- Katılım
- 11 Eylül 2020
- Mesajlar
- 2.402
- Emoji Skoru
- 605
- Puanlar
- 123
- Konu Sahibi iyikiamaiyiki
- #1
Merhaba,ben 8 haftalık hamileyim.
Bundan 4 sene önce dış gebelik geçirdim.yaşadığım zor süreçlerden sonra hastalık anksiyetesi kaldı zor atlattım.gerek psikolog gerek psikiyatr sayesinde çok şükür normale dönmüştüm taki hamileliğimi öğrene kadar
Hamile olduğumu öğrendiğimden beri mide ağrım,hazımsızlığım hiç geçmedi,ne yediğimin tadını alıyorum ne içtiklerimin.inanılmaz enerji düşüklüğü yaşıyorum hiç birşeye halim yok.ne yürüyüşe çıkmak istiyorum,ne kızımın dersleriyle ilgilenebiliyorum,banyo yapıcak tırnaklarımı kesecek halim yok kimseyle konuşmak istemiyorum
Halbuki böyle değildim.ojemi sürer saçımı boyatır kıyafetler alır arkadaşlarımla buluşurdum.
İlk hamileliğimde böyle değildim,şuan modum çok düşük.sürekli hastalık aklıma geliyor.sağ mememde fibrikost vardı 2 sene önce baktırdım birşey yoktu o aklıma geldi.ya hamilelikteki hormonlar o kistleri kötüye çevirirse ya daha çok büyürse diye düşünüp duruyorum.elimle sürekli bakıyorum
Bazen aklıma hpv virüsü geliyor ya vücudumda varsa ve hamilelikle birlikte bağışıklığım düşerse çıkarsa diye aklıma geliyor
Kadın doğum doktoru karnında az birşey sıvı var dedi o aklımda sürekli
Hayattan zevk alamaz oldum,napıcam benim gibi olan var mı,sürekli memem aklımda ve birşey olursa bebeğe kim bakar diye düşünüyorum,beynim çok dolu
Bundan 4 sene önce dış gebelik geçirdim.yaşadığım zor süreçlerden sonra hastalık anksiyetesi kaldı zor atlattım.gerek psikolog gerek psikiyatr sayesinde çok şükür normale dönmüştüm taki hamileliğimi öğrene kadar
Hamile olduğumu öğrendiğimden beri mide ağrım,hazımsızlığım hiç geçmedi,ne yediğimin tadını alıyorum ne içtiklerimin.inanılmaz enerji düşüklüğü yaşıyorum hiç birşeye halim yok.ne yürüyüşe çıkmak istiyorum,ne kızımın dersleriyle ilgilenebiliyorum,banyo yapıcak tırnaklarımı kesecek halim yok kimseyle konuşmak istemiyorum
Halbuki böyle değildim.ojemi sürer saçımı boyatır kıyafetler alır arkadaşlarımla buluşurdum.
İlk hamileliğimde böyle değildim,şuan modum çok düşük.sürekli hastalık aklıma geliyor.sağ mememde fibrikost vardı 2 sene önce baktırdım birşey yoktu o aklıma geldi.ya hamilelikteki hormonlar o kistleri kötüye çevirirse ya daha çok büyürse diye düşünüp duruyorum.elimle sürekli bakıyorum
Bazen aklıma hpv virüsü geliyor ya vücudumda varsa ve hamilelikle birlikte bağışıklığım düşerse çıkarsa diye aklıma geliyor
Kadın doğum doktoru karnında az birşey sıvı var dedi o aklımda sürekli
Hayattan zevk alamaz oldum,napıcam benim gibi olan var mı,sürekli memem aklımda ve birşey olursa bebeğe kim bakar diye düşünüyorum,beynim çok dolu