• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kardesimin saygisizligina artik dayanamiyorum

niamh12

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Haziran 2024
Mesajlar
364
Emoji Skoru
554
Puanlar
23
Yaş
31
Herkese merhaba arkadaslar. Daha once kardesimle ilgili sorunlarimi defalarca kez belki yazdim ama artik sabrimin o kadar sonundayim ki onun yuzune korkunc bir sey soyleyip geri donulemez bir hasar acmak istemiyorum. Nasil sakinlesecegimi de bilmiyorum.

Kardesim uni ogrencisi, psikolojik sorunlariyla birlikte kisilik ve karakter sorunlari da olan birisi. En son annem Istanbul’a yanina gitmisti yasanan sorunlardan dolayi bir sure orda kaldi goz kulak olmak icin. Biz bir kavga ettik kardesimle ve beni whatsapptan engelledi. Sebebi de yasadigi iliski ile ilgili olumsuz bir yorum yapmam uzerine bana “ananin a..i git basimdan ya” yazmasi ve benim bu saygisizliga patlamam. Beni engelleyip sonra hicbir sey olmamis gibi iki uc gun sonra aradi ama cok net bi tepki verdim ve konusmadim.

Ben dugun hazirliklarim icin memlekete geldim. Anneme ve babama cok net bi sekilde onun yuzunu gormek istemiyorum desem de bilet almislar benim gelecegim tarihle denk getirecek sekilde.Buraya gelince ilk basta ozur diledi, neyse dedim uzatmadim ama hala tavirliydim ve az konusuyordum.

Dun sinemaya gidelim ailecek vakit gecirelim dedim. Sinemada yeni buldugu bi oglanla (daha uc gun once baska oglana olumsuz laf ettim diye beni engelleyen kiz onu salmis yeni birini bulmus) mesajlasiyordu. Parlaklik kisik ama bariz bi sekilde onde birisi telefonla oynasa ben sinir olurdum acikcasi bi de filmi de izlemiyor. Kapat dedim diye bana salonun ortasinda “of sanane ya don onune izle” diye sesini yukseltti. Inanilmaz canim sikildi.

Bugun de anneme psikiyatriye gidelim daha guclu bi ilac yazdiricam demis. Ilaca kafasina gore basliyor ve alkol alacagim diye iki ucgun birakiyor. Sonra yine basliyor. Ben de bu ilaci boyle kafasina gore kullanip birakamazsin bunun bir suru etkisi var kontrollu kullanman lazim dedim diye bana mal misin ya bir seye de yorum yapma dedi komsumuzun yaninda.

Ben de “Bu saygisizligina artik dayanamiyorum, iliskimizi ciddi anlamda kotu etkiliyorsun, benimle bu sekilde konusamazsin, bundan sonra en senden en ufak hakaret ya da kufur duyarsm iliskimizi tamamen sonlandiracagim” dedim.

Su an ayni evde olmak bile sinir katsayimi artiriyor. Defolup gitmek istiyorum bu evden ya da o defolsun gitsin istiyorum. Ben bu cocuga artik hissizlestim, hicbir sevgi hissedemiyorum, ve gercekten sabrim tukendi tukenecek.
 
Ya sen hala buna ne yorum yapıyorsun anan söylesin o lafları. Beraber sinemada ne işin var uyuzun teki zaten. Babana anlattın mi olanları? Hala konuşuyorsun bununla suç sende biraz da
 
Ya sen hala buna ne yorum yapıyorsun anan söylesin o lafları. Beraber sinemada ne işin var uyuzun teki zaten. Babana anlattın mi olanları? Hala konuşuyorsun bununla suç sende biraz da

Sinemaya onunla tek gitmedim anne babamla gittim vakit gecirelim diye tabii ki o da geldi. Sen gelme diyemeyecegime gore

Annem babamin ogrenmesini okuldan komple alir diye istemiyor o yuzden kardesimle Istanbul’a gidip teyzemde kaliyor goz kulak olmaya calisiyor
 
Sinemaya onunla tek gitmedim anne babamla gittim vakit gecirelim diye tabii ki o da geldi. Sen gelme diyemeyecegime gore

