• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bisküvi - Kurabiye Tarifi ikolatal kurabiye 'resimli'

eFFeKaaN

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
991
Emoji Skoru
5
Puanlar
318
Yer
Sakarya
çikolatalı kurabiye

margarini oda sıcaklığında eritin..
çikolatayı benmari usulü eritin...

300 gram tereyağ
2 bardak we 2 kaşık un
1 bardak pudra şekeri
2 bardak nişasta
1 paket kabartma tozu
1 paket hindistan cewizi
1paket 'kahvaltılık' çikolata

yapılışı:
bütün malzemeleri karıştırıp yoğurun..
uzun uzun şekil verin..üzerini çatalla çizin..200 derece ısıtılmış fırında10 dakika pişirin..
çikolatayı benmari usulü eritin...pişen kurabiyenin bir ucunu çikolataya batırın sonra hindistan cewizine bulayın...
sonrada çayı koyun bana haber werin beraber afiyetle yiyelim..
 
Son düzenleme:
Bunu deneyecem canimm tesekkur edrim buraya yazdigini yeni gordum iyi yapmissin sagol paylasimin icin
 
kurabiyeyi yapmayı düşünen arkadaşlar uzun süre yoğurun...birde bir çimdik tuz atın...
saol leylacım..umarım beğenirsin afiyet olsun...yerimseniben
 
bunu mutlaka deneyeceğim...
ellerine sağlık...
tereyağı yerine margarin kullansak olmazmı?
 
saol gamzecım superr tarıffff
 
ellerine sağlık.kaydirigubbakcemile2
 
ellerine sağlık misafirler için hoş ve deişik bişee :))
 
ellerine saglik canm cok güzel olmus bende dneiycem en kisa zamanda..
 
Ellerinize sağlık çok hoş görünüyor
Bu tarz kurabiyeleri çok seviyorum...
 
Back
X