- Katılım
- 9 Ocak 2016
- Mesajlar
- 8
- Emoji Skoru
- 4
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 33
- Konu Sahibi Sinop57 melis
-
- #1
Doktora gitmen gerek.
Napım başka çare bulamadım ben@Helcin :)))
Eveto dil bana mııııı
Burda 5-6 yıl uğraşan insanlar var bebek için.. Acele etme lütfen. Doktorun ne dıyorsa onları uygula.Doktora surekli gidiyorum bi sorun cikmiyo ama yinede yok bende onu anlamiyorum iste
Doktora surekli gidiyorum bi sorun cikmiyo ama yinede yok bende onu anlamiyorum iste
Adet düzensizliği bir sorun ama . İstersen başka bir doktora görunMuayene zaten oldum surekli oluyorum hatta ama bi sorun cikmiyo benim gibi olupda hamile kalabilen varmi onu merak ediyorum
Muayene zaten oldum surekli oluyorum hatta ama bi sorun cikmiyo benim gibi olupda hamile kalabilen varmi onu merak ediyorum
bence de doktorunu değiştir bir de tsh ve D vitaminine baktir. Bunlarda hamile kalmayi cok etkiliyorProgestan diye bi ilan kullandim 3 ayda 3 gun bunla birlikte hamile kalmama yardimci olucagini soyledi ama oda olmadi doktorumu degistorsemmi napsam sizce