Annem babamin ogrenmesini okuldan komple alir diye istemiyor o yuzden kardesimle Istanbul’a gidip teyzemde kaliyor goz kulak olmaya calisiyor
Gitme işte ne gerek vardi diyorum. Yanında yorende tutup yorum yapıyorsun istemiyor işte birak anan baban ugrassin
 
Gitme işte ne gerek vardi diyorum. Yanında yorende tutup yorum yapıyorsun istemiyor işte birak anan baban ugrassin

Anliyorum ne demek istedigini ama olay sinemaya gitmek degil ayni evin icine tiktilar beni bununla anneme siz gelmeyin dememe ragmen. Babam atti onume bir tane kardesin var kusluk yapma diye. Yoksa ben de keyfimden yanimda tutmuyorum imkanim olsa yolda gorup selam vermem
 
Herkese merhaba arkadaslar. Daha once kardesimle ilgili sorunlarimi defalarca kez belki yazdim ama artik sabrimin o kadar sonundayim ki onun yuzune korkunc bir sey soyleyip geri donulemez bir hasar acmak istemiyorum. Nasil sakinlesecegimi de bilmiyorum.

Kardesim uni ogrencisi, psikolojik sorunlariyla birlikte kisilik ve karakter sorunlari da olan birisi. En son annem Istanbul’a yanina gitmisti yasanan sorunlardan dolayi bir sure orda kaldi goz kulak olmak icin. Biz bir kavga ettik kardesimle ve beni whatsapptan engelledi. Sebebi de yasadigi iliski ile ilgili olumsuz bir yorum yapmam uzerine bana “ananin a..i git basimdan ya” yazmasi ve benim bu saygisizliga patlamam. Beni engelleyip sonra hicbir sey olmamis gibi iki uc gun sonra aradi ama cok net bi tepki verdim ve konusmadim.

Ben dugun hazirliklarim icin memlekete geldim. Anneme ve babama cok net bi sekilde onun yuzunu gormek istemiyorum desem de bilet almislar benim gelecegim tarihle denk getirecek sekilde.Buraya gelince ilk basta ozur diledi, neyse dedim uzatmadim ama hala tavirliydim ve az konusuyordum.

Dun sinemaya gidelim ailecek vakit gecirelim dedim. Sinemada yeni buldugu bi oglanla (daha uc gun once baska oglana olumsuz laf ettim diye beni engelleyen kiz onu salmis yeni birini bulmus) mesajlasiyordu. Parlaklik kisik ama bariz bi sekilde onde birisi telefonla oynasa ben sinir olurdum acikcasi bi de filmi de izlemiyor. Kapat dedim diye bana salonun ortasinda “of sanane ya don onune izle” diye sesini yukseltti. Inanilmaz canim sikildi.

Bugun de anneme psikiyatriye gidelim daha guclu bi ilac yazdiricam demis. Ilaca kafasina gore basliyor ve alkol alacagim diye iki ucgun birakiyor. Sonra yine basliyor. Ben de bu ilaci boyle kafasina gore kullanip birakamazsin bunun bir suru etkisi var kontrollu kullanman lazim dedim diye bana mal misin ya bir seye de yorum yapma dedi komsumuzun yaninda.

Ben de “Bu saygisizligina artik dayanamiyorum, iliskimizi ciddi anlamda kotu etkiliyorsun, benimle bu sekilde konusamazsin, bundan sonra en senden en ufak hakaret ya da kufur duyarsm iliskimizi tamamen sonlandiracagim” dedim.

Su an ayni evde olmak bile sinir katsayimi artiriyor. Defolup gitmek istiyorum bu evden ya da o defolsun gitsin istiyorum. Ben bu cocuga artik hissizlestim, hicbir sevgi hissedemiyorum, ve gercekten sabrim tukendi tukenecek.
Bu küfüre karsilik annen hic bisey demiyor baban hic bisey demiyorsa c*üş zaten.

Ben olsam kocaman bir tokat patlatmıştım suratına o küfürün karsılıgı bu. Yani açıkcası kardeş veya kan bağı dıye altan almak yada yine de affetme zorunluluğun yok, herkesin kaderi yolu farklı olmaz olsun öyle kardeş faydası yok zaten köstek olmasın bari.


