Benim de daral gecirmelerimin sebebi dedigin gibi bakmak zorunda degiller ama hic mi arayip sormaz insanoğlu ayip gunah bize yapabiliyolar. Baska evin gelinleri olsalardi bu kadar rahatlığı yasayamazlardi. Hayırlısı ne diyim Allah a havale etmekten baska çare yok.
"MeryemTurkmen, post: 38460159, member: 538454"]Öncelikle; sizi, yaptığınız yemekleri beğenmediklerini söylemişsiniz ve sizin de iletişim problemleriniz olduğunu söylemişsiniz ( ve konuyla ilgisi yok ama ) buna rağmen pek çok insanın yapamadığını yapıp, noktası, virgülü yerinde, bağlaçları kuralına uygun ve anlaşılır cümleler kurduğunuz için sizi tebrik ederim. Bazen sırf bu nedenden okuyamıyorum burada yazılanları.
Ailede bazen öyle insanlar olur ki, varlıkları değil yoklukları huzur verir.Hiç bir gelin kayınvalide bakmak zorunda değil denmiş evet değil ama arayıp sormak insanlık görevidir, adaptır en nihayetinde bu kişi hayatlarını paylaştıkları eşlerinin annesi...
Ha aramıyorlar mı? Beğenmiyorlar mı sizi? Olmasınlar hayatınızda o zaman, size bu kadar negatif enerji yükleyen insanlar varsın olmasın hayatınızda emin olun eksiklik hissetmezsiniz...[/QUOTE]
Icten