- Katılım
- 9 Kasım 2025
- Mesajlar
- 117
- Emoji Skoru
- 10
- Puanlar
- 13
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi ugurbocegi38
- #1
Kizlar 13 haftamda ikili test yapıldı beta HCG 11.8 çıktı normalmi sizce cokmu düşük yada bide beta HCG den cinsiyet tahmini yapıyorlarmış tutuyomu acaba tahmin