Yaslar kac yani 15-16 filan mı okurken c*nnet geçirdim saygısızlığa tahammülüm yok benim mesela kaldıramam saygısızlığı.

hastaysa tedavi olsun yokmu içeri tıkacak biri.

Korkutsana şu salağı bidaha bana küfür edersen seni bakırköye yatırırım de😃

Bu arada yani yaşın küçük değlse tek yaşayabilirsen kendi akıl sağlığın için evi ayırman daha iyi olur. Annenin babanin pasıflığı birazda suç onlarda. Biri dur diyecekti zamanında şimdi dur desende anlamaz.
 
Bu küfüre karsilik annen hic bisey demiyor baban hic bisey demiyorsa c*üş zaten.

Ben olsam kocaman bir tokat patlatmıştım suratına o küfürün karsılıgı bu. Yani açıkcası kardeş veya kan bağı dıye altan almak yada yine de affetme zorunluluğun yok, herkesin kaderi yolu farklı olmaz olsun öyle kardeş faydası yok zaten köstek olmasın bari.


Yaslar kac yani 15-16 filan mı okurken c*nnet geçirdim saygısızlığa tahammülüm yok benim mesela kaldıramam saygısızlığı.

hastaysa tedavi olsun yokmu içeri tıkacak biri.

Korkutsana şu salağı bidaha bana küfür edersen seni bakırköye yatırırım de😃

Bu arada yani yaşın küçük değlse tek yaşayabilirsen kendi akıl sağlığın için evi ayırman daha iyi olur. Annenin babanin pasıflığı birazda suç onlarda. Biri dur diyecekti zamanında şimdi dur desende anlamaz.
Ben zaten yurtdisinda yasiyorum kardesimi 6 ayda bir goruyorum ama sorunlari maalesef hic bitmiyor ve nasil oluyorsa gunluk hayatimi etkiliyor.

Yasi 20 buyudu ama adam olamadi maalesef
 
Ben zaten yurtdisinda yasiyorum kardesimi 6 ayda bir goruyorum ama sorunlari maalesef hic bitmiyor ve nasil oluyorsa gunluk hayatimi etkiliyor.

Yasi 20 buyudu ama adam olamadi maalesef
Yurt dısında olman çok iyi,

kendi hayatına odaklan ve aile ziyaretini kısa tut. Bence annen baban da seni özledikce anlicaklar bi araya gelmemeniz gerektiğini.

Yani uzaktasınız senin hayatını uzaktan nasıl etkiliyor?
 
Özleyip geldiğin aile ortamı bu,annen baban 3 maymunu oynuyor, kardeşinin çığ gibi büyüyen sorunlarını görmezlikten geliyor ya da geçici basit çözümlerle günü atlatıyorlar ama bu kız kendini düzeltmezse hepiniz büyük bir çığın altında kalacaksınız,sen uyarını yap çek git artık seni aşar bu mevzu ailenin artık taşın altına elini sokma vakti geldi geçiyor...
 
Yerinizde olsam kardesinizle insan gibi konuşmam bi tane çakar oturturum yerine o ayrı mesele de, siz neden bu kızın herseyine bu kadar yorum yapıyorsunuz ki? Belli ki birşeyleri yoktan durdan anlamıyor, size ne kiminle konuşmuş kaç gün sonra yeni birini bulmuş, hangi ilacı kaç gün kullanmış? Siz sanırım kardeşim gebelik testi aldı diye konu açan uyeydiniz yanlış hatırlamıyorsam, anne babanız dizginleyemiyorsa sonuçlarıyla da onlar ilgilensin. Bırakın ne b.k yerde yesin.
 
Daha önceki konularında yardımcı olmak için yorumlar yazdım ama bacım yeter artık yav 😅 Sen onun annesi değilsin. Artık bırak. Annen baban da dinlemiyo zaten hiçbir tavsiyeni. Bırak herkes nasıl istiyorsa öyle yaşasın, ailen de memnun hallerinden bence. Sen kendini yiprattiginla kalıyorsun. Bi işe de yaramıyor. Takıntı yaptın iyice artık.
 
