Hamilelik mi lütfen yardım

Afrodite00

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2017
38
6
31
Merhaba arkadaşlar,
Bu ay yumurtlama haftamda her gün değerlendirdik. Sonra bir sebepten ötürü kadın doğuma gittim, yumurtlama olduğunu doğruladı, rahim kalınlaşmış adet yakın mı dedi 9 gün vardı, beta hcg istedi sonuç 2 çıktı. Adete 3 gün kala idrarda test yaptım negatif çıktı. Adet günü aşırı açık renk, şeker pembesi gibi sadece peçeteye gelen bir akıntı oldu, adet oluyorum herhalde dedim. Ertesi gün kesildi. Şuan yok. Aç kalınca özellikle yoğun mide bulantısı başladı bugün. Ara ara kasığıma sancı giriyor ama öyle aşırı değil, sadece doluluk hissi var. Acile gittim kan testi için acilde yapamıyoruz polikliniğe gidin dediler, ama poliklinikte kapalı. Açık olandada randevu yok. İdrarda yapsam sabah aç karnına çıkar mı acaba? Böyle bir durum yaşayan oldu mu?
 

Ridakegzo

Üye
Kayıtlı Üye
27 Haziran 2021
172
60
31
Merhaba arkadaşlar,
Bu ay yumurtlama haftamda her gün değerlendirdik. Sonra bir sebepten ötürü kadın doğuma gittim, yumurtlama olduğunu doğruladı, rahim kalınlaşmış adet yakın mı dedi 9 gün vardı, beta hcg istedi sonuç 2 çıktı. Adete 3 gün kala idrarda test yaptım negatif çıktı. Adet günü aşırı açık renk, şeker pembesi gibi sadece peçeteye gelen bir akıntı oldu, adet oluyorum herhalde dedim. Ertesi gün kesildi. Şuan yok. Aç kalınca özellikle yoğun mide bulantısı başladı bugün. Ara ara kasığıma sancı giriyor ama öyle aşırı değil, sadece doluluk hissi var. Acile gittim kan testi için acilde yapamıyoruz polikliniğe gidin dediler, ama poliklinikte kapalı. Açık olandada randevu yok. İdrarda yapsam sabah aç karnına çıkar mı acaba? Böyle bir durum yaşayan oldu mu?
Hamile olabilirsin bence.Ben gebelik testini reglim 4 gün gecıkınce yapmıstım silik iki çizgi çıkmıştı.Reglınız kaç gün geçikti acaba?
 

Cylnnnn

Yyyyyyyyyyyy
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2019
415
158
25
Yaa kızlar bana da yardımcı olabilir misiniz. Bu ay klomen kullandım doktorun tahminine göre geçen hafta salı çarşamba yumurtam çatladı. Ben ise pazartesiden itibaren agrı çektim geçmiyor da Bi karnım agrı bi sırtım agrıyo. Dün butun gun karın agrısı çektim bugun de sabahtan beri geçmeyen sırt agrım var. adet öncesi akıntım da gelmeye başladı umutlansam mı umutlanmasam mı bilemedim test için erken diye düşünüyorum. Adetime de bi hafta var.
 

Delyee

Üye
Kayıtlı Üye
16 Haziran 2021
228
42
Merhaba arkadaşlar,
Bu ay yumurtlama haftamda her gün değerlendirdik. Sonra bir sebepten ötürü kadın doğuma gittim, yumurtlama olduğunu doğruladı, rahim kalınlaşmış adet yakın mı dedi 9 gün vardı, beta hcg istedi sonuç 2 çıktı. Adete 3 gün kala idrarda test yaptım negatif çıktı. Adet günü aşırı açık renk, şeker pembesi gibi sadece peçeteye gelen bir akıntı oldu, adet oluyorum herhalde dedim. Ertesi gün kesildi. Şuan yok. Aç kalınca özellikle yoğun mide bulantısı başladı bugün. Ara ara kasığıma sancı giriyor ama öyle aşırı değil, sadece doluluk hissi var. Acile gittim kan testi için acilde yapamıyoruz polikliniğe gidin dediler, ama poliklinikte kapalı. Açık olandada randevu yok. İdrarda yapsam sabah aç karnına çıkar mı acaba? Böyle bir durum yaşayan oldu mu?
Aynen erken gebelik testi al ya çıkar
 


sezen92

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
8 Şubat 2021
28
4
29
Merhaba kızlar benim de reglim 4 gün gecikti dünde test yaptım çıkmadı bugun de yaptım negatif hamile olsam çıkarmıydı benim adetim normalde gecikmez bu ay böyle olunca şüphelendim sadece göğüslerim sızlıyor ve göğüs ucum kararmış ara ara belim ve kaşığım ağrıyor
 

Busra nur

Üye
Kayıtlı Üye
4 Ekim 2019
84
38
23
Merhaba kızlar benim de reglim 4 gün gecikti dünde test yaptım çıkmadı bugun de yaptım negatif hamile olsam çıkarmıydı benim adetim normalde gecikmez bu ay böyle olunca şüphelendim sadece göğüslerim sızlıyor ve göğüs ucum kararmış ara ara belim ve kaşığım ağrıyor
Adet 4 gün geçmiş canm olsa.cikardi bence illaki ama kan testi yaptır kesin sonuç onda çıkar bazen o çubuklar yanılatabiliyor imaşallah var-dır