• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

haksız mıyım acil yardım

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Özgün zor insan. Ayrıca inanılmaz görgüsüz. Her yerde rengini belli edecek biri. Konuşsun dursun kendini küçük düşürecek.

Vakur bir tavır takının. Bizzat soran veya söyleyen olursa sizi ve ailenizi çok bunalttığını, müşkülpesent ve insanı yoran biri olduğunu söyler geçersiniz.

İnsanların azımsanmayacak bir kısmını mutlu etmeye çabalamak gereksiz ve kendinize yük. Bu dersi cebinize koyun ve devam edin. Arkanızdan konuşabilir bunu engelleyemezsiniz. Yapacağınız şey onun yüzünden suçlu hissetmemek ve suçlu gibi davranmamak.
 
hayır ya…. orada demek istediğim o değildi. Ben ona saygı duyarım ayak uydururum ama o bana uydurmak istemiyor bu konuda yani saygı duymuyor
Sizde bana saygı duyun kızacak darilacak birşey yok ateist yazmanız çaktırmadan zekice ama ne alaka annenize öyle yemek b..k gibi diyecek anneniz kapı dışarı atmayacak konuda hiç uyumunuz yok kız bildiğin kucumsemis oruç ayrıntısı vs vs makarna domates çorbası küçümsedi yani kusura bakmayın gece 3 4 lere kadar dışarda kalalım dedi yani baya gomdunuz zaten ateist kızı daha ne kadar gömülsün tabiki siz haklısınızdir siz devam edin iyi forumlar
 
Beş koca gün kalıyor ve kimse hadi yavrum kendi yurduna geç demiyor mu?
ailecek bu kadar yumuşak yüzlü olursanız tepenize binen çok olur.
yaptıklarını bana yaptı ben aileme açıklayamadım hemen. annem son zamanlarda sorun olduğunu fark etti. o söylediğinide bizim konuşma tarzımız böyle anne diyip geçiştirmiştim ama okulda bu denli üzerime geleceğini bilmiyordum şu an anneme hepsini söylesem delirir onun tepkisinden de korktuğum için paylaşamıyorum
 
Sizde bana saygı duyun kızacak darilacak birşey yok ateist yazmanız çaktırmadan zekice ama ne alaka annenize öyle yemek b..k gibi diyecek anneniz kapı dışarı atmayacak konuda hiç uyumunuz yok kız bildiğin kucumsemis oruç ayrıntısı vs vs makarna domates çorbası küçümsedi yani kusura bakmayın gece 3 4 lere kadar dışarda kalalım dedi yani baya gomdunuz zaten ateist kızı daha ne kadar gömülsün tabiki siz haklısınızdir siz devam edin iyi forumlar
ateist olması benim için sorun değil demek istediğimi anladınız mı? ben evde kaldığımız 1 gün oruç tutmama rağmen ona yemek hazırladım gocunmadım. yani dini beni alakadar etmiyor puta da tapabilir. gezdiğimiz günlerde de ben ona ayak uydurdum misafir diye. aman orıçşuyım kafeye vs gitmeyelim demedim tutmadım mesela. kendimi anlatamamısım. annemin suratina bk gibi olmus demedi. tesekkurler bye
 