Herkese merhaba arkadaslar. Daha once kardesimle ilgili sorunlarimi defalarca kez belki yazdim ama artik sabrimin o kadar sonundayim ki onun yuzune korkunc bir sey soyleyip geri donulemez bir hasar acmak istemiyorum. Nasil sakinlesecegimi de bilmiyorum.

Kardesim uni ogrencisi, psikolojik sorunlariyla birlikte kisilik ve karakter sorunlari da olan birisi. En son annem Istanbul’a yanina gitmisti yasanan sorunlardan dolayi bir sure orda kaldi goz kulak olmak icin. Biz bir kavga ettik kardesimle ve beni whatsapptan engelledi. Sebebi de yasadigi iliski ile ilgili olumsuz bir yorum yapmam uzerine bana “ananin a..i git basimdan ya” yazmasi ve benim bu saygisizliga patlamam. Beni engelleyip sonra hicbir sey olmamis gibi iki uc gun sonra aradi ama cok net bi tepki verdim ve konusmadim.

Ben dugun hazirliklarim icin memlekete geldim. Anneme ve babama cok net bi sekilde onun yuzunu gormek istemiyorum desem de bilet almislar benim gelecegim tarihle denk getirecek sekilde.Buraya gelince ilk basta ozur diledi, neyse dedim uzatmadim ama hala tavirliydim ve az konusuyordum.

Dun sinemaya gidelim ailecek vakit gecirelim dedim. Sinemada yeni buldugu bi oglanla (daha uc gun once baska oglana olumsuz laf ettim diye beni engelleyen kiz onu salmis yeni birini bulmus) mesajlasiyordu. Parlaklik kisik ama bariz bi sekilde onde birisi telefonla oynasa ben sinir olurdum acikcasi bi de filmi de izlemiyor. Kapat dedim diye bana salonun ortasinda “of sanane ya don onune izle” diye sesini yukseltti. Inanilmaz canim sikildi.

Bugun de anneme psikiyatriye gidelim daha guclu bi ilac yazdiricam demis. Ilaca kafasina gore basliyor ve alkol alacagim diye iki ucgun birakiyor. Sonra yine basliyor. Ben de bu ilaci boyle kafasina gore kullanip birakamazsin bunun bir suru etkisi var kontrollu kullanman lazim dedim diye bana mal misin ya bir seye de yorum yapma dedi komsumuzun yaninda.

Ben de “Bu saygisizligina artik dayanamiyorum, iliskimizi ciddi anlamda kotu etkiliyorsun, benimle bu sekilde konusamazsin, bundan sonra en senden en ufak hakaret ya da kufur duyarsm iliskimizi tamamen sonlandiracagim” dedim.

Su an ayni evde olmak bile sinir katsayimi artiriyor. Defolup gitmek istiyorum bu evden ya da o defolsun gitsin istiyorum. Ben bu cocuga artik hissizlestim, hicbir sevgi hissedemiyorum, ve gercekten sabrim tukendi tukenecek.
Haklı karışmayın . Ne halt ederse etsin. Siz ne polisi gibi duruyorsunuzki
 
eski konularınızı da okumuştum ve söyleyebilceğim tek şey var kardeşinizin acil onunla yaşıt birinden dayak yemesi lazım :)) Akran zorbalığına karşıyım ama kardeşinizin şımarıklığı decallik seviyesine yükselmiş. Acaba size böyle boş boş konuşabildiği gibi çevresindeki o cinconlara da konuşabiliyor mu konuşsa da birileri onu annesinin yanına yollasa 🤗🤗
 
Bu kardeş düğünde de sorun çıkarır. Mümkün olduğunca az muhatap ol. Burak ne içerse içsin. Kimle yatarsa yatsın kimle kalkarsa kalksın. Annen baban uğraşsın. Yok yardım mı istiyorlar, kusura bakmayın ben onun için yeterince uğraştım. Bir düzenim var. Huzurunu onun için bozamam de.
Yani kısaca uzak dur.
Sinemaya mı grliyur. O gelirse buyrun siz gidin ben yokum de.
Çek sınırı.
Ne yaparsa affedilmis çünkü.
 
