Mutsuz

Sinop57 melis

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Ocak 2016
Mesajlar
8
Emoji Skoru
4
Puanlar
1
Yaş
33
10 aylik evliyim ve adet düzensizligim var buyuzden benegimiz olmuyo sizce napmam gerek
 
Doktora surekli gidiyorum bi sorun cikmiyo ama yinede yok bende onu anlamiyorum iste
 
konu sahibi kardeşim önce bir doktora gitmen muayene olman gerekiyor adetini biz düzenleyemeyiz burdan bir muayene ol sonucuna göre bir yorum yapalım
 
Doktora surekli gidiyorum bi sorun cikmiyo ama yinede yok bende onu anlamiyorum iste
Burda 5-6 yıl uğraşan insanlar var bebek için.. Acele etme lütfen. Doktorun ne dıyorsa onları uygula.
 
Doktora surekli gidiyorum bi sorun cikmiyo ama yinede yok bende onu anlamiyorum iste

bende de bir sorun yok ama bir türlü ikinci çocugum olmuyor demek ki vati değil diyorum bende ama senin ki farklı adet düzensizliğim var diyorsun bir sorun yok diyorsun nasıl yani?
 
Muayene zaten oldum surekli oluyorum hatta ama bi sorun cikmiyo benim gibi olupda hamile kalabilen varmi onu merak ediyorum
 
Progestan diye bi ilan kullandim 3 ayda 3 gun bunla birlikte hamile kalmama yardimci olucagini soyledi ama oda olmadi doktorumu degistorsemmi napsam sizce
 
Progestan diye bi ilan kullandim 3 ayda 3 gun bunla birlikte hamile kalmama yardimci olucagini soyledi ama oda olmadi doktorumu degistorsemmi napsam sizce
bence de doktorunu değiştir bir de tsh ve D vitaminine baktir. Bunlarda hamile kalmayi cok etkiliyor
 
`