merhaba direkt konuya gireceğim. ben bulunduğum şehirde üniversite okuyorum. ilk senem. başka bir şehirden gelen kız arkadaşım var. yurtta arkadaşlarından rahatsız olduğu için kalacak yer arıyordu. söylediğine göre odada etrafı toplamaktan (kendi dolabını ve dağıttıklarını) çok yorulmuş, yemekleri sevmiyormuş, giriş çıkış saati ona uymuyormuş. konforuna uygun bir yer arıyor yani arkasını toplayacak insanların olduğu bir yer. kendisi tek çocuk bu arada aşırı nazlı büyütülmüş maalesef ki. bu imalarından yola çıkarak bize yerleşmek istediğini anladım. bizde boş oda var, annem yemek yapıyor, aile ortamı ama ailem beni çok sıkmaz, her yer çok yakın… sürekli bu gibi soruları soruyor ve bize gelmek istiyordu. amacının gelip 3-4 gün kalmak olmadığını biliyordum ki evde kardeşlerim var ailem böyle bir şeyi kabul etmez başka bir kız çocuğunun sorumluluğunu almak istemez. her neyse bu kadar ısrara dayanamadım. kendisi emri vaki olarak zorla kendini bize davet ettirdi bildiğiniz tası tarağı toplamış okula geldi size geleceğim diye. gelme diyemedim, demem. “çok yoruldum, kızlar peşimi bırakmıyor, oda arkadaşlarım paramı yiyor beni zorbalıyorlar ben dinlenmek istiyorum her gün dışarıya çıkmaktan param bitti” dedi. tamam gel kafanı dinle o zaman dedim. işte asıl kıyamet burada başlıyor. zorla annemi arattı. 5 kere aradık açmadı meğersem kardeşimin kursuna gitmiş oradan da doktora geçmiş. sonra ulaştım söyledim fakat iftara az kaldığı için panikledi, eve bile koşmuş (canım anam). bu arada hepimiz oruçluyuz arkadaşım ateist olduğu için tutmuyor. annem o halde eve geç gittiği için doktorda planlanmayan bir durum olduğu için pek bir yemek yapamamış. altta halamlar yaşıyor oradan karnıyarık almış, pilav çorba salata gibi şeyler yapmış. biz eve geçerken otobüste bu kız sürekli evdeki yemekler hakkında yorum yaptığı için çok gerildim. “umarım çorba yoktur, düşünsene yemekte makarna varmış, düşünsene domates çorbası yiyormuşuz” gibi şeyler söylemeye başladı. işin esas kısmına geliyorum. o gün yediği hiç bir yemeği ve tatlıyı beğenmedi. bir kaşık alıp, sofrada surat buruşturup durdu. içtiği meyvesuyuyu bile beğenmedi, çayı yarıda bıraktı. en son annem içeri geçtiğinde “tatlıyı sen mi yaptın bok gibi olmuş” dedi. daha ilk günden felaket gerildim, nasıl göndereceğim kaygısına düştüm annem söylediklerini duymuş oysaki. o gün sürekli dışarıdan yemek, gece 1-2 gibi dışarıya çıkmak istedi. burası aile evi dedim bana küstü. ertesi gün kahvaltıyı beğenmedi. dışarıya çıktık 3 öğün dışarıda yedik. sorun şu ki dışarıda da hiç bir şey beğenmeyip sürekli değiştirtiyor ya da bir kaşık alıp bırakıyor. gittiğimiz yerlere kendi gitmek istemesine rağmen şikayet edip durdu. evde yemek, kalmak istemedi sorun şu ki beni de eve yollamak istemedi. gece 3-4 e kadar dışarıda takılabilirmişiz :)) aile evinde çok rahatmış kendisi :)) ailesi doğulu bu arada:)) 5 gün kaldı. 5 günü ayrı zehir etti. deli gibi alış veriş yaptı 2,5 saat sevgilisine hediye seçtik… öğlen 3te uyandı.. dolayısıyla çok bir gezecek vaktimiz kalmadı iğrenç bir gündü dedi eve geldik. gece uyumak istemedi, erken (gece 2) uyuduğum için zırt pırt yanıma gelio beni rahatsız etti, uyandırdı. diğer gün eve gelmemek için bana sahilde küstü, deli gibi yapmur yağıyordu hastalandım acillik oldum 3-4 saat yağmurun altında denizin soğuğunda kayalıklarda oturduk. sebep hanımefendi eve geç girmek istiyormuş. diğer gün başka bir yere götürdüm. aynısını yaptı. dinlenmek istiyordu güya. sonraki gün dışarıya çıkmadık. ne yapacağız her gün evde bok gibi çayı mı içeceğiz dedi ben arkadaşıma gidiyorum dedi.gidecek diye sevindim ama arkadaşı huyunu biliyor belli ki evine sokmadı :)) her günü bana zehir etti günde 2 kere duşa girdim kendime vakit ayırmak için. zırt pırt tuvalete gidip durdum annem de durumu anladığı için bir an önce göndermek istedi. üniversitenin orada, apartmanda yaşıyorum. yaşadığım yere sürekli varoş mahallesi diyip durdu. demem o ki çok feci bir 5 gündü. 5. gün okula gittiğimizde eşyalarını da aldı ve bir daha gelmedi. çok mutlu oldum. okulda yaşadığım en kötü 5 gündü, her şey bok gibiydi, hiç misafir perver değildiniz dedi. bakın altını çiziyorum deli gibi gezdik, seviyor diye ertesi gün köfte, et, tavuk yemekleri yaptık, o da yetmedi dışarıdan söyledik sever diye o da yetmedi ona seçtirttik gideceğimiz yere kadar. önüne bir kırmızı halı sermediğimiz kaldı. kardeşimin odasında yattı o odayı ona verdik. velhasıl bok gibi 5 gün:)) bu kız şu an bana inanılmaz kötü davranıyor, herkese, hocalara kadar benim çok kötü bir ev sahibi olduğumdan bahsetmiş. baş edilecek türden bir kız değil. okulda tek samimi olup güvendiğim kız oydu eve gelince içinden şeytan çıktı. ben anlam veremiyorum bu kadar iyi bir kızken nasıl eve gelimce böyle oldu? yazmaktan yoruldum:)) nasıl bir tavır takınmalıyım. o da rezil olsun istiyorum çünkü hiç susmadan herkese anlatıyor ne yapacağım bilmiyorum
Yani iyi katlanmişsiniz.5 yaşında çocuk gibi davranmış,onu yemem bu b.k gibi.Gece 3 4 lerde dışarı çıkmak nedir?Hayır yani gelmek isteyen kendisi,siz yine kirmamiş elinizden geleni yapmişsiniz.Sonuç nankörlük etmiş.Demek ki samimi arkadaş değilmiş ki olmasa bile tavırları çok çirkin.Neyse yine odasında pineklemeye devam etsin,yüz vermeyin.
 