Herkese merhaba arkadaslar. Daha once kardesimle ilgili sorunlarimi defalarca kez belki yazdim ama artik sabrimin o kadar sonundayim ki onun yuzune korkunc bir sey soyleyip geri donulemez bir hasar acmak istemiyorum. Nasil sakinlesecegimi de bilmiyorum.

Kardesim uni ogrencisi, psikolojik sorunlariyla birlikte kisilik ve karakter sorunlari da olan birisi. En son annem Istanbul’a yanina gitmisti yasanan sorunlardan dolayi bir sure orda kaldi goz kulak olmak icin. Biz bir kavga ettik kardesimle ve beni whatsapptan engelledi. Sebebi de yasadigi iliski ile ilgili olumsuz bir yorum yapmam uzerine bana “ananin a..i git basimdan ya” yazmasi ve benim bu saygisizliga patlamam. Beni engelleyip sonra hicbir sey olmamis gibi iki uc gun sonra aradi ama cok net bi tepki verdim ve konusmadim.

Ben dugun hazirliklarim icin memlekete geldim. Anneme ve babama cok net bi sekilde onun yuzunu gormek istemiyorum desem de bilet almislar benim gelecegim tarihle denk getirecek sekilde.Buraya gelince ilk basta ozur diledi, neyse dedim uzatmadim ama hala tavirliydim ve az konusuyordum.

Dun sinemaya gidelim ailecek vakit gecirelim dedim. Sinemada yeni buldugu bi oglanla (daha uc gun once baska oglana olumsuz laf ettim diye beni engelleyen kiz onu salmis yeni birini bulmus) mesajlasiyordu. Parlaklik kisik ama bariz bi sekilde onde birisi telefonla oynasa ben sinir olurdum acikcasi bi de filmi de izlemiyor. Kapat dedim diye bana salonun ortasinda “of sanane ya don onune izle” diye sesini yukseltti. Inanilmaz canim sikildi.

Bugun de anneme psikiyatriye gidelim daha guclu bi ilac yazdiricam demis. Ilaca kafasina gore basliyor ve alkol alacagim diye iki ucgun birakiyor. Sonra yine basliyor. Ben de bu ilaci boyle kafasina gore kullanip birakamazsin bunun bir suru etkisi var kontrollu kullanman lazim dedim diye bana mal misin ya bir seye de yorum yapma dedi komsumuzun yaninda.

Ben de “Bu saygisizligina artik dayanamiyorum, iliskimizi ciddi anlamda kotu etkiliyorsun, benimle bu sekilde konusamazsin, bundan sonra en senden en ufak hakaret ya da kufur duyarsm iliskimizi tamamen sonlandiracagim” dedim.

Su an ayni evde olmak bile sinir katsayimi artiriyor. Defolup gitmek istiyorum bu evden ya da o defolsun gitsin istiyorum. Ben bu cocuga artik hissizlestim, hicbir sevgi hissedemiyorum, ve gercekten sabrim tukendi tukenecek.
Siz ısrarla bu kızın özel hayatını didikliyorsunuz. Icguduyle hareket edıyosunuz belkı ama o birey. Bide sureklı sız sankı ondan ustunsunuz o kız sokak kadını gibi cumlelerınız var ustten ustten her konununda böyle. Daha öncede söyledim ben sucun sadece kucuk kızda olduğunu dusunmuyorum.
 
Herkese merhaba arkadaslar. Daha once kardesimle ilgili sorunlarimi defalarca kez belki yazdim ama artik sabrimin o kadar sonundayim ki onun yuzune korkunc bir sey soyleyip geri donulemez bir hasar acmak istemiyorum. Nasil sakinlesecegimi de bilmiyorum.

Kardesim uni ogrencisi, psikolojik sorunlariyla birlikte kisilik ve karakter sorunlari da olan birisi. En son annem Istanbul’a yanina gitmisti yasanan sorunlardan dolayi bir sure orda kaldi goz kulak olmak icin. Biz bir kavga ettik kardesimle ve beni whatsapptan engelledi. Sebebi de yasadigi iliski ile ilgili olumsuz bir yorum yapmam uzerine bana “ananin a..i git basimdan ya” yazmasi ve benim bu saygisizliga patlamam. Beni engelleyip sonra hicbir sey olmamis gibi iki uc gun sonra aradi ama cok net bi tepki verdim ve konusmadim.

