- Katılım
- 11 Nisan 2026
- Mesajlar
- 2
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 26
- Konu Sahibi kelebeginomrukadar
- #1
Herkese selam biraz hikayemden bahsetmek istiyorum yaklaşık 3 yıldır çocuk istiyorum adet düzensizliğim vardı bı kere tedavi oldum tutmadı ikinci kez başarılı oldu derken kimyasal oldu neyse ki aradan bir sene geçti tekrar gebe oldugumu öğrendim ama beta yukselemdigi için düşürüyordum iki ay üst üste kimyasal gebelik yaşadım doktor birşeyin olmadığımı söylüyordu ama kilo çok etkiliyor dedi neyse doktorumu değiştirdim ve pcos olduğumu öğrendim tek çarem kilo olduğunu söyledi inşallah kilo verirsen birşeyin kalmaz dedi bu arada 6 yaşında kızım var tedavi olmadan kendiligimden gebe kalmıştım