- Katılım
- 20 Haziran 2024
- Mesajlar
- 364
- Emoji Skoru
- 554
- Puanlar
- 23
- Yaş
- 31
Herkese merhaba arkadaslar. Daha once kardesimle ilgili sorunlarimi defalarca kez belki yazdim ama artik sabrimin o kadar sonundayim ki onun yuzune korkunc bir sey soyleyip geri donulemez bir hasar acmak istemiyorum. Nasil sakinlesecegimi de bilmiyorum.
Kardesim uni ogrencisi, psikolojik sorunlariyla birlikte kisilik ve karakter sorunlari da olan birisi. En son annem Istanbul’a yanina gitmisti yasanan sorunlardan dolayi bir sure orda kaldi goz kulak olmak icin. Biz bir kavga ettik kardesimle ve beni whatsapptan engelledi. Sebebi de yasadigi iliski ile ilgili olumsuz bir yorum yapmam uzerine bana “ananin a..i git basimdan ya” yazmasi ve benim bu saygisizliga patlamam. Beni engelleyip sonra hicbir sey olmamis gibi iki uc gun sonra aradi ama cok net bi tepki verdim ve konusmadim.
Ben dugun hazirliklarim icin memlekete geldim. Anneme ve babama cok net bi sekilde onun yuzunu gormek istemiyorum desem de bilet almislar benim gelecegim tarihle denk getirecek sekilde.Buraya gelince ilk basta ozur diledi, neyse dedim uzatmadim ama hala tavirliydim ve az konusuyordum.
Dun sinemaya gidelim ailecek vakit gecirelim dedim. Sinemada yeni buldugu bi oglanla (daha uc gun once baska oglana olumsuz laf ettim diye beni engelleyen kiz onu salmis yeni birini bulmus) mesajlasiyordu. Parlaklik kisik ama bariz bi sekilde onde birisi telefonla oynasa ben sinir olurdum acikcasi bi de filmi de izlemiyor. Kapat dedim diye bana salonun ortasinda “of sanane ya don onune izle” diye sesini yukseltti. Inanilmaz canim sikildi.
Bugun de anneme psikiyatriye gidelim daha guclu bi ilac yazdiricam demis. Ilaca kafasina gore basliyor ve alkol alacagim diye iki ucgun birakiyor. Sonra yine basliyor. Ben de bu ilaci boyle kafasina gore kullanip birakamazsin bunun bir suru etkisi var kontrollu kullanman lazim dedim diye bana mal misin ya bir seye de yorum yapma dedi komsumuzun yaninda.
Ben de “Bu saygisizligina artik dayanamiyorum, iliskimizi ciddi anlamda kotu etkiliyorsun, benimle bu sekilde konusamazsin, bundan sonra en senden en ufak hakaret ya da kufur duyarsm iliskimizi tamamen sonlandiracagim” dedim.
Su an ayni evde olmak bile sinir katsayimi artiriyor. Defolup gitmek istiyorum bu evden ya da o defolsun gitsin istiyorum. Ben bu cocuga artik hissizlestim, hicbir sevgi hissedemiyorum, ve gercekten sabrim tukendi tukenecek.
Kardesim uni ogrencisi, psikolojik sorunlariyla birlikte kisilik ve karakter sorunlari da olan birisi. En son annem Istanbul’a yanina gitmisti yasanan sorunlardan dolayi bir sure orda kaldi goz kulak olmak icin. Biz bir kavga ettik kardesimle ve beni whatsapptan engelledi. Sebebi de yasadigi iliski ile ilgili olumsuz bir yorum yapmam uzerine bana “ananin a..i git basimdan ya” yazmasi ve benim bu saygisizliga patlamam. Beni engelleyip sonra hicbir sey olmamis gibi iki uc gun sonra aradi ama cok net bi tepki verdim ve konusmadim.
Ben dugun hazirliklarim icin memlekete geldim. Anneme ve babama cok net bi sekilde onun yuzunu gormek istemiyorum desem de bilet almislar benim gelecegim tarihle denk getirecek sekilde.Buraya gelince ilk basta ozur diledi, neyse dedim uzatmadim ama hala tavirliydim ve az konusuyordum.
Dun sinemaya gidelim ailecek vakit gecirelim dedim. Sinemada yeni buldugu bi oglanla (daha uc gun once baska oglana olumsuz laf ettim diye beni engelleyen kiz onu salmis yeni birini bulmus) mesajlasiyordu. Parlaklik kisik ama bariz bi sekilde onde birisi telefonla oynasa ben sinir olurdum acikcasi bi de filmi de izlemiyor. Kapat dedim diye bana salonun ortasinda “of sanane ya don onune izle” diye sesini yukseltti. Inanilmaz canim sikildi.
Bugun de anneme psikiyatriye gidelim daha guclu bi ilac yazdiricam demis. Ilaca kafasina gore basliyor ve alkol alacagim diye iki ucgun birakiyor. Sonra yine basliyor. Ben de bu ilaci boyle kafasina gore kullanip birakamazsin bunun bir suru etkisi var kontrollu kullanman lazim dedim diye bana mal misin ya bir seye de yorum yapma dedi komsumuzun yaninda.
Ben de “Bu saygisizligina artik dayanamiyorum, iliskimizi ciddi anlamda kotu etkiliyorsun, benimle bu sekilde konusamazsin, bundan sonra en senden en ufak hakaret ya da kufur duyarsm iliskimizi tamamen sonlandiracagim” dedim.
Su an ayni evde olmak bile sinir katsayimi artiriyor. Defolup gitmek istiyorum bu evden ya da o defolsun gitsin istiyorum. Ben bu cocuga artik hissizlestim, hicbir sevgi hissedemiyorum, ve gercekten sabrim tukendi tukenecek.