• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Klomen ile gebe kalanlar motivasyon destek ve tecrübelerinize ihtiyacım var.

neyapayimm

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Kasım 2025
Mesajlar
257
Emoji Skoru
217
Puanlar
18
Yaş
28
Kızlar herkese merhaba 28 yasındayım. 10 aydır gebelik istiyoruz ama hiçbir şekilde olmadı. İlk 5 ayı falan hiç hesaplamadım, yok yumurtlamaymış oymuş buymuş diye. Neyse 6. Ay olunca biraz strese gidip doktora falan gözüktük ben de eşim de. Çok majör bi sorun çıkmadı. Eşimde morfoloji ve hız düşüktü. Diğer değerler çok iyiydi. Neyse takviye ve beslenme ile düzeltebildik şükür. Ben de bu süre zarfında hsg vs. Çekildim. Tüplerim açık. Pcos vs yok amh normal.
Neyse ocak ayında cekildim hsgyi doktorum 2-3 ay içinde gebe kalabilirsin demişti. Olmad tabii :) olmadıkça stresim büyüdü. Çevremde Herkesin 3-5 ay içinde olan şey benim 10 aydır olmamıştı. Neyse doktorum klomen ile deneyelim bi dedi bana ilacı verdi. Regl 3. Gün başlayıp 5 adet kullandım (günde 1 kere) ve son klomeni içince 2. Gün doktor yumurtaları kontrol için beni çağırdı. 2 tane yumurta gördü bunlar 8-10 mm aralığındaydı(regl 10. Gün). Sonra daha tam büyümemiş diyip 3 gün sonra tekrar cagırdı bu sefer yumurtalar 12-14 mm aralığında cıktı(regl 13. Gün). Bu sefer yine istenilen boyutta değil 3 gün sonra tekrar gel o gün kritik dedi neyse o günde yumurta boyutları 16 ve 18 mm olmuştu. Sonraki sabah için çatlatma iğnesi yazdı. Ama benim uygulama üstünde gözüken yumurtlama tarihim reglden 14 gün sonraydı. Kendim de her ay 14-15. Gün yumurtluyor gibi hissederdim. Acaba klomenden mi geç büyüdü bu yumurtalar. Normalde 1 yumurta oluyordu. 2 yumurta olmuş ama geç büyümüslerdi. Bu normal mi öncelikle?

Neyse ben dr dediği gün ve saatte ovitrelle yaptırdım. Sonra dediği gibi ilişki oldu. Ama ben hiçbir çatlama belirtisi yaşamadım :( ne akıntı, ne cinsel istekte artış, ne sıcak basması, ne bir ağrı sancı kramp. Acaba çatlamadı mı bu yumurtalar :(

Klomen ile pcos vs bi sorunu olmayıp gebe kalanlar kendi hikayelerini anlatabilir mi? Şu an bekleme sürecindeyim. Normalde reglim düzenli 28-29 gün sürer ama bu ay sanırım döngü uzun olucak çünkü çatlama günüm resmen adetimin 18. Gününe denk geliyor. Bu şekilde.

Bir de acaba benim yumurtlamalarım hep geçti de be mi yanlış anlıyordum diye şüphe oluyor içimde. Biz reglime 1 hafta kala cinsel iliskiyi bırakıyorduk:(

Lütfen tecrübelerinizi ve yorumlarınızı paylaşın
 
Kızlar herkese merhaba 28 yasındayım. 10 aydır gebelik istiyoruz ama hiçbir şekilde olmadı. İlk 5 ayı falan hiç hesaplamadım, yok yumurtlamaymış oymuş buymuş diye. Neyse 6. Ay olunca biraz strese gidip doktora falan gözüktük ben de eşim de. Çok majör bi sorun çıkmadı. Eşimde morfoloji ve hız düşüktü. Diğer değerler çok iyiydi. Neyse takviye ve beslenme ile düzeltebildik şükür. Ben de bu süre zarfında hsg vs. Çekildim. Tüplerim açık. Pcos vs yok amh normal.
Neyse ocak ayında cekildim hsgyi doktorum 2-3 ay içinde gebe kalabilirsin demişti. Olmad tabii :) olmadıkça stresim büyüdü. Çevremde Herkesin 3-5 ay içinde olan şey benim 10 aydır olmamıştı. Neyse doktorum klomen ile deneyelim bi dedi bana ilacı verdi. Regl 3. Gün başlayıp 5 adet kullandım (günde 1 kere) ve son klomeni içince 2. Gün doktor yumurtaları kontrol için beni çağırdı. 2 tane yumurta gördü bunlar 8-10 mm aralığındaydı(regl 10. Gün). Sonra daha tam büyümemiş diyip 3 gün sonra tekrar cagırdı bu sefer yumurtalar 12-14 mm aralığında cıktı(regl 13. Gün). Bu sefer yine istenilen boyutta değil 3 gün sonra tekrar gel o gün kritik dedi neyse o günde yumurta boyutları 16 ve 18 mm olmuştu. Sonraki sabah için çatlatma iğnesi yazdı. Ama benim uygulama üstünde gözüken yumurtlama tarihim reglden 14 gün sonraydı. Kendim de her ay 14-15. Gün yumurtluyor gibi hissederdim. Acaba klomenden mi geç büyüdü bu yumurtalar. Normalde 1 yumurta oluyordu. 2 yumurta olmuş ama geç büyümüslerdi. Bu normal mi öncelikle?

