Hamile miyim

En son 7 Haziran'da adet olmuşsunuz, T çizgisinin koyuluğuna bakarsak en az 7-8 haftalık hamilesiniz. Hiç test yapmadınız mı temmuzda, ağustostayız
 
@gelengiden bide sen bak gel
 
En son 7 Haziran'da adet olmuşsunuz, T çizgisinin koyuluğuna bakarsak en az 7-8 haftalık hamilesiniz. Hiç test yapmadınız mı temmuzda, ağustostayız
Test yaptım tabi ki hemde 2 kez yaptım . Sonuç negatifti . Üstelik ben ella kullandım nasıl oluyor anlamadım
 
Test yaptım tabi ki hemde 2 kez yaptım . Sonuç negatifti . Üstelik ben ella kullandım nasıl oluyor anlamadım
%100 koruması yok ki ella'nın, ilk 48 saatte içtiyseniz %98. %2lik şans size denk gelmiş, hayırlı uğurlu olsun
 
benim kürtaj olmam gerekiyor nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardımcı olur musunuz
Evli değilseniz özel bi hastaneye gidip kendi rızanızla eğer haftası geçmediyse olabilirsiniz, devlette kişi isteğiyle olmuyor diye biliyorum ama emin değilim. Evliyseniz eş onayı lazım. Ama bi an önce gidin çok koyu çıkmış yasal süreyi kaçırmayın
 
Teşekkür ederim kan testi vermeme gerek var mıdır
 
`