• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Lütfen bakın..

beldesakini

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Ocak 2026
Mesajlar
199
Emoji Skoru
138
Puanlar
18
Yaş
29
Geçen ay kimyasal yaşamıştım bu ay gecikmemin 3. Günümdeyim lütfen bakar mısınız testin markası awox. Yine aynı şeyi yaşarım diye çok korkuyorum. Saniyesinde 2. Çizgi çıktı buraya atınca kalite biraz düştü ama sanki rengi çıplak gözle biraz daha kpyu gibi duruyor. Kan versem beta çok mu düşük gelir ne yapıcam
 

Eklentiler

  • IMG_9316.webp
    IMG_9316.webp
    9,2 KB · Görüntüleme: 57
Bence gecikme olmuş zaten iki seçenek var ya kan verip 2 günde bir yükselişe bakıcaksınız yada 10 gün bekleyip direkt ultrasona giriceksiniz. Hayırlı olsun şimdiden
 
Baya belirgin çıkmış gözün aydın bence hemen kan vermelisin
 
Bence gecikme olmuş zaten iki seçenek var ya kan verip 2 günde bir yükselişe bakıcaksınız yada 10 gün bekleyip direkt ultrasona giriceksiniz. Hayırlı olsun şimdiden

Baya belirgin çıkmış gözün aydın bence hemen kan vermelisin
Kan vermeye de korkuyorum. Foruma yaşadığım süreçle alakalı yazılar yazmıştım çok etkiledi beni 1 hafta takip sonucu düşüş görmüştük şimdi de kimseye söyleyemiyorum eşime bile bahsetmeye çekiniyorum.. çok kararsız kaldım 😔
 
Kan vermeye de korkuyorum. Foruma yaşadığım süreçle alakalı yazılar yazmıştım çok etkiledi beni 1 hafta takip sonucu düşüş görmüştük şimdi de kimseye söyleyemiyorum eşime bile bahsetmeye çekiniyorum.. çok kararsız kaldım 😔
BAya net çıkmış kanda kesin çıkar bence, belirsizliktense ver rahatla benim de adetim 9 gün gecikti 6.gunu test yaptım bişey çıkmadı iki gündür her yerim kaşınıyor ve losyon yapışkan kıvamında beyaz akıntım var ilk defa kaşıntı yasiyorum sizin bi belirtiniz var mii
 
BAya net çıkmış kanda kesin çıkar bence, belirsizliktense ver rahatla benim de adetim 9 gün gecikti 6.gunu test yaptım bişey çıkmadı iki gündür her yerim kaşınıyor ve losyon yapışkan kıvamında beyaz akıntım var ilk defa kaşıntı yasiyorum sizin bi belirtiniz var mii
Adetime 1-2 gün kala kahverengi lekelenme yaşadım ve bu lekelenme 2 gün sürdü regl gibi değildi ama regl ağrısı da oldu ve 1 haftadır göğüslerim acıyor normalde benim göğüslerim hiç acımaz pek şişmez, belirtimi bilmiyorum 1-2 kere de mide bulantım oldu ama benim midem normalde de çok hassastır her şeye normalde de öğürüp tiksinirim 😔
 
Adetime 1-2 gün kala kahverengi lekelenme yaşadım ve bu lekelenme 2 gün sürdü regl gibi değildi ama regl ağrısı da oldu ve 1 haftadır göğüslerim acıyor normalde benim göğüslerim hiç acımaz pek şişmez, belirtimi bilmiyorum 1-2 kere de mide bulantım oldu ama benim midem normalde de çok hassastır her şeye normalde de öğürüp tiksinirim 😔
Bence kan ver canım var gibi hissediyorum belirtilerin de uyuyo baksana
 
Kan vermeye de korkuyorum. Foruma yaşadığım süreçle alakalı yazılar yazmıştım çok etkiledi beni 1 hafta takip sonucu düşüş görmüştük şimdi de kimseye söyleyemiyorum eşime bile bahsetmeye çekiniyorum.. çok kararsız kaldım 😔
Yani illa ki etkilemiştir ama ortada bir durum var kork veya korkma nihayetinde öğreneceksin. Niye çekiniyosun ? Olumlu olumsuz eşin destek olmayacaksa yanında olmayacaksa ne anlamı var.
 
Yani illa ki etkilemiştir ama ortada bir durum var kork veya korkma nihayetinde öğreneceksin. Niye çekiniyosun ? Olumlu olumsuz eşin destek olmayacaksa yanında olmayacaksa ne anlamı var.
Haklısınız 🌸
 
Adetime 1-2 gün kala kahverengi lekelenme yaşadım ve bu lekelenme 2 gün sürdü regl gibi değildi ama regl ağrısı da oldu ve 1 haftadır göğüslerim acıyor normalde benim göğüslerim hiç acımaz pek şişmez, belirtimi bilmiyorum 1-2 kere de mide bulantım oldu ama benim midem normalde de çok hassastır her şeye normalde de öğürüp tiksinirim 😔
Yerleşme kanaması yaşamışsın sanırım canım
 
Back
X