• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Lenfoma

Teşekkür ederim. Buyumusbhali o boyuttaydi. Yayma temizdi kan tahlilleri temizdi. Ağrılı,oynar şekilli bisey çıkmaz patolojiden dediler ama maalesef lenfoma. İnşallah sizde oyle bisey çıkmaz. 3 ay niye bekletiyorlar
Ekim ayında fark ettik ilk antibiyotik tedavisi aldık 28*12 mm idi sonra aralikta gittik boyut yine aynı 28*12 mm şimdi de 3 ay sonra gelin dediler bizde de ağrılı oynar şekilde kanlar temiz ama tedirginim açıkçası ben beklemeden gideyim
 
Teşekkür ederim. Buyumusbhali o boyuttaydi. Yayma temizdi kan tahlilleri temizdi. Ağrılı,oynar şekilli bisey çıkmaz patolojiden dediler ama maalesef lenfoma. İnşallah sizde oyle bisey çıkmaz. 3 ay niye bekletiyorlar
Ekim ayında fark ettik bizde en büyüğü 28*12 mm boyutundaydi Aralık'ta gittik yine aynı 28*12 mm dediler kanlar temiz çıkmıştı şimdide 3 ay sonra dediler Mart'ta gitmemis gerek ama ben Şubat ayında götürmeyi düşünüyorum
 
Ekim ayında fark ettik bizde en büyüğü 28*12 mm boyutundaydi Aralık'ta gittik yine aynı 28*12 mm dediler kanlar temiz çıkmıştı şimdide 3 ay sonra dediler Mart'ta gitmemis gerek ama ben Şubat ayında götürmeyi düşünüyorum
Büyüme olmamış sizde. Bizde hem büyüme hem sayıda artış olmustu. İnşallah nisey çıkmaz sizde. Rabbım şifa versin
 
Merhaba sonucunuz çıktı mı merak ettim
Merhaba doktora gıtmedık bi daha dısarıdan gozle gorulur bı buyume yok ama elle baktıgımda buyuk geliyo.Doktor boyuta takılma beze enfeksiyona baglı dedi o ara dişi apse olmuştu ama antibiyotiği biteremedim ben il dısına cıkmıştık unutmuşum.Tekrar kontrole goturucem ama.Sizinde bezeyı ceken radyolojı doktoru şuphelenmişti sanırım onlar anlıyolar bezenım içeriğinden zaten doktor onların raporuna gore hareket edıyo.
 
Ekim ayında fark ettik bizde en büyüğü 28*12 mm boyutundaydi Aralık'ta gittik yine aynı 28*12 mm dediler kanlar temiz çıkmıştı şimdide 3 ay sonra dediler Mart'ta gitmemis gerek ama ben Şubat ayında götürmeyi düşünüyorum
Merhaba geçmiş olsun sizin raporunuzda be yazıyo.Buyumeyı neye baglıyolar.
 
Merhaba oğlumda 30x20mm di. Lenfoma tanisyla 2. Kür icinbhastanedeyiz
Raporda 30*20 mı yazıyodu ama boyut olarak oval formda ve normalde oval olması ıhı huylu dıyo doktorlar genelde.Yuvarkak lenf nodları daha tehlıkelı dıye bıl ot orum bende
 
Enfeksiyon diyorlar ama takipteyiz 10 güne kadar yeniden gideceğim sizin boyut ne kadar size ne diyorlar
23 mm civarıydı zaten dişlerinde çuruk var onun tedavi edılmesı lazım dedı benim oğlumun zaten yıllardır var bezelerı krınıkleşmiş bazen nuyuyo bazenn bıraz küçülüyo.Bu diş agrısıyla olusan yenı bir beze ıldugu için ben endişelendim biraz.Zaten yılda bır 6 ayda bir beze kontrolu ıcın muayene ettiriyorum ama diş çuruklerı geçmeyince ordakı enfeksıyondan dolayı kuculmez cok dediler.
 
23 mm civarıydı zaten dişlerinde çuruk var onun tedavi edılmesı lazım dedı benim oğlumun zaten yıllardır var bezelerı krınıkleşmiş bazen nuyuyo bazenn bıraz küçülüyo.Bu diş agrısıyla olusan yenı bir beze ıldugu için ben endişelendim biraz.Zaten yılda bır 6 ayda bir beze kontrolu ıcın muayene ettiriyorum ama diş çuruklerı geçmeyince ordakı enfeksıyondan dolayı kuculmez cok dediler.
Bizde de diş çürüğü vardı onu çektirdik cuma günü yeniden ugs için randevu aldım normalde Mart'ta gitmem gerekti ama ben duramıyorum Ekim ayında fark ettik biz boyutta hiç küçülme olmadı antibiyotik kullanmamıza rağmen
 
Bizde de diş çürüğü vardı onu çektirdik cuma günü yeniden ugs için randevu aldım normalde Mart'ta gitmem gerekti ama ben duramıyorum Ekim ayında fark ettik biz boyutta hiç küçülme olmadı antibiyotik kullanmamıza rağmen
Ama oval şeklini koruması ve bening karakterde olması ıyı bı durum muhtemelen bi enfeksıyona cvp verıyo olabılır bazen hiç kuculmuyolar.Benim oflumda kronıkleştı artık sureklı duruyolar hatta bı ara bırı 3 cm olmuştu ama Ankarada bı prof uzun ince merak etme oval enfeksıyondan o kadar uzamış demişti.Endıse etmeyın bende çok takıyorum ama buyume olmamış inş bişi yoktur bende kont etmeye korkuyorum buyudu mu diye artık bakmıyorum bu ara.Kendı konteolum var şubatın sonları gıbı detaylı ultrasona gırıcem o zaman gostermeyı dusunuyorum bende.
 
Back
X