Kızlar merhaba. Ben normalde adet günlerime pek dikkat etmiyordum ama ayda 1 olacak şekilde adet olurdum. Mesela 4’ünden 4’üne olduğum zamanları biliyorum sonrasında bu ayın 1’ine çekmişti. Yani düzenli adet oluyordum.
1 Şubat adet başlangıcım oldu ve şubatta adet bitince korunmasız ilişkiler oldu. 23 Şubat tekrar adet başlangıcım oldu bu sefer ovulasyon testi kullanarak ilerledim 12 Mart koyu 13 Mart daha koyu çizgi oldu. 14 Mart ise tek çizgiydi. 19-20 gibi kasık batmalarım oldu Ve hala adet olmadım. 3 gündür freely test yaptım sonuç negatif.
Çatlama 19-20. Günlerde olduğu için adet günü de mi gecikiyor merak ediyorum.
Lütfen cevaplarınızı bekliyorum
1 Şubat adet başlangıcım oldu ve şubatta adet bitince korunmasız ilişkiler oldu. 23 Şubat tekrar adet başlangıcım oldu bu sefer ovulasyon testi kullanarak ilerledim 12 Mart koyu 13 Mart daha koyu çizgi oldu. 14 Mart ise tek çizgiydi. 19-20 gibi kasık batmalarım oldu Ve hala adet olmadım. 3 gündür freely test yaptım sonuç negatif.
Çatlama 19-20. Günlerde olduğu için adet günü de mi gecikiyor merak ediyorum.
Lütfen cevaplarınızı bekliyorum