- Katılım
- 2 Temmuz 2023
- Mesajlar
- 14.035
- Emoji Skoru
- 43.311
- Puanlar
- 528
- Konu Sahibi Biordanbiburdan
- #21
Manasizca akraba tarafindan sokulmus bir insan olarak benim bi tahminim var, muhtemelen esiyle gitmese bosaniyorlar dedikodusu cikar ya da buraya baskasini gormeye geliyor, esinin dunyadan haberi yok gibi bir dedikodu.Onu anladim da halâ eşin burdaki gorevini anlayamiyorum, belki gece diye algılarım kapali olabilir o yuzden özür dilerimyani yalniz da gitseniz ananede oturursunuz, yenge oyle de boyle de ugruyormus zaten ona da yine gerekli cevapları verir kalkarsiniz, eşin görevi ne burada, neden essiz gorusmek istemiyorsunuz orayi anlamiyorum israrla.
@Bezdumda ozel mesaji bana da at catlarim.