• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

hamile miyim,korkuyorum,yardm edin...

yarin tekrar yap bakalim umarim hamile degilsindir... peki dugune ne kadar var?
 
cok yuksek ihtimal hamile degilsiniz,hatta bence kesin degilsiniz.Ikinci cizgi gri,sari yada silik soluk (pembe haric) bir renkte belirirse bunu kesinlikle gebelik olarak yorumlamayin.bu ikinci cizginin cikmasi gerekn yerde onun yerini belli eden ve bircok markanin testinde cikan bir ikinci cizgidir(hatta ozel bir ismi vardi hatirlayamiyorum).Fakat ikinci cizgi cok ama cok silik de olsa pembe rekteyse yuksek ihtimal gebelik olarak yorumlanacaktir.Eminim dersinizi almissinizdir,bir daha korunmadan iliskiye girmeyin,girdiniz diyelim ve hamilelik de varsa dogurun.Saglicakla.
 
fuzuli kendini üzme eczaneden aldığın testin üzerinde bi süre yazar 5 dakika mı ne çünkü bende yaptım biliyorum 5 dk geçtikten sonraki sonuç yanlıstır. İlk test yaptıgımda ben ilk 5 dk da negatifti 10. dk da hafif bir çizgi belirdi bende senin gibi paniklelim doktora gittim hamile değilmişim. Evlendikten iki ay sonra adetim gecikti tekrar test yaptım ve 5 dk içinde çok silik ikinci çizgi çıktı ve hamileymişim :) o yüzden kafaya takma hamile değilsin...
 
yazmaya vakit bulamadım yogunluktan haber vereyim dedim hamile degilim kızlar...
 
Back
X