- Katılım
- 5 Mart 2026
- Mesajlar
- 253
- Emoji Skoru
- 106
- Puanlar
- 18
- Yaş
- 27
- Konu Sahibi yardimseveranne
- #1
Hanımlar merhabalar. 27 yasindayim 10 aylik evliyim . Adet döngüm 24-27 arasinda değişirdi bekarken ve duzenliydi. Sonra doğum 7 ay doğum kontrol hapı kullandim korunmak icin. Daha sonrasında psikolojik yan etkilerini gördüm psikiyatristim bırakmamı başka korunma yöntemlerine gecmemizi önerdi. Esim korundu 2 ay. Hormon duzenim degistigi icin ovulasyon testleri ile de takip edeyim dedim birinde 31 gunde birinde 20 gunde adet gordum. Bu ay da bebek istedigimize karar verdik. 12 Mart'ta adetimi gördüm Dr'a 12. Gun gittim 11 mm yumurtam olduğunu söyledi. Ultrason temiz dedi. İste gelişir zamanla dedi 2 gun sonra degerlendir ozellikle dedi. Ama ben yumurtladigimi bilirim hala yumurtlamadim akintim var yumurta aki kivaminda ama en bol halini gormedim, en bol halini gördükten 2 gün sonra piki görürüm. Günlük hala test yapiyorum hafif hafif koyulasmaya başladı. Derken bugün tekrar gitmek istedim 16. Gun döngümün dedim folikul baktirmak istiyorum yok dedi 8 mm var sadece dedi ya dedim 4 gün önce 11 mm gorduler dedi ki ha 14 mm var bi tane.Hassas bir insanim kaygiya düştüm neden yeterli hizda büyümüyor vs diye düşünmeye başladım. İnternete baktim gunde 1.5 mm buyur vs diyor. Sonra çıktı doktor. Başka doktor kaldi odada yumurta buyuyebilir de buyumeyebilir de işte boş da olabilir vs. Adet duzenimi sormadılar. Cok uzuldum gercekten. Ovulasyon testini önermedi doğru sonuç vermez dedi. Haftada 2 değerlendir, 1 sene bekle olmazsa gel dedi. Peki sizlere soruyorum Hanımlar neler oluyor gec mi yumurtluyorum? Yumurtlama olacak mi sizce?
Bu kadar gec hic gormedim ben 11-12. Günde olurdu yumurtlamam bekarken akintidan anlardim.
Bir de eke koyuyorum son 3 günü. 14 , 15 ve 16. Günlerin.
Görüşlerinizi bekliyorum

Bir de eke koyuyorum son 3 günü. 14 , 15 ve 16. Günlerin.
Görüşlerinizi bekliyorum