- Katılım
- 18 Ocak 2026
- Mesajlar
- 199
- Emoji Skoru
- 138
- Puanlar
- 18
- Yaş
- 29
- Konu Sahibi beldesakini
- #1
Geçen ay kimyasal yaşamıştım bu ay gecikmemin 3. Günümdeyim lütfen bakar mısınız testin markası awox. Yine aynı şeyi yaşarım diye çok korkuyorum. Saniyesinde 2. Çizgi çıktı buraya atınca kalite biraz düştü ama sanki rengi çıplak gözle biraz daha kpyu gibi duruyor. Kan versem beta çok mu düşük gelir ne yapıcam