Neyse ben dr dediği gün ve saatte ovitrelle yaptırdım. Sonra dediği gibi ilişki oldu. Ama ben hiçbir çatlama belirtisi yaşamadım :( ne akıntı, ne cinsel istekte artış, ne sıcak basması, ne bir ağrı sancı kramp. Acaba çatlamadı mı bu yumurtalar :(

Klomen ile pcos vs bi sorunu olmayıp gebe kalanlar kendi hikayelerini anlatabilir mi? Şu an bekleme sürecindeyim. Normalde reglim düzenli 28-29 gün sürer ama bu ay sanırım döngü uzun olucak çünkü çatlama günüm resmen adetimin 18. Gününe denk geliyor. Bu şekilde.

Bir de acaba benim yumurtlamalarım hep geçti de be mi yanlış anlıyordum diye şüphe oluyor içimde. Biz reglime 1 hafta kala cinsel iliskiyi bırakıyorduk:(

Lütfen tecrübelerinizi ve yorumlarınızı paylaşın
Merhabalar, belki sorulariniza cevabim yok ama bende bu ay sizinle aynı şeyi yaşıyorum,bende pcos var benim klomende 3.ayim ilk ayimda 1 doz klomen aldım ve yumurtam gelişmedi 12 mm de kaldı 2.ay 2 doz almaya başladım tek yumurta gelişti ve 20 mm oldugu görüldü ilk kontrolde yani(10. gün) ama aşılamam tutmadı, bu ay tekrar 2 doz kullanmaya başladım adetin 10.gunu tek yumurta görüldü 12 mm denildi, adetin 13.gunu yani dün gittim 2 yumurta görüldü biri 10mm diğeri 14.5 mm yarın tekrardan gidicem, bende sizinle aynı durumdayım, geçen ay erken büyüyen yumurtam bu ay neden geç oluşuyor tereddutte kaldım
 
Kızlar herkese merhaba 28 yasındayım. 10 aydır gebelik istiyoruz ama hiçbir şekilde olmadı. İlk 5 ayı falan hiç hesaplamadım, yok yumurtlamaymış oymuş buymuş diye. Neyse 6. Ay olunca biraz strese gidip doktora falan gözüktük ben de eşim de. Çok majör bi sorun çıkmadı. Eşimde morfoloji ve hız düşüktü. Diğer değerler çok iyiydi. Neyse takviye ve beslenme ile düzeltebildik şükür. Ben de bu süre zarfında hsg vs. Çekildim. Tüplerim açık. Pcos vs yok amh normal.
Neyse ocak ayında cekildim hsgyi doktorum 2-3 ay içinde gebe kalabilirsin demişti. Olmad tabii :) olmadıkça stresim büyüdü. Çevremde Herkesin 3-5 ay içinde olan şey benim 10 aydır olmamıştı. Neyse doktorum klomen ile deneyelim bi dedi bana ilacı verdi. Regl 3. Gün başlayıp 5 adet kullandım (günde 1 kere) ve son klomeni içince 2. Gün doktor yumurtaları kontrol için beni çağırdı. 2 tane yumurta gördü bunlar 8-10 mm aralığındaydı(regl 10. Gün). Sonra daha tam büyümemiş diyip 3 gün sonra tekrar cagırdı bu sefer yumurtalar 12-14 mm aralığında cıktı(regl 13. Gün). Bu sefer yine istenilen boyutta değil 3 gün sonra tekrar gel o gün kritik dedi neyse o günde yumurta boyutları 16 ve 18 mm olmuştu. Sonraki sabah için çatlatma iğnesi yazdı. Ama benim uygulama üstünde gözüken yumurtlama tarihim reglden 14 gün sonraydı. Kendim de her ay 14-15. Gün yumurtluyor gibi hissederdim. Acaba klomenden mi geç büyüdü bu yumurtalar. Normalde 1 yumurta oluyordu. 2 yumurta olmuş ama geç büyümüslerdi. Bu normal mi öncelikle?

