• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hamilelik depresyonu mu?

iyikiamaiyiki

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Eylül 2020
Mesajlar
2.402
Emoji Skoru
605
Puanlar
123
Merhaba,ben 8 haftalık hamileyim.
Bundan 4 sene önce dış gebelik geçirdim.yaşadığım zor süreçlerden sonra hastalık anksiyetesi kaldı zor atlattım.gerek psikolog gerek psikiyatr sayesinde çok şükür normale dönmüştüm taki hamileliğimi öğrene kadar
Hamile olduğumu öğrendiğimden beri mide ağrım,hazımsızlığım hiç geçmedi,ne yediğimin tadını alıyorum ne içtiklerimin.inanılmaz enerji düşüklüğü yaşıyorum hiç birşeye halim yok.ne yürüyüşe çıkmak istiyorum,ne kızımın dersleriyle ilgilenebiliyorum,banyo yapıcak tırnaklarımı kesecek halim yok kimseyle konuşmak istemiyorum
Halbuki böyle değildim.ojemi sürer saçımı boyatır kıyafetler alır arkadaşlarımla buluşurdum.
İlk hamileliğimde böyle değildim,şuan modum çok düşük.sürekli hastalık aklıma geliyor.sağ mememde fibrikost vardı 2 sene önce baktırdım birşey yoktu o aklıma geldi.ya hamilelikteki hormonlar o kistleri kötüye çevirirse ya daha çok büyürse diye düşünüp duruyorum.elimle sürekli bakıyorum

Bazen aklıma hpv virüsü geliyor ya vücudumda varsa ve hamilelikle birlikte bağışıklığım düşerse çıkarsa diye aklıma geliyor
Kadın doğum doktoru karnında az birşey sıvı var dedi o aklımda sürekli
Hayattan zevk alamaz oldum,napıcam benim gibi olan var mı,sürekli memem aklımda ve birşey olursa bebeğe kim bakar diye düşünüyorum,beynim çok dolu
 
Merhaba. Yazdıklarınızı okuyunca size sarılmak istedim. Hamileliğiniz anksiyetenizi tetiklemiş gibi görünüyor, sizin için çok zorlayıcı olmalı. Bu korkuları tek başınıza taşımaya çalışmayın, ilk fırsatta psikologunuzla görüşün derim. Diğer rahatsızlık ihtimalleri için de aklınızda ne varsa bir kağıda yazıp doktor kontrolünde topluca sorabilirsiniz. Bunlara kendi kendinize bir cevap üretmeye çalışıp kendinizi daha fazla üzmeyin. Zaten doktorunuz sizi doğru bir şekilde yönlendirecektir.
 
göğüste olmayan kitleye gebelik iyi geliyor diye biliyorum emzirmek vesaire. Gebeliğin ilk zamanları yorgunluk olur bir süre sonra daha farklı olacaktır. Hayırlı olsun şimdiden
 
Hamilelik depresyonu değil. Sizde zaten bu hastalık hastalığı durumu vardı. Geçen sene haziranda yine bununla ilgili çok kötü olduğunuza dair konu açmışsınız. Hazirandan beri bu konuyu aşıp öyle hamile kaldığınızı hiç sanmıyorum. Zaten uzun zamandır hamile kalmak için uğraşıyordunuz diye hatırlıyorum. O yüzden lütfen şu an hamileliği suçlamayın. Lütfen psikolojik yardım alın.
 
Back
X