglimi 1 hafta ilerde girmişti ultrasona.
Belirtiye gelicek olursak benim zaten bel kasık agrım reglken de oluyodu ama bu kez daha şiddetliydi ve saglı sollu kasık agrısı vardı ve aşırı bi sırt agrısı tam orta kısmı, ve bacaklarım da agrımıştı tamamen regl dısında agrılardı ordan şüphelendim bi de insan hissediyo bi şekilde.Hiç tam çizgi görmedim bu arada.predictor early yapmıştım kıl gibi çok silik cıkmıştı ben agrılardan şüphelendiğim için baya erken farketmişim hatta dr da

Merhaba, geç döllenmeden şüphelendiyseniz geç yumurtluyosunuzdur. Ben kızımda öyle oldum çünkü.Yani hesaplara göre tutmuyo bizimki (geç yumurtlayanlarınki) hatta regl tarihine göre 6 hafta ama geç döllenme oldugu için aslında 5 haftalıktı ögrendigimde.Dr son reglimi 1 hafta ilerde girmişti ultrasona.
Belirtiye gelicek olursak benim zaten bel kasık agrım reglken de oluyodu ama bu kez daha şiddetliydi ve saglı sollu kasık agrısı vardı ve aşırı bi sırt agrısı tam orta kısmı, ve bacaklarım da agrımıştı tamamen regl dısında agrılardı ordan şüphelendim bi de insan hissediyo bi şekilde.Hiç tam çizgi görmedim bu arada.predictor early yapmıştım kıl gibi çok silik cıkmıştı ben agrılardan şüphelendiğim için baya erken farketmişim hatta dr da şaşırdı rahmine düştüğü gibi yapmışsın diye 😜 çok da kaptırmadan vücudunu dinle tanı farklı neler yasıyosun mesela ona bak.geç döllenmeyse bazen kanda da geç cıkıyo ben kan verdiğimde 93 cıkmıştı cok yeniydi
Bugün sildigimde hafif pembemsi leke geldi bir daha da gelmedi ki ben reglim baslarken cok afedersiniz camur gibi olur hep o sekilde akinti gelir bu sasirtti beni. Bugün kan verdim ama pazartesiye daha cok var gec döllenme ise cikar mi onu da bilmiyorum 🤦🏻‍♀️
 
Bugün sildigimde hafif pembemsi leke geldi bir daha da gelmedi ki ben reglim baslarken cok afedersiniz camur gibi olur hep o sekilde akinti gelir bu sasirtti beni. Bugün kan verdim ama pazartesiye daha cok var gec döllenme ise cikar mi onu da bilmiyorum 🤦🏻‍♀️
Bende lekelenme vs olmamıştı ama bence daha yeni yerleşiyo olabilir cuma veya pzt kan verirseniz 50 60 civarı beta cıkabilir.Son regliniz ne zamandı? Geç döllenme olunca bi hafta ileri kaydırarak hesaplanıyo çünkü.
 
Bende lekelenme vs olmamıştı ama bence daha yeni yerleşiyo olabilir cuma veya pzt kan verirseniz 50 60 civarı beta cıkabilir.Son regliniz ne zamandı? Geç döllenme olunca bi hafta ileri kaydırarak hesaplanıyo çünkü.
23 mart son regl tarihim lekelenmem de daha devam ediyor normalde bu renk bi tarz olmazdi ve leke geldikten sonra hemen ardindan adet olurdum simdi uzun sürdü. Ben dün kan verdim biraz erkende olmus olabilir ama dayanamadim sonucta pazartesi cikacak catladim burda valla 🙄
 
23 mart son regl tarihim lekelenmem de daha devam ediyor normalde bu renk bi tarz olmazdi ve leke geldikten sonra hemen ardindan adet olurdum simdi uzun sürdü. Ben dün kan verdim biraz erkende olmus olabilir ama dayanamadim sonucta pazartesi cikacak catladim burda valla 🙄
İnanır mısın ben de hesaplaya hesaplaya iyice aklım karıştı.Dün brnim de peçeteye pembe turuncu gibi leke geldi.Agrım da vardı (Agrım iki haftadır var) benim de lekeden sonra regle dönerdi normalde ama baslamadı.Gece de midem bulantı sıcak bastı hiç uyuyamadım kahve leke oldu sildikçe gelen şuan hala var.Ve tam ortada kasıgımda oyulma, ağrı hissi var yarın dr a gidicem ben de
 
7 8 inde çatlama yasamıs olabilirsin canım, benim de o civarlarda geç çatladı.16 gün geçti hala refl olmadım ve 16 gündür ağrım sızım dinmedi
 
Back
X