Neyse ben dr dediği gün ve saatte ovitrelle yaptırdım. Sonra dediği gibi ilişki oldu. Ama ben hiçbir çatlama belirtisi yaşamadım :( ne akıntı, ne cinsel istekte artış, ne sıcak basması, ne bir ağrı sancı kramp. Acaba çatlamadı mı bu yumurtalar :(

Klomen ile pcos vs bi sorunu olmayıp gebe kalanlar kendi hikayelerini anlatabilir mi? Şu an bekleme sürecindeyim. Normalde reglim düzenli 28-29 gün sürer ama bu ay sanırım döngü uzun olucak çünkü çatlama günüm resmen adetimin 18. Gününe denk geliyor. Bu şekilde.

Bir de acaba benim yumurtlamalarım hep geçti de be mi yanlış anlıyordum diye şüphe oluyor içimde. Biz reglime 1 hafta kala cinsel iliskiyi bırakıyorduk:(

Lütfen tecrübelerinizi ve yorumlarınızı paylaşın
Bende bu ay ilk kez klomen kullandım günde 2 kez olarak bende heray ovülasyonla takıp edıyordum 14 15 yumurtluyordum bu ay klomenle 17 18. Gün yumurtlamam oldu ovülasyonlada takıp ettım aşırı ağrılı şişkinlikle gecırdım dayanamadıgım sekılde agrım oldu ölüyorum sandım henüz adet olmadım gebelık oldugumu bılmıyorum bakalıö hayırlısı
 
Bende bu ay ilk kez klomen kullandım günde 2 kez olarak bende heray ovülasyonla takıp edıyordum 14 15 yumurtluyordum bu ay klomenle 17 18. Gün yumurtlamam oldu ovülasyonlada takıp ettım aşırı ağrılı şişkinlikle gecırdım dayanamadıgım sekılde agrım oldu ölüyorum sandım henüz adet olmadım gebelık oldugumu bılmıyorum bakalıö hayırlısı
Ya bende hiçbir belirti falan da olmadı anlamıyorum :(
 
Ya bende hiçbir belirti falan da olmadı anlamıyorum :(
Yani kontrole gıttıgımde büyümüs birtane yumurta var dedı çatlamak üzere iliski önerdi ovülasyonlada takip ettıgımde dedıgı gıbı yumurtlama gordum ama oyle aşırı agrıydıkı acile gıdecektım nerdeyse herkezde agrı olmayabılır bılemıyorum
 
Kızlar herkese merhaba 28 yasındayım. 10 aydır gebelik istiyoruz ama hiçbir şekilde olmadı. İlk 5 ayı falan hiç hesaplamadım, yok yumurtlamaymış oymuş buymuş diye. Neyse 6. Ay olunca biraz strese gidip doktora falan gözüktük ben de eşim de. Çok majör bi sorun çıkmadı. Eşimde morfoloji ve hız düşüktü. Diğer değerler çok iyiydi. Neyse takviye ve beslenme ile düzeltebildik şükür. Ben de bu süre zarfında hsg vs. Çekildim. Tüplerim açık. Pcos vs yok amh normal.
Neyse ocak ayında cekildim hsgyi doktorum 2-3 ay içinde gebe kalabilirsin demişti. Olmad tabii :) olmadıkça stresim büyüdü. Çevremde Herkesin 3-5 ay içinde olan şey benim 10 aydır olmamıştı. Neyse doktorum klomen ile deneyelim bi dedi bana ilacı verdi. Regl 3. Gün başlayıp 5 adet kullandım (günde 1 kere) ve son klomeni içince 2. Gün doktor yumurtaları kontrol için beni çağırdı. 2 tane yumurta gördü bunlar 8-10 mm aralığındaydı(regl 10. Gün). Sonra daha tam büyümemiş diyip 3 gün sonra tekrar cagırdı bu sefer yumurtalar 12-14 mm aralığında cıktı(regl 13. Gün). Bu sefer yine istenilen boyutta değil 3 gün sonra tekrar gel o gün kritik dedi neyse o günde yumurta boyutları 16 ve 18 mm olmuştu. Sonraki sabah için çatlatma iğnesi yazdı. Ama benim uygulama üstünde gözüken yumurtlama tarihim reglden 14 gün sonraydı. Kendim de her ay 14-15. Gün yumurtluyor gibi hissederdim. Acaba klomenden mi geç büyüdü bu yumurtalar. Normalde 1 yumurta oluyordu. 2 yumurta olmuş ama geç büyümüslerdi. Bu normal mi öncelikle?

