Tamam da sevmeyebilir,eleştirebilir.Her fb daki herkes birbirini çok mu seviyor.Bunun için uyarı mesajları atmaya ortalığı karıştırmaya,hatta konu etmeye gerek yok.
Bu arada dipnot:hiç hayatımda dedikodu etmeye tövbe etme gereksinimi duymadım böyle bir şey aklıma dahi gelmedi.Demek ki çok laf taşıyorsun zaten şu konundan da belli.Bence bu sorununu çözmelisin.