Merhaba kızlar. Saçımı görseldeki gibi boyatmak istiyorum ama şöyle bir problem var, kuaför kızıl renk akacağı için her ay cilaya gelmen gerekir dedi ve tabii ki her ay ona para veremem. İlkini kuaföre yaptırdıktan sonra kendim boyadığımda da aynı görüntü olsun istiyorum ama bu model uygun mu bilemedim. Burada saçın altları açılmış, üstleri doğal renginde bırakılıp mı boyanmış bir fikri olan var mı? Öyleyse kendim boyamam daha kolay olur ve direkt bütün saçımı boyayıp benzer görüntü elde edebilirim diye düşündüm. Sizin fikriniz nedir?