Neyse ben dr dediği gün ve saatte ovitrelle yaptırdım. Sonra dediği gibi ilişki oldu. Ama ben hiçbir çatlama belirtisi yaşamadım :( ne akıntı, ne cinsel istekte artış, ne sıcak basması, ne bir ağrı sancı kramp. Acaba çatlamadı mı bu yumurtalar :(

Klomen ile pcos vs bi sorunu olmayıp gebe kalanlar kendi hikayelerini anlatabilir mi? Şu an bekleme sürecindeyim. Normalde reglim düzenli 28-29 gün sürer ama bu ay sanırım döngü uzun olucak çünkü çatlama günüm resmen adetimin 18. Gününe denk geliyor. Bu şekilde.

Bir de acaba benim yumurtlamalarım hep geçti de be mi yanlış anlıyordum diye şüphe oluyor içimde. Biz reglime 1 hafta kala cinsel iliskiyi bırakıyorduk:(

Lütfen tecrübelerinizi ve yorumlarınızı paylaşın
Sonuç nedir
 
Kızlar herkese merhaba 28 yasındayım. 10 aydır gebelik istiyoruz ama hiçbir şekilde olmadı. İlk 5 ayı falan hiç hesaplamadım, yok yumurtlamaymış oymuş buymuş diye. Neyse 6. Ay olunca biraz strese gidip doktora falan gözüktük ben de eşim de. Çok majör bi sorun çıkmadı. Eşimde morfoloji ve hız düşüktü. Diğer değerler çok iyiydi. Neyse takviye ve beslenme ile düzeltebildik şükür. Ben de bu süre zarfında hsg vs. Çekildim. Tüplerim açık. Pcos vs yok amh normal.
Neyse ocak ayında cekildim hsgyi doktorum 2-3 ay içinde gebe kalabilirsin demişti. Olmad tabii :) olmadıkça stresim büyüdü. Çevremde Herkesin 3-5 ay içinde olan şey benim 10 aydır olmamıştı. Neyse doktorum klomen ile deneyelim bi dedi bana ilacı verdi. Regl 3. Gün başlayıp 5 adet kullandım (günde 1 kere) ve son klomeni içince 2. Gün doktor yumurtaları kontrol için beni çağırdı. 2 tane yumurta gördü bunlar 8-10 mm aralığındaydı(regl 10. Gün). Sonra daha tam büyümemiş diyip 3 gün sonra tekrar cagırdı bu sefer yumurtalar 12-14 mm aralığında cıktı(regl 13. Gün). Bu sefer yine istenilen boyutta değil 3 gün sonra tekrar gel o gün kritik dedi neyse o günde yumurta boyutları 16 ve 18 mm olmuştu. Sonraki sabah için çatlatma iğnesi yazdı. Ama benim uygulama üstünde gözüken yumurtlama tarihim reglden 14 gün sonraydı. Kendim de her ay 14-15. Gün yumurtluyor gibi hissederdim. Acaba klomenden mi geç büyüdü bu yumurtalar. Normalde 1 yumurta oluyordu. 2 yumurta olmuş ama geç büyümüslerdi. Bu normal mi öncelikle?

Neyse ben dr dediği gün ve saatte ovitrelle yaptırdım. Sonra dediği gibi ilişki oldu. Ama ben hiçbir çatlama belirtisi yaşamadım :( ne akıntı, ne cinsel istekte artış, ne sıcak basması, ne bir ağrı sancı kramp. Acaba çatlamadı mı bu yumurtalar :(

Klomen ile pcos vs bi sorunu olmayıp gebe kalanlar kendi hikayelerini anlatabilir mi? Şu an bekleme sürecindeyim. Normalde reglim düzenli 28-29 gün sürer ama bu ay sanırım döngü uzun olucak çünkü çatlama günüm resmen adetimin 18. Gününe denk geliyor. Bu şekilde.

