Bende yarın başlıyacam letuyaMerhabalar hanımlar aranızda letu ilacı kullanipta hamile kalan var mı acaba
Aynen bende umursamadim elbet olur dedim ama tedavisiz olmuyor tamam Allah ne zaman yazdıysa o zaman tabikide ama tedavi sart klomen felan bende denedim ama olmadı maalesef inşallah tüm isteyenlere Allahim nasip etsin kimsenin kucağını boş geçirmesinMerhaba kızlar. Buradan uzun zamandır hep okurdum, dedim artık üye olmalıyım ve iletişime geçmeliyim sizinle. Benimde letu maceram daha bugün kullanarak başladı. 3 yıllık evliyim ilk yıl önemsemedik yaşımız da artık var baktık olmuyo başladık doktorlara gitmeye 2 kez klomen kullanma, göbekten iğne 2 kez derken bu sefer letu deniycez dedi doktorum,tüp bebek tedavisinde de kullanılan bi ilaç bu dedi. bakalım neler olacak bundan sonraki süreçte, kullanıp hamile kalan varsa lütfen paylaşın kızlar umut etmek istiyorum biraz da olsa. Umut şart bünyeye
Canm ben letu yu kullan dim dun doktora gittim 19 mm olmuş 3 yumurta ben aşilama olacam canm gorumcemin eltisi de letu kullandi kendisi rahimin de yara vardi yaktiriyordu surekli letuden sonra rabbimin mucizesi ikizlere hamile suan olurmu olmazmi dusunme hic skıntı yapma Allah buyukturMerhabalar hanımlar aranızda letu ilacı kullanipta hamile kalan var mı acaba
En buyuk düşmanımiz stres stresi atasak bebisimiz olur insallah letu klmen den daha iyimiş ayni girevleri goruyor ama letu daha iyi rabbim yardimcimiz olsun mutlu haberler alirizMerhabalar hanımlar aranızda letu ilacı kullanipta hamile kalan var mı acaba
Benim 18 mm oldu ama doktor kendiliğinden catlar iğne vermicem dedi 1 hafta daha ovulasyon testi yap cift çizgiyi gördüğün zaman degelendir dedi ama hiç bir şey anlamadım zaten büyüdü daha da mi büyüyecek acaba çok dolu olduğu için soramadimCanm ben letu yu kullan dim dun doktora gittim 19 mm olmuş 3 yumurta ben aşilama olacam canm gorumcemin eltisi de letu kullandi kendisi rahimin de yara vardi yaktiriyordu surekli letuden sonra rabbimin mucizesi ikizlere hamile suan olurmu olmazmi dusunme hic skıntı yapma Allah buyuktur
Canm sanmam daha buyumez ben de daha once gittim 19 dedi 6 martta gene gittim 19 mm dedi 3 yumurta var dedi canm buyumemisti daga fazla zatn onemli olan catlamasi takip et deseydin birkere yapyorm bana igne ver deseydin keske catlama gunu kactisa aşlama nasil yapcak insallh catlarda kendiliginden hamis kalirsn cnmBenim 18 mm oldu ama doktor kendiliğinden catlar iğne vermicem dedi 1 hafta daha ovulasyon testi yap cift çizgiyi gördüğün zaman degelendir dedi ama hiç bir şey anlamadım zaten büyüdü daha da mi büyüyecek acaba çok dolu olduğu için soramadim