- Katılım
- 4 Kasım 2025
- Mesajlar
- 257
- Emoji Skoru
- 217
- Puanlar
- 18
- Yaş
- 28
- Konu Sahibi neyapayimm
- #1
Kızlar herkese merhaba 28 yasındayım. 10 aydır gebelik istiyoruz ama hiçbir şekilde olmadı. İlk 5 ayı falan hiç hesaplamadım, yok yumurtlamaymış oymuş buymuş diye. Neyse 6. Ay olunca biraz strese gidip doktora falan gözüktük ben de eşim de. Çok majör bi sorun çıkmadı. Eşimde morfoloji ve hız düşüktü. Diğer değerler çok iyiydi. Neyse takviye ve beslenme ile düzeltebildik şükür. Ben de bu süre zarfında hsg vs. Çekildim. Tüplerim açık. Pcos vs yok amh normal.
Neyse ocak ayında cekildim hsgyi doktorum 2-3 ay içinde gebe kalabilirsin demişti. Olmad tabii :) olmadıkça stresim büyüdü. Çevremde Herkesin 3-5 ay içinde olan şey benim 10 aydır olmamıştı. Neyse doktorum klomen ile deneyelim bi dedi bana ilacı verdi. Regl 3. Gün başlayıp 5 adet kullandım (günde 1 kere) ve son klomeni içince 2. Gün doktor yumurtaları kontrol için beni çağırdı. 2 tane yumurta gördü bunlar 8-10 mm aralığındaydı(regl 10. Gün). Sonra daha tam büyümemiş diyip 3 gün sonra tekrar cagırdı bu sefer yumurtalar 12-14 mm aralığında cıktı(regl 13. Gün). Bu sefer yine istenilen boyutta değil 3 gün sonra tekrar gel o gün kritik dedi neyse o günde yumurta boyutları 16 ve 18 mm olmuştu. Sonraki sabah için çatlatma iğnesi yazdı. Ama benim uygulama üstünde gözüken yumurtlama tarihim reglden 14 gün sonraydı. Kendim de her ay 14-15. Gün yumurtluyor gibi hissederdim. Acaba klomenden mi geç büyüdü bu yumurtalar. Normalde 1 yumurta oluyordu. 2 yumurta olmuş ama geç büyümüslerdi. Bu normal mi öncelikle?
Neyse ben dr dediği gün ve saatte ovitrelle yaptırdım. Sonra dediği gibi ilişki oldu. Ama ben hiçbir çatlama belirtisi yaşamadım
ne akıntı, ne cinsel istekte artış, ne sıcak basması, ne bir ağrı sancı kramp. Acaba çatlamadı mı bu yumurtalar 
Klomen ile pcos vs bi sorunu olmayıp gebe kalanlar kendi hikayelerini anlatabilir mi? Şu an bekleme sürecindeyim. Normalde reglim düzenli 28-29 gün sürer ama bu ay sanırım döngü uzun olucak çünkü çatlama günüm resmen adetimin 18. Gününe denk geliyor. Bu şekilde.
Bir de acaba benim yumurtlamalarım hep geçti de be mi yanlış anlıyordum diye şüphe oluyor içimde. Biz reglime 1 hafta kala cinsel iliskiyi bırakıyorduk
Lütfen tecrübelerinizi ve yorumlarınızı paylaşın
Neyse ocak ayında cekildim hsgyi doktorum 2-3 ay içinde gebe kalabilirsin demişti. Olmad tabii :) olmadıkça stresim büyüdü. Çevremde Herkesin 3-5 ay içinde olan şey benim 10 aydır olmamıştı. Neyse doktorum klomen ile deneyelim bi dedi bana ilacı verdi. Regl 3. Gün başlayıp 5 adet kullandım (günde 1 kere) ve son klomeni içince 2. Gün doktor yumurtaları kontrol için beni çağırdı. 2 tane yumurta gördü bunlar 8-10 mm aralığındaydı(regl 10. Gün). Sonra daha tam büyümemiş diyip 3 gün sonra tekrar cagırdı bu sefer yumurtalar 12-14 mm aralığında cıktı(regl 13. Gün). Bu sefer yine istenilen boyutta değil 3 gün sonra tekrar gel o gün kritik dedi neyse o günde yumurta boyutları 16 ve 18 mm olmuştu. Sonraki sabah için çatlatma iğnesi yazdı. Ama benim uygulama üstünde gözüken yumurtlama tarihim reglden 14 gün sonraydı. Kendim de her ay 14-15. Gün yumurtluyor gibi hissederdim. Acaba klomenden mi geç büyüdü bu yumurtalar. Normalde 1 yumurta oluyordu. 2 yumurta olmuş ama geç büyümüslerdi. Bu normal mi öncelikle?
Neyse ben dr dediği gün ve saatte ovitrelle yaptırdım. Sonra dediği gibi ilişki oldu. Ama ben hiçbir çatlama belirtisi yaşamadım
Klomen ile pcos vs bi sorunu olmayıp gebe kalanlar kendi hikayelerini anlatabilir mi? Şu an bekleme sürecindeyim. Normalde reglim düzenli 28-29 gün sürer ama bu ay sanırım döngü uzun olucak çünkü çatlama günüm resmen adetimin 18. Gününe denk geliyor. Bu şekilde.
Bir de acaba benim yumurtlamalarım hep geçti de be mi yanlış anlıyordum diye şüphe oluyor içimde. Biz reglime 1 hafta kala cinsel iliskiyi bırakıyorduk
Lütfen tecrübelerinizi ve yorumlarınızı paylaşın