Bir de acaba benim yumurtlamalarım hep geçti de be mi yanlış anlıyordum diye şüphe oluyor içimde. Biz reglime 1 hafta kala cinsel iliskiyi bırakıyorduk:(

Lütfen tecrübelerinizi ve yorumlarınızı paylaşın
Merhaba, hamileymişsiniz hayırlı olsun 🧿
Klomen ve çatlama iğnesi konusunda tecrübelerini paylaşabilir misin?
Bu ay ilk defa kullanıyorum ben de, süreç nasıl ilerleyecek? sizde kaçıncı denemede tuttu? Bilgi verirseniz sevinirim
 
Merhaba, hamileymişsiniz hayırlı olsun 🧿
Klomen ve çatlama iğnesi konusunda tecrübelerini paylaşabilir misin?
Bu ay ilk defa kullanıyorum ben de, süreç nasıl ilerleyecek? sizde kaçıncı denemede tuttu? Bilgi verirseniz sevinirim
Merhaba, teşekkür ederim 🥹 klomen kullandığım ay olmamıştı, çok üzülmüştük. Sonraki ay kendiliğinden oldu rabbime çok şükür. Sadece 1 defa denemistim ondan önce de 1 kere klomensiz çatlatma iğnesi olmustum. İnsallah siz bu ay tedavinizle bebişinize kavuşursunuz. Ben klomen ile kalmadığım için ne desem yalan olur.
5 gün klomen kullanmıstım sonra doktorum yumurtamı takip etmisti, bende klomen cok işe yaramadı klomensiz sadece yumurta takibi yaptığım ay daha güzel büyümüstü yumurtam niye bilmiyorum:) çatlatma iğnesi ve klomen kullandıgım ayda sadece korkutulan kadar belirtim olmamıstı benim. Bu arada öykünüzü bilmiyorum ama hamile kaldığım ay diyetisyene baslayıp beslenmemi düzene sokmustum. Önceden böyle diyenlere güler geçerdim ne alaka günde 2 paket sigara içenlerin bile şak diye oluyor diye düsünürdüm. Resmen aburcuburu hayatımdan cıkarıp gebeliğe rahme faydalı besinler tükettiğim bol su içtiğim ay gebe kalmısım. Naçizane bence klomen kullanıyorsanız bu ay beslenmenize de dikkat edin bol su tüketin. Bitki çayı ve kafein kullanımınızı kısıtlayın inşallah sağlıkla gebe kalırsınız ❤️
 
Merhaba, teşekkür ederim 🥹 klomen kullandığım ay olmamıştı, çok üzülmüştük. Sonraki ay kendiliğinden oldu rabbime çok şükür. Sadece 1 defa denemistim ondan önce de 1 kere klomensiz çatlatma iğnesi olmustum. İnsallah siz bu ay tedavinizle bebişinize kavuşursunuz. Ben klomen ile kalmadığım için ne desem yalan olur.
5 gün klomen kullanmıstım sonra doktorum yumurtamı takip etmisti, bende klomen cok işe yaramadı klomensiz sadece yumurta takibi yaptığım ay daha güzel büyümüstü yumurtam niye bilmiyorum:) çatlatma iğnesi ve klomen kullandıgım ayda sadece korkutulan kadar belirtim olmamıstı benim. Bu arada öykünüzü bilmiyorum ama hamile kaldığım ay diyetisyene baslayıp beslenmemi düzene sokmustum. Önceden böyle diyenlere güler geçerdim ne alaka günde 2 paket sigara içenlerin bile şak diye oluyor diye düsünürdüm. Resmen aburcuburu hayatımdan cıkarıp gebeliğe rahme faydalı besinler tükettiğim bol su içtiğim ay gebe kalmısım. Naçizane bence klomen kullanıyorsanız bu ay beslenmenize de dikkat edin bol su tüketin. Bitki çayı ve kafein kullanımınızı kısıtlayın inşallah sağlıkla gebe kalırsınız ❤️
Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
Beslenmenin desteğinin farkındayım ama ben beceremedim bir türlü, stresten yeme ihtiyacı doğuyor gibi. Abur cubur pek tüketmiyorum ama dikkatli beslenemiyorum işte. Dikkate alacağım bunu, beslenmeyi düzeltmem lazım.
Teşekkür ederim 💚
 
Back
X