Konu gercek mi uydurmami bilemedim ama birisi annemin yaptigi tatliya sen mi yaptin b*k gibi olmus deseydi o an ona s*ktiri ceker evden kovardim. Yahu ne bicim insansin kiz ne laflar hakaretler etmis alip gezdirmissin, hediyeler bakmissiniz, bilmem sahillerde oturmussunuz. Ragebait falan olmali konu bu kadar olamaz al agzima et ben asla sesimi cikarmam gibisinden tovbe yarabbim mubarek gecede..
 
ateist olması benim için sorun değil demek istediğimi anladınız mı? ben evde kaldığımız 1 gün oruç tutmama rağmen ona yemek hazırladım gocunmadım. yani dini beni alakadar etmiyor puta da tapabilir. gezdiğimiz günlerde de ben ona ayak uydurdum misafir diye. aman orıçşuyım kafeye vs gitmeyelim demedim tutmadım mesela. kendimi anlatamamısım. annemin suratina bk gibi olmus demedi. tesekkurler bye
Salın beni her okuduguma inanmayı geçtim zekice basmissiniz tuşlara hep kucumsemis çorbayı makarnayı evinizi mahalleyi gece dışarda takılacak hem pis hem görgüsüz hem ateist siz misavirperver iyi nazik kibar oldu madem iyi nağmeler
 
Salın beni her okuduguma inanmayı geçtim zekice basmissiniz tuşlara hep kucumsemis çorbayı makarnayı evinizi mahalleyi gece dışarda takılacak hem pis hem görgüsüz hem ateist siz misavirperver iyi nazik kibar oldu madem iyi nağmeler
tm bende ondan bahsediyorum thank u olayı özetlediğiniz icin saldım bye hadi artik
 
Konu gercek mi uydurmami bilemedim ama birisi annemin yaptigi tatliya sen mi yaptin b*k gibi olmus deseydi o an ona s*ktiri ceker evden kovardim. Yahu ne bicim insansin kiz ne laflar hakaretler etmis alip gezdirmissin, hediyeler bakmissiniz, bilmem sahillerde oturmussunuz. Ragebait falan olmali konu bu kadar olamaz al agzima et ben asla sesimi cikarmam gibisinden tovbe yarabbim mubarek gecede..
yapamadım 😭😭😭😭😭 mal gibi idare ettim gidecek zaten diye. üstüne bir de annem duymasın diye lafı evirdim çevirdim şu an da sadece ufak tefek şeyleri biliyor. tamamını bilse kiza olduğu kadar bana da olacak söyleyemiyorm anneme dersem okulda cirkeflesir beni de dover tskler 😭😭😭💖💖💖
 
Bu piskopatı çok mu aradın okulda?

Bundan arkadaş olmazmış zaten..

Ailece kurtulduğunuza şükredin bir daha da evinize böyle tipleri almayın.

Belli ki feleğin çemberinden geçmiş bir tip başınıza bela olurdu.

Baktın okulda zorbalığı a devam ediyor siz de onun bütün yaptıklarını gördüğünüz herkese anlatın. 😃😃
 
Arkadaşım dediğin manyağın bi salonunuzun ortasına mıçmadığı kalmış hala haksız mıyım diyorsun
Sınır çizmek hayır demek nedir acil bunları öğren
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X