Ben dugun hazirliklarim icin memlekete geldim. Anneme ve babama cok net bi sekilde onun yuzunu gormek istemiyorum desem de bilet almislar benim gelecegim tarihle denk getirecek sekilde.Buraya gelince ilk basta ozur diledi, neyse dedim uzatmadim ama hala tavirliydim ve az konusuyordum.

Dun sinemaya gidelim ailecek vakit gecirelim dedim. Sinemada yeni buldugu bi oglanla (daha uc gun once baska oglana olumsuz laf ettim diye beni engelleyen kiz onu salmis yeni birini bulmus) mesajlasiyordu. Parlaklik kisik ama bariz bi sekilde onde birisi telefonla oynasa ben sinir olurdum acikcasi bi de filmi de izlemiyor. Kapat dedim diye bana salonun ortasinda “of sanane ya don onune izle” diye sesini yukseltti. Inanilmaz canim sikildi.

Bugun de anneme psikiyatriye gidelim daha guclu bi ilac yazdiricam demis. Ilaca kafasina gore basliyor ve alkol alacagim diye iki ucgun birakiyor. Sonra yine basliyor. Ben de bu ilaci boyle kafasina gore kullanip birakamazsin bunun bir suru etkisi var kontrollu kullanman lazim dedim diye bana mal misin ya bir seye de yorum yapma dedi komsumuzun yaninda.

Ben de “Bu saygisizligina artik dayanamiyorum, iliskimizi ciddi anlamda kotu etkiliyorsun, benimle bu sekilde konusamazsin, bundan sonra en senden en ufak hakaret ya da kufur duyarsm iliskimizi tamamen sonlandiracagim” dedim.

Su an ayni evde olmak bile sinir katsayimi artiriyor. Defolup gitmek istiyorum bu evden ya da o defolsun gitsin istiyorum. Ben bu cocuga artik hissizlestim, hicbir sevgi hissedemiyorum, ve gercekten sabrim tukendi tukenecek.
Kardeşiniz ilaçlara muhtaçsa demek ki durumu pek de iyi değil.

İyi bir Doktorla ilerlemesi lazım. Annenizin babanızın işi zor.
 
Yahu yurtdışında yaşıyorsun, belli ki kardeşin kadar anan ve baban da sorunlu insanlar ve seni her açıdan sömürüyorlar neden bu anaya babaya halen memlekette düğün yapmak için çırpınıyorsun? Koy nikahıno yaşadığın yerde ve arkdaşlarınla patlat bi parti. Düğün yapmadığın için kalan bütçenle de vur çantanı sırtına ve gez.
Sizi biz burada daha çok dinleriz çünkü siz kendinize değer vermiyorsunuz ama onlardan değer görmek için kendinizi paralıyorsunuz.
 
Sinemaya onunla tek gitmedim anne babamla gittim vakit gecirelim diye tabii ki o da geldi. Sen gelme diyemeyecegime gore

Annem babamin ogrenmesini okuldan komple alir diye istemiyor o yuzden kardesimle Istanbul’a gidip teyzemde kaliyor goz kulak olmaya calisiyor
sinemada ne yaptığıyle ne ilgileniyorsunuz bırakın ister izlesin ister izlemesin
ilaç kullanma şekli ile ilgili de ne yorum yapıyorsunuz size ne yani boşverin
düğününüze kadar sıkın dişinizi sonra da muhatap olmayın hiçbir konuda
aileniz düğününüze katılsın ister idare edin düğünden sonra o sağ siz selamet
 
siz sürekli şikayet ediyorsunuz ortada bi gelişme hiç yok hep konular aynı birazda kendı hayatınızla ilgilenin sizde çok takıyorsunuz gibi geldi bana sizde bi yardım alın olmadı
 
Kardeşiniz problemli evet Allah ailenin ve senin yardımcın olsun. Ama sürekli bir eleştiri ve akıl vermeyle yaklaşırsanız ters teper böyle. Kocaman kız izler izlemez mesela filmi neden karışıyorsunuz? Işık rahtsız ettiyse siz bir uca o bir uca otursun ki ekrana odaklanırsanız görmezsiniz bile telefon ışığını.
 
Back
X