• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

EsraGcyk

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Mart 2026
Mesajlar
46
Emoji Skoru
14
Puanlar
3
Yaş
28
Kızlar merhaba. Ben normalde adet günlerime pek dikkat etmiyordum ama ayda 1 olacak şekilde adet olurdum. Mesela 4’ünden 4’üne olduğum zamanları biliyorum sonrasında bu ayın 1’ine çekmişti. Yani düzenli adet oluyordum.
1 Şubat adet başlangıcım oldu ve şubatta adet bitince korunmasız ilişkiler oldu. 23 Şubat tekrar adet başlangıcım oldu bu sefer ovulasyon testi kullanarak ilerledim 12 Mart koyu 13 Mart daha koyu çizgi oldu. 14 Mart ise tek çizgiydi. 19-20 gibi kasık batmalarım oldu Ve hala adet olmadım. 3 gündür freely test yaptım sonuç negatif.
Çatlama 19-20. Günlerde olduğu için adet günü de mi gecikiyor merak ediyorum.
Lütfen cevaplarınızı bekliyorum
 
Kızlar merhaba. Ben normalde adet günlerime pek dikkat etmiyordum ama ayda 1 olacak şekilde adet olurdum. Mesela 4’ünden 4’üne olduğum zamanları biliyorum sonrasında bu ayın 1’ine çekmişti. Yani düzenli adet oluyordum.
1 Şubat adet başlangıcım oldu ve şubatta adet bitince korunmasız ilişkiler oldu. 23 Şubat tekrar adet başlangıcım oldu bu sefer ovulasyon testi kullanarak ilerledim 12 Mart koyu 13 Mart daha koyu çizgi oldu. 14 Mart ise tek çizgiydi. 19-20 gibi kasık batmalarım oldu Ve hala adet olmadım. 3 gündür freely test yaptım sonuç negatif.
Çatlama 19-20. Günlerde olduğu için adet günü de mi gecikiyor merak ediyorum.
Lütfen cevaplarınızı bekliyorum
Canım freely marka testi hiç önermiyorlar ve çatlamadan sonra 16.gün silik öğrenen bile var biraz bekle istersen ve yapabilirsen yarın ilk idrarla başka markayla test yap
 
Canım freely marka testi hiç önermiyorlar ve çatlamadan sonra 16.gün silik öğrenen bile var biraz bekle istersen ve yapabilirsen yarın ilk idrarla başka markayla
 
Son düzenleme:
test markalarını hiç bilmiyorum açıkçası eczanede ne varsa aldım öyle ☺️ bir de artımed erken test almıştım o da negatifti. Moralim bozulmadı değil. İki gün daha bekleyeyim belki adet gelmiştir dedim ama bilmiyorum hafif kasık ağrım da var merak ediyorum ovulasyon geç olanlar geç mi adet oluyorlar diye. Ben adetim gecikti sanıp test yapmıştım. Ama adetim gelmemiş bile olabilirmiş
 
test markalarını hiç bilmiyorum açıkçası eczanede ne varsa aldım öyle ☺️ bir de artımed erken test almıştım o da negatifti. Moralim bozulmadı değil. İki gün daha bekleyeyim belki adet gelmiştir dedim ama bilmiyorum hafif kasık ağrım da var merak ediyorum ovulasyon geç olanlar geç mi adet oluyorlar diye. Ben adetim gecikti sanıp test yapmıştım. Ama adetim gelmemiş bile olabilirmiş
Canım 5,6 gün bekle bakalım o zman test yaparsın netleşir her şey ☺️
 
Kızlar benim ovulasyon testim 4 gündür çift çizgi yorumlar mısınız lütfen
 
Evet yumurtlamaya göre adet hesaplanıyormuş. Maalesef ben de yumurtlamamın 15. Günü adet oldum.
 
Kızlar benim ovulasyon testim 4 gündür çift çizgi yorumlar mısınız lütfen
Koyu mu çıkıyor renk nasıl. Benim de 2-3 gün koyu çıktı 3. Gün daha koyu gibiydi çok dikkat edince fark ediliyordu. 4. Gün yaptığımda negatifti sonuç. O yüzden 3. Gün yumurtlamanın olduğu gün kabul ettim
 
Koyu mu çıkıyor renk nasıl. Benim de 2-3 gün koyu çıktı 3. Gün daha koyu gibiydi çok dikkat edince fark ediliyordu. 4. Gün yaptığımda negatifti sonuç. O yüzden 3. Gün yumurtlamanın olduğu gün kabul ettim
 

Eklentiler

  • 1000022783.webp
    1000022783.webp
    12,9 KB · Görüntüleme: 137
Yukardan 2. Pozitif gibi görünüyor ama benimki böyleydi tam sizinkini anlayamadım. T çizgisi daha koyu görünmeli deniyor pozitiflik için. Hala adet olmadınız mı en son Adet gününüz ne zamandı ve testler hangi gün pozitifti
 

Eklentiler

  • IMG_8850.webp
    IMG_8850.webp
    11,1 KB · Görüntüleme: 130
Yukardan 2. Pozitif gibi görünüyor ama benimki böyleydi tam sizinkini anlayamadım. T çizgisi daha koyu görünmeli deniyor pozitiflik için. Hala adet olmadınız mı en son Adet gününüz ne zamandı ve testler hangi gün pozitifti
Bu testin markası nedir baya belirgin cıkarmıs
 
Back
X